quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
Ik geef privé sessies.quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:20 schreef Breathtaking het volgende:
Ja waar blijft de seksuele voorlichting hier?
vertel maar meisje wat wil je wetenquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:20 schreef Breathtaking het volgende:
Eerst een tietenfoto van jezelf.quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:20 schreef Breathtaking het volgende:
Alsof dat nu niet gebeurd, jaloerse sletquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tot je er achter komt dat er een opa met je penis speelt?
dv,da,plompzakken en nog veel meerquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En welke onderwerpen komen dan aan bod?
een hele uitgebreide praktische lesquote:
zie hier een echte liefhebberquote:
Interessantquote:
De onderwerpen waar jij mee worstelt. Noem het, en we bespreken het. Dat in een vertrouwelijke, warme en veilige omgeving. Echt, de zen druipt van de muren.quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En welke onderwerpen komen dan aan bod?
Ah ik hou van dat nummerquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:30 schreef jordeeeh het volgende:
And all the girlies say I'm pretty fly for a white guy
Druipen er ook andere dingen van de murenquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:31 schreef Biogarde het volgende:
[..]
De onderwerpen waar jij mee worstelt. Noem het, en we bespreken het. Dat in een vertrouwelijke, warme en veilige omgeving. Echt, de zen druipt van de muren.
Zulks.
Als je heel hard springt op m'n waterbed, water.quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Druipen er ook andere dingen van de muren?
Tegenvallerquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:33 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Als je heel hard springt op m'n waterbed, water.
Hoe verzin je t iedere keer weerquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:33 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Als je heel hard springt op m'n waterbed, water.
Ik had van alles kunnen zeggen, maar dat zou echt te seksueel getint zijn. Kan natuurlijk echt niet.quote:
Too badquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tvp, maar ik hoef geen voorlichting meer.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tvp, maar ik hoef geen voorlichting meer.
Niet uit eigen ervaringquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Too bad![]()
Theezakken, plompzakken en gloryholes zijn je allemaal eigen?
wat was het dan volgens jouwquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:39 schreef Fascination het volgende:
Ohh toch iets anders dan ik dacht.
Ik weet wat het isquote:
Dat de ballen van de man heel hard tegen de vrouw aankomt bij 't penetrerenquote:
das gewoon doorstotenquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat de ballen van de man heel hard tegen de vrouw aankomt bij 't penetreren!
Van mij mag het hoorquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik had van alles kunnen zeggen, maar dat zou echt te seksueel getint zijn. Kan natuurlijk echt niet.
We gaan de meet in Twente houdenquote:Een schokkend voorbeeld is een 13-jarig meisje, dat zich op de moterkap van een auto laat 'pakken' door een 18-jarige jongen in ruil voor drank. Dezelfde jongen blijkt nog meer 'veroveringen' te hebben gedaan die avond.
Hahaha, het klinkt niet erg aanlokkelijkquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:44 schreef Biogarde het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Plompzakken
quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, het klinkt niet erg aanlokkelijk
BOH MENNUS SJIEKquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
We gaan de meet in Twente houden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja goed ideequote:Op zaterdag 1 november 2008 15:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je wil ook door die jongen genomen worden?quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook alle varianten?quote:
je moet het gewoon proberenquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, het klinkt niet erg aanlokkelijk
quote:
quote:
Vertel me de variantenquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:47 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je wil ook door die jongen genomen worden?
[..]
Ook alle varianten?
quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:47 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:51 schreef Breathtaking het volgende:
Had ik trouwens al verteld dat ik donderdagavond ontslagen was bij het callcenter?
Neequote:Op zaterdag 1 november 2008 15:51 schreef Breathtaking het volgende:
Had ik trouwens al verteld dat ik donderdagavond ontslagen was bij het callcenter?
Als ik een kratje Jupke krijg wil ik dat best.quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:47 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Degene die ik ken:quote:
quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:51 schreef Breathtaking het volgende:
Nee, vertel.quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:51 schreef Breathtaking het volgende:
Hahaha C, dat kun je toch niet menenquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:52 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Degene die ik ken:
a het 'theezakje' in en uit de mond nemen
b het 'theezakje' tegen het gezicht bitchslappen
c het 'theezakje' in de oogkas leggen ()
Ik zou voor C gaan.quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:52 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Degene die ik ken:
a het 'theezakje' in en uit de mond nemen
b het 'theezakje' tegen het gezicht bitchslappen
c het 'theezakje' in de oogkas leggen ()
quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:49 schreef Fascination het volgende:
[..]Nee die jongens willen me niet
!
Had hem in Amerika gehoord dus weet niet of die hier bekend isquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha C, dat kun je toch niet menen
Nee, niet echtquote:
Nopequote:
Hier welquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:56 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ja, BT zegt niks terug.
Misschien moet ik toch weer kleren aandoen voor achter de webcam
Hoezo te aardig?quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik was te aardig voor het werk![]()
Nou ik hoop van nietquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:54 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Had hem in Amerika gehoord dus weet niet of die hier bekend is
Hoe kan dat nu weer?quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Well... ze is donderdagavond ontslagen bij het callcenter.
en dan wordt je ontslagen ja logischquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan moet je dat werk ook niet doen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik wilde geen pauper abonnement aansmeren bij omaatjesdat vond ik zielig.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Werk jij bij dat bedrijf wat recentelijk nog op radar (tv) was geweest?quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Ja nou echt.quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:59 schreef gers het volgende:
[..]
en dan wordt je ontslagen ja logisch
Haha neeequote:Op zaterdag 1 november 2008 16:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Werk jij bij dat bedrijf wat recentelijk nog op radar (tv) was geweest?
ik dacht dat die gesprekken anders gingenquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja nou echt.
Kijk dit is een voorbeeld van een van mijn gesprekken:
Ik: Goedemiddag, spreek ik met mevrouw Janssen?
Zij: Ja!
Ik: U bent klant bij de blabla he?
Zij: Jaa, dat klopt!
Ik: Ja ik mag u een leuke aanbieding doen *Aanbieding geblaat*
Zij: Ooh maar ik hoef het niet want ik heb al een abonnement.
Ik: Ooh oke, nou hele fijne middag nog mevrouw
Zij: Ja bedankt, jij ook!
Zo hoort het:
Ik: Goedemiddag, spreek ik met mevrouw Janssen?
Zij: Ja!
Ik: U bent klant bij de blabla he?
Zij: Jaa, dat klopt!
Ik: Ja ik mag u een leuke aanbieding doen *Aanbieding geblaat*
Zij: Ooh maar ik hoef het niet want ik heb al een abonnement.
Ik: Maar het kan voor u toch nog heel voordelig zijn hoor, blablablablablablablabla.
Zij: zucht..
Ik: blablablablabllballblablalbalblablalba
Zij: OKE OKE DOE HET MIJ MAAR!
Ik: Ik zal het voor u in orde maken
Zo netjes dat je ontslagen bentquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha neeezo erg waren wij niet. Ik verkocht Vodafone abo's
en dat gebeurde allemaal gewoon netjes hoor.
...quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:04 schreef gers het volgende:
[..]
ik dacht dat die gesprekken anders gingen
BT: ik zit hier nu alleen bijna naakt
sunchaser: owwh wat heb je dan nog aan meisje
BT: een klein rose stringetje
sunchaser;daar wil ik wel even inzetten
BT:kom maar met je gulzige handen
sunchaser:vind je lekker he
BT: HEEERLIJK AWWWWWWWWH
Nu kan ik iets doms gaan doen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:04 schreef Biogarde het volgende:
Mijn god, weer zo'n figuur die me toevoegt op MSN omdat 'ie denkt dat ik een mokkel ben. Allemaal van die lurkers en ze willen allemaal kemmen![]()
Gebeurd me een keer of 10 per week
Ritsel -> zegt:quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:05 schreef Fascination het volgende:
Kan iemand vragen wat Bt nu voor werk gaat doen dan?
Dat soort gesprekken zou ik nog liever voeren.quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:04 schreef gers het volgende:
[..]
ik dacht dat die gesprekken anders gingen
BT: ik zit hier nu alleen bijna naakt
sunchaser: owwh wat heb je dan nog aan meisje
BT: een klein rose stringetje
sunchaser;daar wil ik wel even inzetten
BT:kom maar met je gulzige handen
sunchaser:vind je lekker he
BT: HEEERLIJK AWWWWWWWWH
Ik was je voor.quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:08 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik wilde een flauw fopje uithalen
quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat soort gesprekken zou ik nog liever voeren.
Mss ga ik in mn studententijd wel bij een sekslijn werken
quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]! Een beetje tv kijken terwijl ik kreun, lijkt me de perfecte baan.
Ja, die gebruik ik niet voor MSNquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:10 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Oh, ik had biogarde@fok.nl toegevoegd.![]()
T is gezellig hequote:Op zaterdag 1 november 2008 16:04 schreef Biogarde het volgende:
Mijn god, weer zo'n figuur die me toevoegt op MSN omdat 'ie denkt dat ik een mokkel ben. Allemaal van die lurkers en ze willen allemaal kemmen![]()
Gebeurd me een keer of 10 per week
Vids!quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]! Een beetje tv kijken terwijl ik kreun, lijkt me de perfecte baan.
Hoort die gele vlek in je boxer?quote:
Ik ben een natuurtalent kreunenquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:15 schreef gers het volgende:
[..]
maar je moet lessen nemen ik kreunen![]()
ik geef je gratis thuisstudie![]()
Ja, maar die bruine aan de achterkant nietquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hoort die gele vlek in je boxer?
Jaquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:17 schreef Fascination het volgende:
Was dat niet een keer bij try before you die dat Ruben zo'n seksgesprek ging voeren met zo'n man? Was wel grappig
.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:17 schreef Fascination het volgende:
Was dat niet een keer bij try before you die dat Ruben zo'n seksgesprek ging voeren met zo'n man? Was wel grappig
.
Neen. Sorryquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:20 schreef Leanne het volgende:
[..]
hallo jordeeeh, wil je verkering met mij?
Jawel hoor, we gaan altijd samen naar de Coolcat om te shoppen voor korte rokjesquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:23 schreef De_Ananas het volgende:
BT mag niks sexies aan van haar moeder.
Orly?quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat ie al met mij heeft, duh.
Je hebt een hippe moederquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jawel hoor, we gaan altijd samen naar de Coolcat om te shoppen voor korte rokjes!
Dat is mijn vaderquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:25 schreef Leanne het volgende:
[..]
laat maar, ik ga al met paultjuhhh
Of diner.quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou beginnen bij je lunch
Nee weet ik, maar ik vind 't nog wel jammer.quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je weet best dat het je eigen schuld is Fas, niet zo zielig gaan doen nu.
quote:
Nou, dat is wel zo'n beetje de reden dat we elkaar niet meer op msn hebbenquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dan konden jullie stripbattle voor de webcam doen.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, dat is wel zo'n beetje de reden dat we elkaar niet meer op msn hebben
quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ze heeft een kort hip rood kapseltjeik ben zo blij met zo'n hippe mama.
Toen ik gister die poolse zag moest ik aan pm denken, is dat raar?quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:30 schreef postmortum het volgende:
ik heb haar alleen op msn , zodat ik met haar moeder in contact kom
JA.quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:32 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Toen ik gister die poolse zag moest ik aan pm denken, is dat raar?
nee hoorquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:32 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Toen ik gister die poolse zag moest ik aan pm denken, is dat raar?
quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:37 schreef postmortum het volgende:
trouwens bt heeft een glory hole op d'r slaapkamer
Dat is hier naast de deur.quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:
quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:38 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat is hier naast de deur.Bwhahaha, spreek jij met een twents accent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
zeg er zijn meer meiden die breathtaking zijnquote:
quote:
Helemaal niet zelfs.quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bwhahaha, spreek jij met een twents accent?
Accentloos nederlands bestaat niet, overigensquote:
Truequote:Op zaterdag 1 november 2008 16:39 schreef postmortum het volgende:
[..]
zeg er zijn meer meiden die breathtaking zijn![]()
je overschat jezelf
quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:41 schreef KingOfPop het volgende:
Echt he, hier in van die weilanden heb je van die neukparty's met kinderen van 13/14...!
pm even die adressenquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:41 schreef KingOfPop het volgende:
Echt he, hier in van die weilanden heb je van die neukparty's met kinderen van 13/14...!
quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:37 schreef IQM het volgende:
Ik vind het nog steeds jammer dat ik Bt op MSN heb.
quote:
Noh, lui die mij hoorden dachten dat ik uit Limburg kwamquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Accentloos nederlands bestaat niet, overigens
Brommers kieken, was het toch?quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:43 schreef postmortum het volgende:
waarvoor kleur trekker hedde gij
Ja, maar je denkt dat je zelf geen accent hebt, maar anderen ervaren dat wel zoquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:43 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Noh, lui die mij hoorden dachten dat ik uit Limburg kwam! Terwijl mijn moeder wel vindt dat ik met accent praat, maar eigenlijk doe ik dat helemaal niet, van heel veel mensen hoor ik altijd "Twente, dat hoor ik helemaal niet' Wou je dat horen dan!
![]()
Ik praat wel eens zo werkn, als 1 lettergreep zeg maar, maar verder niet echt hoor. Maar zelfs dat doe ik haast niet meer, bij mij in de klas allemaal van die lui uit Hoofddorp, Amsterdam enzo.. Dat is pas een accent.quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar je denkt dat je zelf geen accent hebt, maar anderen ervaren dat wel zo
MWOAH, voor mensen uit Amsterdam heb jij echt wel een accentquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:46 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik praat wel eens zo werkn, als 1 lettergreep zeg maar, maar verder niet echt hoor. Maar zelfs dat doe ik haast niet meer, bij mij in de klas allemaal van die lui uit Hoofddorp, Amsterdam enzo.. Dat is pas een accent.
ADRESSEN GVDquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:48 schreef KingOfPop het volgende:
Maar echt he, van die typische breezahsletje hiero. Geef ze een paar breezah's en je kunt ze nemen in alle hoeken en standen!
quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:04 schreef Schrander het volgende:
Wat is dat toch op datesites als RelatiePlanet. Je hebt een aardig profiel gemaakt en paar knappe foto's erbij geplaatst en alles netjes naar behoren in gevuld. Dan ga je op zoek naar je (droom)vrouw. Je hebt een lijstje geselecteerd. En van dat lijstje ga je het stuk voor stuk doorlezen.
Met goede moed type je leuk verhaaltjes in geënt op hun profielen. De één schrijf je een bericht met wat leuks over haar beroep. Een andere schrijf je wat over haar hobbies. Weer een andere of haar film of muziek keuzes. Of je gooit het op een andere boeg en verwelkomd nieuwe leden die matchen op je profiel.
Het na een aantal maanden op een totaal andere boeg gegooid. Een brad pitt achtig fotos geplaatst. Wat grofgebektere oproep. En de dames op een andere toon berichten. Nog steeds is de responsefrequentie bedroevend laag. Je kan gewoon ronduit beledigende berichten sturen. Of gigantisch slijmen.
Ik snap ook best wel dat 'goed' uitziende meiden tientallen berichtjes per dag krijgen. Maar dan nog kan men toch wel de moeite nemen om op "geen intresse" te klikken of uberhaupt wel eventjes op je profiel te kijken
Na wat tips voor online date gelezen te hebben wordt er geadviseerd om een reminder berichtje te sturen als er na een week nog niet geregeerd wordt op je oproep.
Na anderhalf tot 2 jaar vertoefd te hebben op RP. Kan ik eigenlijk alleen maar concluderen dat het een saaie bedoening is. Inmiddels wel te verstaan 8 berichten terug gehad waarvan 2 het leuk vonden om iets positiefs te horen over hun werk en 4 nette afwijzingen en 2 geen intresses tegen een z'n 250 berichten.
20+ profiels views. Ongeveer helft ongelezen berichten. En wel te verstaan 2 initiatief berichten van de dames + 3 intresses.
Het is om echt werkelijk waar bedroevend. En daar betalen mensen dan voor om dan als schijterd nergens op te reageren. Terwijl de profielen schreeuwen om aandacht.
En ja ik ken iemand waarbij het dan wel goed is verlopen. Maar dat is dan ook een zeldzaamheid op het aantal geregistreerden.
Eigenlijk is er maar een ding te zeggen over internetdaten, het is een farce.
Wat is men's ervaringen hier?! Hoe pakt men het aan dat er wel berichtjes terugkomen.
picsquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:48 schreef KingOfPop het volgende:
Maar echt he, van die typische breezahsletje hiero. Geef ze een paar breezah's en je kunt ze nemen in alle hoeken en standen!
Weet ik niet, maar als jij het zegt..quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
MWOAH, voor mensen uit Amsterdam heb jij echt wel een accent
quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:49 schreef gers het volgende:
[..]
ADRESSEN GVD
dan kan ik de ghb weggooien
Misschien wil Jos ook wel, meeten in een weiland.quote:
quote:
Ja dat blijft zo.quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
MWOAH, voor mensen uit Amsterdam heb jij echt wel een accent
echte bazen gaan stampenquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:53 schreef De_Ananas het volgende:
Vieze schijthomo's die jullie zijn, deze mênnus kerel gaat werken.
Als er iemand vandaag naar de Museumnacht gaat moet ie dat ff melden
Hoe spannend museumnacht ook klinkt, ik heb andere plannenquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:53 schreef De_Ananas het volgende:
Vieze schijthomo's die jullie zijn, deze mênnus kerel gaat werken.
Als er iemand vandaag naar de Museumnacht gaat moet ie dat ff melden
vannacht niet weer een neukpartij van 3 uur hequote:Op zaterdag 1 november 2008 16:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe spannend museumnacht ook klinkt, ik heb andere plannen!
Maar vorige keer zei je dat je het te kort vond?quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:57 schreef gers het volgende:
[..]
vannacht niet weer een neukpartij van 3 uur he
quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Nou, vooruit. Maar wees snel, ik haal 'm zo weer weg!
quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar vorige keer zei je dat je het te kort vond?
Wat ben ik toch hilarisch.quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:00 schreef De_Ananas het volgende:
De_Ananas -> zegt:
wat nog grappiger is
De-Ananas -> zegt:
als jij naar het museum komt
De_Ananas -> zegt:
je gaat me voor de nachtwacht pijpen en ik spijt zo vol over het schilderij heen!
De_Ananas -> zegt:
spuit
('.') zegt:
Oeh ja leuk
De_Ananas -> zegt:
dan worden we samen beroemd
('.') zegt:
Ja, ik als 'het pijpsletje'
('.') zegt:
En jij als, die baas die gepijpt werd en over de nachtwacht heen spoot
Jammer voor jequote:Op zaterdag 1 november 2008 17:00 schreef gers het volgende:
[..]
ja sorry maar gisteren kreeg ik echt een schrale lul
quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:00 schreef gers het volgende:
[..]
ja sorry maar gisteren kreeg ik echt een schrale lul
gevoeds eens kijken welk vaag persoon ik krijgquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Nou, vooruit. Maar wees snel, ik haal 'm zo weer weg!
--Edit--
En weg.
je denkt toch niet echt dat dat haar msn isquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:01 schreef gers het volgende:
BT DU HAST MIR NICHT GEAPCTEERD
ik hou van vrouwen zoals ik van kaas houquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:02 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
17 jarigen... Dat heb jij toch niet nodig, gers?
weet ik veelquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:03 schreef postmortum het volgende:
[..]
je denkt toch niet echt dat dat haar msn is
zal het niet meer doenquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jammer voor jeals ik zeg dat we doorgaan dan gaan we dat ook.
ik denk dat ze wel slimmer is dan een van E een 3 te makenquote:
Kleuters die in de broek luier hebben gepist, zijn ook lekker jong en nat...quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:03 schreef gers het volgende:
[..]
ik hou van vrouwen zoals ik van kaas hou
jong en nat
quote:
Oh, ik dacht in stukjes gesneden en vol met schimmels.quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:03 schreef gers het volgende:
[..]
ik hou van vrouwen zoals ik van kaas hou
jong en nat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:06 schreef postmortum het volgende:
dit is haar msn :Ik heet Ilse, randdebielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:06 schreef postmortum het volgende:
dit is haar msn :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Sowieso.quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh, ik dacht in stukjes gesneden en vol met schimmels.
je ziet eruit als een kimberleyquote:
Kamper-alert !quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:09 schreef postmortum het volgende:
[..]
je ziet eruit als een kimberley
ja mozzarella enzoquote:
ze heet gewoon Kimberly hoorquote:
Die komt uit Almelooooooooooooooooquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:11 schreef postmortum het volgende:
[..]
ze heet gewoon Kimberly hoorZe zegt alleen dat ze Ilse heet , omdat ze op Ilse DeLange wil lijken
Ik luister nu toevallig net Ilse de Langequote:Op zaterdag 1 november 2008 17:11 schreef postmortum het volgende:
[..]
ze heet gewoon Kimberly hoorZe zegt alleen dat ze Ilse heet , omdat ze op Ilse DeLange wil lijken
ik weet meer van jou dan je denktquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik luister nu toevallig net Ilse de Lange
Wat voor kleur mossel hedde gij..?quote:
ik dacht :quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:12 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Wat voor kleur mossel hedde gij..?
Openingszin nummer 1 hier!
Die staan leeg hier.quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:14 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik dacht :
heet je moeder ook Bertha ?
staan de moeders in twente droogquote:
Ohhh, ja das wel lekker jaquote:
quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohhh, ja das wel lekker ja
quote:
Nat en leeg.quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:17 schreef postmortum het volgende:
[..]
staan de moeders in twente droog
Jij kunt geen Twents !quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heije sloaap?
Vertaling: heb je slaap
Ik kon me geen voorstelling doen, van natte kaasquote:
Beetjequote:Op zaterdag 1 november 2008 17:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heije sloaap?
Vertaling: heb je slaap
ik ben nu met een Poolse op msnquote:
Orly?quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:21 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Als je moe bent, krijg je het koud.
K heb er ook wel 1 op msn maar praat er nu niet meequote:Op zaterdag 1 november 2008 17:21 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik ben nu met een Poolse op msn
die is nu bezig met jos aan het palenquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:22 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Orly?![]()
[..]
K heb er ook wel 1 op msn maar praat er nu niet mee
en toch komen ze op Pinkpopquote:
quote:
Ik kom niet op Pinkpopquote:
Nee, Jos is naar Thrillogy, en ze stond op onlinequote:Op zaterdag 1 november 2008 17:23 schreef postmortum het volgende:
[..]
die is nu bezig met jos aan het palen
hmm internettelefoonquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee, Jos is naar Thrillogy, en ze stond op online
voor alles een oplossingquote:
Dit is geen oplossing. Dit is juist een probleemquote:
jewaidsquote:
Noob.quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:37 schreef behangplakker het volgende:
Vandaag is mijn team met 6-0 ingemaakt
Nu Ajax nog.quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:37 schreef behangplakker het volgende:
Vandaag is mijn team met 6-0 ingemaakt
wat heb je gadaan dan?quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:41 schreef behangplakker het volgende:
Nee ik stond wisselDe trainer mag me nog steeds niet
we hebben ze gered , anders waren ze ontslagen door Dannyquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:42 schreef Rhythm het volgende:Juup.
Geen ban voor onze lemmings gisteren.
Dat is het hem, niks verkeerdsquote:
of je zoekt een andere clubquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:43 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat is het hem, niks verkeerdsIk heb al een gesprek met hem gehad maar dat is op niks uitgelopen.. Als het niet meer leuk is dan ga ik er vanaf, maar beetje zonde om dat vanwege 1 trainer te doen
Ik wil niet lager voetballen, en ik wil ook niet 4x in de week minimaal 30km reizen om te trainenquote:
ok dat is minder hoe hoog voetbal jij dan ?quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:45 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik wil niet lager voetballen, en ik wil ook niet 4x in de week minimaal 30km reizen om te trainen
quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:47 schreef postmortum het volgende:
[..]
ok dat is minder hoe hoog voetbal jij dan ?
ik heb hoofdklasse Limburg A-junioren gespeeld
lol ok, in mijn tijd was hoofdklasse dit op 2-na beste divisiequote:Op zaterdag 1 november 2008 17:48 schreef behangplakker het volgende:
[..]
![]()
Ik speel 2e divisie. Daaronder heb je zeg maar 3e divisie, en daaronder is hoofdklasse
In de d's speelde ik het hoogste van het hoogstequote:Op zaterdag 1 november 2008 17:49 schreef postmortum het volgende:
[..]
lol ok, in mijn tijd was hoofdklasse dit op 2-na beste divisie
Wo, dat is echt baasquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:51 schreef RickoKun het volgende:
Ik ben net lekker klaargekomen op negerinnenporno
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |