Ik vind het zelf ook echt koning.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Deze grijs met witte vind ik erg mooi - is gelijk van klassiek-klassiek naar modern-klassiek
eens kijken of er nog wat op funda staat.. ik heb de sleutel nog niet en ook nog geen foto's gemaakt.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Doe eens foto?
Shop ik effe wat vanavond
Ik ga er vanavond mee aan de slag.quote:Op woensdag 10 december 2008 09:17 schreef nicomart het volgende:
[..]
eens kijken of er nog wat op funda staat.. ik heb de sleutel nog niet en ook nog geen foto's gemaakt.
Deze dus, maar er staan nog paupermeubels in
[ afbeelding ]
Vandaar de PM ookquote:Op woensdag 10 december 2008 19:24 schreef nicomart het volgende:
thnx a lot.. Had m al gezien in mijn pm-box. We zullen dit topic verder voor Dean's huisje laten
Afwassen bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:58 schreef The_Dean het volgende:
Zoals jullie zien moet er nog wel wat gebeuren
liever een droger, dan een complete kamer voor een wasrekquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:34 schreef The_Dean het volgende:
Haha, klopt
Maar heb eventueel wel een kamer voor een wasrek... eerst maar even kijken hoe dat bevalt
Liever een wasrek, dan je kleding naar de klote.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
liever een droger, dan een complete kamer voor een wasrek
Dan zou ik toch een andere droger kopen als ik jou was. Met de drogers van tegenwoordig gebeurt er weinig met je kleding. (behalve dat het droog wordt natuurlijk)quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:09 schreef Syytön het volgende:
Liever een wasrek, dan je kleding naar de klote.
Maar erg energiezuinig zijn ze niet...quote:Op zondag 28 december 2008 00:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan zou ik toch een andere droger kopen als ik jou was. Met de drogers van tegenwoordig gebeurt er weinig met je kleding. (behalve dat het droog wordt natuurlijk)
Dat is maar net hoe je het bekijkt. Als ik alles in de droger prop, kost het mij minder energie dan wanneer ik alles naar een aparte kamer moet brengen, daar nog een droogrek moet opbouwen en vervolgens stuk voor stuk alles ook nog op gaan hangen.quote:Op zondag 28 december 2008 09:23 schreef Bartjebart het volgende:
Maar erg energiezuinig zijn ze niet...
Dat weerhoudt mij er van een droger te kopen...
Nou, poeh poeh, wat een werk zeg, ik word al plaatsvervangend moet, gut..quote:Op zondag 28 december 2008 11:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is maar net hoe je het bekijkt. Als ik alles in de droger prop, kost het mij minder energie dan wanneer ik alles naar een aparte kamer moet brengen, daar nog een droogrek moet opbouwen en vervolgens stuk voor stuk alles ook nog op gaan hangen.
Daar komt nog bij dat een droogrek meestal net iets te klein is om alles aan op te hangen.
Daar gaat het niet om. Veel werk is het namelijk niet echt. Maar het kost me wel minstens 4x zoveel energie.quote:Op zondag 28 december 2008 15:33 schreef Syytön het volgende:
Nou, poeh poeh, wat een werk zeg, ik word al plaatsvervangend moet, gut..
Dat valt ook wel weer mee. Wat ik wekelijks kwijt ben bij de supermarkt is minder dan mijn energierekening.quote:Op zondag 28 december 2008 18:25 schreef Bartjebart het volgende:
Maar das relatief goedkope energie... de energie voor een droger is wat duurder
Je hebt een vreemde manier van energievergelijking.quote:Op zondag 28 december 2008 18:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee. Wat ik wekelijks kwijt ben bij de supermarkt is minder dan mijn energierekening.
Dubbele garage op het eind en tegen het schuurtje aan een dikke BBQ metselenquote:Op zondag 28 december 2008 20:47 schreef bierzuipert het volgende:
leuk huis maar je moet nog wel een en ander doen![]()
ookl een mega tuin zegheb je daar nog plannen mee?
Zo'n dikke BBQ lijkt me ook super. Denk alleen niet dat dat past op mijn balkonquote:Op zondag 28 december 2008 20:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dubbele garage op het eind en tegen het schuurtje aan een dikke BBQ metselen
quote:
nice!quote:Op zondag 28 december 2008 20:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dubbele garage op het eind en tegen het schuurtje aan een dikke BBQ metselen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |