uiteraardquote:Op donderdag 6 november 2008 21:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zit je hier nou een beetje te vragen om foto's van Dean onder de douche?
Maak ik, speciaal voor jouquote:
quote:
Jij bent niet meer aan het werk, dus waar wacht jij op?quote:Op donderdag 6 november 2008 21:24 schreef Californium het volgende:
nicegoed dean.... Als ik een foto heb, waar ik onder de douche sta, zal ik m ook niet op werk uploaden
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Jij bent niet meer aan het werk, dus waar wacht jij op?
Ohja, het topic ging over het huis van Dean, we dwalen af.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:30 schreef Californium het volgende:
[..]
het ging over de foto's van dean
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:38 schreef The_Dean het volgende:
Nja, als je zulke wil posten mag dat best hoor
Je moet toch iets aan de muur hangen, nietwaar?quote:Op donderdag 6 november 2008 21:38 schreef The_Dean het volgende:
Nja, als je zulke wil posten mag dat best hoor
Die poster voor dean is prive....quote:Op donderdag 6 november 2008 21:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je moet toch iets aan de muur hangen, nietwaar?
Ik hang wel LP's aan de muur dan.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Die poster voor dean is prive....
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik hang wel LP's aan de muur dan.
Zit met smart op hem te wachtenquote:Op donderdag 6 november 2008 21:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Die poster voor dean is prive....
Ik gun het hem wel hoor.quote:
Ha eindelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 6 november 2008 21:21 schreef The_Dean het volgende:
Maar heb foto gemaakt
Ben alleen nog aan het werk, upload hem morgenochtend even.
Joahwelquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:41 schreef Houniet het volgende:
Daar kan je wel met zijn tweeeeen in staan.
Zie ik daar nu een systeemplafond in de badkamerquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:50 schreef The_Dean het volgende:
Komtie dan hé!! Net als de rest van het huis, klein en knus
Moet alleen nog even een nieuwe douchekop komen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Joah, soort vanquote:Op maandag 10 november 2008 16:49 schreef jappas het volgende:
[..]
Zie ik daar nu een systeemplafond in de badkamer?
Verder gaat het denk ik heel leuk worden na de opknap (en vooral verf) beurt, succes er nog mee.
Eerlijkheid gebeid me te zeggen dat ik eigenlijk stiekem in het echt helemaal geen Dean heetquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:59 schreef Europees het volgende:
Wat toevallig, nog een Dean! Gebeurd me niet vaak
Ik ga ff je topic lezen hoor
echtquote:Op donderdag 13 november 2008 19:38 schreef nicomart het volgende:
waar blijven die nieuwe foto's?
Ik ga morgen trouwens waarschijnlijk toch bieden op het eerste huisje waar ik ben wezen kijken. Daar moet ook wat aan geklust worden, maar is qua prijs een stuk voordeliger als het huis wat "al klaar" was. Maar daar hou ik jullie dan wel weer in mijn eigen topic over op de hoogte, mocht het zover komen
Ja, maar daar gaan we Dean's topic niet meer vervuilen natuurlijkquote:Op donderdag 13 november 2008 20:53 schreef Californium het volgende:
[..]
echttof
hoop dat het wat wordt
Haha ja, wat dat betreftquote:Op zondag 16 november 2008 17:15 schreef nicomart het volgende:
Lekker bezig hoor! Gaat de goeie kant op!
En de master bedroom is toch al wat magic geweest, het is zo opgeknapt!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |