In elk geval niet in moderaten.quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij kunt jezelf beter afvragen waar hij niet in faalt
Niet/als laatste. De kans is natuurlijk groot dat ik eerder ben en jij daarna mijn restjes weg mag likkenquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:35 schreef afcajos het volgende:
Jordy had nog een goeie gister, diegene die BT niet regelt moet weer naar huis bobben
Daar ging ik opzich ook niet van uitquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
BT komt waarschijnlijk niet eens
Of mag ik dat niet zeggen![]()
Fransenquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:36 schreef Fascination het volgende:
Ik werd vanochtend wakker met "schatje mag ik je foto" in m'n hoofd.
Als pasen en pinksteren op 1 dag vallen ahahahHAhsahahahaHAHHAHAHhhAHAHAHAHquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:41 schreef jordeeeh het volgende:
Wanneer word ik eigenlijk mod?
moet je eerst yvonne plezierenquote:
dat is toch mooi om wakker mee te wordenquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:36 schreef Fascination het volgende:
Ik werd vanochtend wakker met "schatje mag ik je foto" in m'n hoofd.
Hè wat vreemdquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
BT komt waarschijnlijk niet eens
Of mag ik dat niet zeggen![]()
Ik ben het al.quote:
quote:
of sunchaser als je een vrouw bentquote:
Daar gaat der hoop een keer 'gepleziert' te wordenquote:
Laterquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:00 schreef afcajos het volgende:
Nou jongens, ik ben er vandoor. tot morgen (K)
Mag ik even bedanken ?quote:
Zij ziet er toch zo uit ongeveer:quote:
graag gedaanquote:
Sunchaser is de Ferrari onder de mannen.quote:
Neequote:
ja 70 jaar geleden zag zij er zo uitquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:07 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Zij ziet er toch zo uit ongeveer:
[ afbeelding ]
?
Ik rolde even van mijn stoel afquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Sunchaser is de Ferrari onder de mannen.
alleen kalende mannen in hun 40 rijden erop ?quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Sunchaser is de Ferrari onder de mannen.
Mooi. * Stil isquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:11 schreef Fascination het volgende:
Voor diegene die niet weten wat dat is, hier volgt een goede beschrijving: "Een gloryhole is een gat tussen twee afgescheiden gedeeltes van een ruimte, ter grootte van een vuist en ter hoogte van het mannelijk geslachtsdeel. Het is bedoeld om een penis door heen te steken zodat de persoon er aan de andere kant, een seksuele activiteit naar keuze kan toepassen"
doen mensen serieus datquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:11 schreef Fascination het volgende:
Voor diegene die niet weten wat dat is, hier volgt een goede beschrijving: "Een gloryhole is een gat tussen twee afgescheiden gedeeltes van een ruimte, ter grootte van een vuist en ter hoogte van het mannelijk geslachtsdeel. Het is bedoeld om een penis door heen te steken zodat de persoon er aan de andere kant, een seksuele activiteit naar keuze kan toepassen"
Zie m'n vervolgpost daaronder.quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:11 schreef gers het volgende:
[..]
alleen kalende mannen in hun 40 rijden erop ?
Dat is in Rusland toch? Die is vanuit de ruimte te zien!quote:
Beter omschreven, gat in muur en daar steek jij je leuter doorheen en aan de andere kant van de muur kan er dan iemand mee spelen.quote:
http://www.trophybassonly.com/id56.htmquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat is in Rusland toch? Die is vanuit de ruimte te zien!
ja logisch klinkt erg geilquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Beter omschreven, gat in muur en daar steek jij je leuter doorheen en aan de andere kant van de muur kan er dan iemand mee spelen.
Geinteresseerd?quote:
Ik snap het nog steeds nietquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:11 schreef Fascination het volgende:
moet ik het paintenquote:
Lijkt me best geil.quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Beter omschreven, gat in muur en daar steek jij je leuter doorheen en aan de andere kant van de muur kan er dan iemand mee spelen.
quote:
quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee.
Ik kreeg trouwens te horen dat de kans groot was dat ik mod zou worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |