Ja, die kleurenquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:12 schreef TheOneAndOnly het volgende:
mooie kleuren...
wat ga je er allemaal mee doen?
zit er een gaskachel ergens?
Joah, is iets meer dan een jaar geleden er nieuw ingezet, zeker niet slechtquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:23 schreef littledrummergirl het volgende:
goed plan, de boel lekker licht maken, dag oogt het vaak wat groter.
mooie keuken voor n huurhuiskeuken trouwens!
goed plan... ik vind het altijd erg mooi en strak om het laminaat consistent door te trekken in het hele huis (had ik in m'n vorige huis ook)...quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:16 schreef The_Dean het volgende:
Joah, daar kan flink ge-BBQ'd worden
En heb me net bedacht dat ik de bovenverdieping en de hal ook maar volgooi met laminaat. Lekker onderhoudsvriendelijk, goedkoop en makkelijk te leggen. En het staat altijd erg netjes
Kleedje voor de bak en onder/naast het bed en klaar
Whehe, waren wel wat aparte lui ja, maar goed, ieder zijn smaak toch?quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:19 schreef childintime het volgende:
Waren die mensen kleurenblind ofzo? Ik denk dat als je daar klaar bent je voorlopig geen behang of verf meer kunt zien![]()
Maar wel een heel leuk huisje, met vrije opgang en alleen aan de kant van de keuken buren; da's ook wat waard. Veel succes, af en toe kijk ik even hoe het wordt
Nja, verf de keuken verder niet, vind dat grijs opzich niet eens heel lelijk [in het echt lijkt het wat beter].quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:25 schreef Adelante het volgende:
Ik vind die keuken echt graflelijk, evenals de kleuren van de vorige bewoners, maar met wat witten en een mooie vloer er in, kom je een heel eind.
Die stukken groen als tuin in Friesland is wel te benijden
Veel plezier met je huis, Dean!
Geloof ik een derde op komst... maar dat is nog even afwachten.quote:
Haha, ja, wees niet bang, dat is de antenne van de radioquote:Op maandag 3 november 2008 22:38 schreef Vonkenboer het volgende:
Leuk huisje !
Al vraag ik mij als electricien toch echt af wat al die rode draden daar rondhangen :S
[ afbeelding ]
Zeg dan niks en gun een ander gewoon zijn plezier.quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:00 schreef superfunk het volgende:
Brr... simpel frysk arbeidershuisje, als de grote boze wolf langskomt blaast ie het zo omver. Desalniettemin wel gefeliciteerd, en veel plezier ervan
Zal wel een randstedeling zijn die 4 keer zoveel betaald voor een huis wat nog niet de helft is van Dean zijn huisjequote:Op dinsdag 4 november 2008 01:43 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Zeg dan niks en gun een ander gewoon zijn plezier.Heb zo'n hekel aan dit soort opmerkingen.
Ben nog steeds benieuwd naar je badkamer Dean!!!!
Òf het kleinste kamertje, óf in die slaapkamer met balkon, kan nog niet kiezenquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:51 schreef allsystemshalt het volgende:
Nice Dean![]()
Waar komen de scheurplanken ?
Ja, hallo.quote:Op dinsdag 4 november 2008 02:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zal wel een randstedeling zijn die 4 keer zoveel betaald voor een huis wat nog niet de helft is van Dean zijn huisje![]()
En goed bezig met de binnenhuisarchitectes, heb me bij het huis waar ik nu woon ook laten adviseren door een jongedame die me meesleepte naar de Ikea in Groningen
Je adviezen bevallen me anderhalf jaar later nog steeds uitstekend!quote:Op woensdag 5 november 2008 16:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, hallo..
Hartstikke leuk huisje TS. Klein maar fijn lijkt me, lekker knus! Succes ermee.
Zit je hier nou een beetje te vragen om foto's van Dean onder de douche?quote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zit je hier nou een beetje te vragen om foto's van Dean onder de douche?
Zet je ze wel even in een spoiler, aub.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |