Ja, wil niet zeggen dat jouw douche dús ook zo is hoorquote:
Wat weet jij dat ik niet weet?quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:22 schreef childintime het volgende:
Maar je ging er toch wel met "jullie" wonen?
Joah, zou niet weten waarom niet?quote:Op zondag 23 november 2008 00:23 schreef childintime het volgende:
Tsjee....Krijg je in het hoge noorden zo'n huisje als je alleen bent![]()
Daar kunnen ze hier in het Gooi nog een voorbeeld aan nemen
In pauperregio's mag je alleen in een gezinswoning wonen als je ook daadwerkelijk een gezin hebtquote:Op zondag 23 november 2008 01:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Joah, zou niet weten waarom niet?
nah, dan valt een huis in Utrecht reuze mee wat dit bedrag betreft. Met de HR aftrek doe ik dat ook.quote:
Heb jij voor zo'n bedrag een huis in utreecht?quote:Op zondag 23 november 2008 02:17 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
nah, dan valt een huis in Utrecht reuze mee wat dit bedrag betreft. Met de HR aftrek doe ik dat ook.
leuk huis trouwens hoor, klein maar fijn gata hier zeker op. En die tuin... zet de barbeknoei maar vast klaar.
Volgens mij kan je daar hoogstens een mooie dubbelwandige kartonnen doos voor krijgen!quote:Op zondag 23 november 2008 11:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb jij voor zo'n bedrag een huis in utreecht?
Moet je mij ook effe leren dan, ben nog op zoek
Volgens mij ook ja, als dat anders is hoor ik het graag!quote:Op zondag 23 november 2008 19:54 schreef nicomart het volgende:
[..]
Volgens mij kan je daar hoogstens een mooie dubbelwandige kartonnen doos voor krijgen!
een jaren 30 boven woning ook goed? 2 jaar geleden gekochtquote:Op zondag 23 november 2008 19:54 schreef nicomart het volgende:
[..]
Volgens mij kan je daar hoogstens een mooie dubbelwandige kartonnen doos voor krijgen!
Maak ik vanmiddag even, maar ja, die zijn uiteraard ook zwartquote:Op maandag 8 december 2008 02:05 schreef klusfoobje het volgende:
Dean, heb je ook een pic van die trap als je ervoor staat ? Ik doe ff de aanname dat je de schopborden ook zwart hebt gemaakt ?
Ja, ik.quote:Op maandag 8 december 2008 19:26 schreef Deansensitized het volgende:
Hmmm... misschien... iemand goed met photoshop?
Dat vind ik ook wel mooi idd.quote:Op maandag 8 december 2008 19:59 schreef nicomart het volgende:
zomaar een soort van bruin kleurtje gepakt, maar daarmee zie je wel al de bedoeling denk ik..
[ afbeelding ]
't hoeft ook allemaal niet, just some ideas.quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:43 schreef The_Dean het volgende:
Wel tof beide!
Maar zin, tijd en vooral geld om de boel weer over te sauzen of een andere vloer is er momenteel niet bij. Maar wel goede ideeën!
Die eer-ik is donders handig met een kwastquote:Op dinsdag 9 december 2008 01:06 schreef eer-ik het volgende:
[ afbeelding ]
I can do everything in any color you like.
Doe eens foto?quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:17 schreef nicomart het volgende:
Ik zit hier ook meteen inspiratie voor mezelf op te doen.. Ik vind die compositie van eer-ik ook mooi. Alleen ligt er bij mij dus ook al een lichte vloer in en wilde ik zelf voor (donker)grijze plinten en een witte muur..
Maar als ik dit zo zie, ga ik twijfelen
Deze grijs met witte vind ik erg mooi - is gelijk van klassiek-klassiek naar modern-klassiekquote:Op dinsdag 9 december 2008 01:06 schreef eer-ik het volgende:
[ afbeelding ]
I can do everything in any color you like.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |