idd supergroverquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:49 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vind die Floor echt een enorme rotstem hebben, gaat door merg en been, elke keer weer als ik dat stukje hoor, blegh.
Ben het daar helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:49 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vind die Floor echt een enorme rotstem hebben, gaat door merg en been, elke keer weer als ik dat stukje hoor, blegh.
Waar wás je nouquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:49 schreef Adelante het volgende:
hijg, puf, steun...
ben ik nog op tijd voor de uitslag?
Ja, voetbalwedstrijdje enzo...quote:
Steffie deed het het best.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, voetbalwedstrijdje enzo...
Maar ik heb alleen die samenvatting gezien en moet zeggen dat ik Naomi goed vond, Rebecca zong ook sterk. Steffie bewoog als een lama en Norman klonk alsof hij tussen de deur zat ergens mee
Klopt het zo een beetje of vertekenen de korte stukjes?
Steffie was juist wel goed, Rebecca juist niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, voetbalwedstrijdje enzo...
Maar ik heb alleen die samenvatting gezien en moet zeggen dat ik Naomi goed vond, Rebecca zong ook sterk. Steffie bewoog als een lama en Norman klonk alsof hij tussen de deur zat ergens mee
Dat laatste dusquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wel voor 't eerst dat ze blijft hangen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:54 schreef charmed_angel het volgende:
Owjah die laatste was echt een afgang!
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wel voor 't eerst dat ze blijft hangen.
Ik vond van niet, hij was een van de weinigen die niet vals zongquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:06 schreef Adelante het volgende:
whehehe, Ruben er uit
was die zo slecht vanavond?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:07 schreef happyme28 het volgende:
Ik heb me denk ik wel ongeveer 100 keer afgevraagd waarom ik dit eigenlijk kijk :s
Ik denk dat echte zangerds niet in een bandje willen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:12 schreef SCH het volgende:
Eigenlijk was er geen 1 goed. Zijn de zangerds gewoon op?
Komt er echt een bandje uit voort? Wat is er met het bandje van de vorige Popstars gebeurd?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik denk dat echte zangerds niet in een bandje willen?
Dat was een solo-editie.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Komt er echt een bandje uit voort? Wat is er met het bandje van de vorige Popstars gebeurd?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:20 schreef SigmundFreud het volgende:
K-otic was toch de vorige 'band'?
Dat was toch met die zingende hamster Sita?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:20 schreef SigmundFreud het volgende:
Dat was Starmaker, de allereerste Idols zegmaar.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:20 schreef SigmundFreud het volgende:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:28 schreef SCH het volgende:
Mensen die hun kind Sidney noemen moeten trouwens een boete krijgen.
Verbaast me dat jij Nathalie niet goed vindtquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:55 schreef Fir3fly het volgende:
Ruben eruit. Rebecca of Nathalie had er natuurlijk uit gemoeten, maar goed.
Dat had ik ook, er was er geen een écht goed.. en de meesten zongen vals, het deed zeer aan mn oren!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:07 schreef happyme28 het volgende:
Ik heb me denk ik wel ongeveer 100 keer afgevraagd waarom ik dit eigenlijk kijkwat een non-talent allemaal (op een enkele uitzondering na)
Ah. Maar zij was toch gewoon goed?quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/shows/xfactor/solisten26/bios/kandidaat3/
oh die kon écht niet zingen joh!quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ah. Maar zij was toch gewoon goed?
Ja, net zo goed als Nathalie ongeveer.quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ah. Maar zij was toch gewoon goed?
henk jan werd eigenlijk pas geloofwaardig toen hij Nathalie ging afbranden. Maar ja, dat kwam dan als een soort uitbarsting over (misschien heeft hij zich de hele avond ingehouden bij al die valszingende meisjes en jongens, want je kan moeilijk iedereen afkraken) en door die uitbarsting kreeg Nathalie medelijden stemmen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:26 schreef Magics het volgende:
Wat een laag niveau!
Het laagste wat ik ooit in een talentenjacht op televisie heb gezien tot nu toe!
De helft zijn ook afdankertjes van IDols/X-factor die het daarmee niet hebben gemaakt.
En HenkJan verliest al zijn credibility (zover hij die al had) hij heeft me toch een hoop nontalent de hemel in lopen prijzen vanavond ! Ik kon het niet geloven.
Alleen Steffie Rulede
totaal eensch isquote:Op zaterdag 1 november 2008 08:16 schreef Tezz het volgende:
Het is dus overduideljk dat Nederland Ruben uitkotst. Hij past niet in een programma als popstars, hij moet gewoon bij een dinershow of zo gaan werken (want hij zingt best oke). Als popstar gaat ie het toch nooit maken. Poging twee is mislukt (X-factor, Popstars). Hopelijk haalt ie het niet in zijn kop om te denken dat driemaal scheepsrecht is en zien we hem dus nog een keer terug in Idols of zo. Niet meer doen jongen, hou de eer aan jezelf.
Overigens vind ik persoonlijk Ruben verschrikkelijk. Tis niet mijn type zeg maar.
Het niveau is erg laag inderdaad maar aan de andere kant: wat geeft dat! 'Doorbreken' is op een enkeling na (Kelly Clarkson en die britse jongen) toch nog nooit gelukt.
ehm dan zit je er wel heel erg naastquote:Op zaterdag 1 november 2008 08:16 schreef Tezz het volgende:
'Doorbreken' is op een enkeling na (Kelly Clarkson en die britse jongen) toch nog nooit gelukt.
Ik denk dat zijn leeftijd geen rol speelt. Ten eerste; zo oud is die vent echt niet (ik snap niet waarom iedereen doet alsof íe 45 is) en als hij echt een leuke uitstraling gehad zou hebben (want dat heeft íe totaal niet!!!), leuk met iedereen omgegaan zou zijn en echt GOED had kunnen zingen (want dat kan íe gewoon niet!!), dan had hij zeker ver kunnen komen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:40 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Bij Nathalie (huilmeisje) zit Henk-Jan te lachen tijdens het nummer en wanneer ze klaar is en close-up in beeld komt zie je gewoon dan hij haar aan het janken probeert te krijgen. Blijft SBS6 he.
Die bijdehande attitude van Ruben en die afgunstige blik bij het aanhoren van de punten van Rebecca, dat staat SBS6-kijkers niet aan. En dan dat verschrikkelijke EO-nummer erbij, leeftijd, putterige plofkop met bijhorende ouwbollige outfit. Ja jongen dan lig je eruit.
Wordt inderdaad moeilijk. Zo'n groep moet 'verkocht' worden aan bladen als Hitkrant. Zo werkt het nou eenmaal. Dat het nieuwe Popstars-bandje op de grote uitklapposter komt, en dat soort dingen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:07 schreef Loveless85 het volgende:
Probleem is alleen dat als je straks een groep hebt met verder slanke, 'mooie', mensen en je daar Rebecca tussen zet het dus niet past. Dus wss bedenken de marketingknulletjes wel een dramatische uittocht voor Rebecca en krijgt ze gelijk een solo contract onder haar neus geschoven.
Precies, daarom kan zij alleen als solo-artiest slagen omdat ze gewoon niet past bij de doelgroep waar ze straks zo'n popgroepje aan willen slijten. Die zijn keihard en het is dan vast niet cool om die band leuk te vinden als zo'n vadsig wijf erin zit.quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:04 schreef female81 het volgende:
[..]
Wordt inderdaad moeilijk. Zo'n groep moet 'verkocht' worden aan bladen als Hitkrant. Zo werkt het nou eenmaal. Dat het nieuwe Popstars-bandje op de grote uitklapposter komt, en dat soort dingen.
Maar hoe hard het ook klinkt: Wie gaat een poster met onder andere Rebecca erop boven haar bed hangen? Ik kan me er gewoon niets bij voorstellen.
Dat bedoel ik. Ze zingt leuk hoor, als dat nichtje/buurmeisje dat leuk zingen kan en op familiefeestjes een deuntje mag doen. Een ster is ze niet, en voor een popgroep is haar stem absluut te mager (quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:39 schreef NoNickOne het volgende:
Iedereen hier doet alsof Rebecca een muzikaal genie is
ehm iedereen HIER kraakt haar af op een enkeling naquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:39 schreef NoNickOne het volgende:
Iedereen hier doet alsof Rebecca een muzikaal genie is
Ja, ik snapte z'n post ook niet helemaalquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:34 schreef Dakota het volgende:
[..]
ehm iedereen HIER kraakt haar af op een enkeling na
Naomi deed mee met Idols.quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:56 schreef Cee het volgende:
Heb gisteren voor de eerste keer gekeken!Hilarisch wat een niveautje. De kat van de buren jankt beter en m'n buren hebben niet eens een kat.
![]()
Waar ken ik die Naomi van?
Of een Beth Ditto-achtige route.quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:30 schreef Loveless85 het volgende:
Als ze solo artiest word en wat serieuze nummers gaat zingen krijg je gelijk heel anders en veel volwassener publiek, die het minder uitmaakt dat ze niet echt erg aantrekkelijk is...
quote:Henkjan Smits: ‘Popstars vallen door de mand’
Geplaatst op dinsdag 04 november 2008 om 12:01
Henkjan Smits vindt het niveau van de finalisten van Popstars (SBS6) beneden peil Dat vertelde Henkjan vanochtend op Q-Music. “Ik schrok al bij de perspresen- tatie. We hebben ze vier rondes gezien en deze tien vol overgave gekozen voor het publiek. Als het dan niet helemaal spettert, denk ik: dat wordt zwaar op vrijdag. Afgelopen vrijdag bleek dat sommigen het ook heel erg zwaar hadden. Die vielen ook echt wel voor de mand. Daardoor dacht ik: misschien hebben we de verkeerden doorgelaten.“
ze hadden dan moeten kiezen tussen slecht en nog slechter, want goed zat er niet bijquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:36 schreef Greys het volgende:
En de enige vent die nog een beetje normaal zong er uit gestemd
Ik snap niet dat de jury niet gewoon de twee of drie slechtsten aanwijst en dat het publiek dáár dan alleen op mag stemmen. Maar goed, ik had een zwak voor Ruben, dus ik ben misschien niet echt onpartijdig
Ze hebben punten gegeven. Dan had het publiek op de onderste drie mogen stemmen wat mij betreft. Lijkt me beter. Maar goed, dat wat ik een goed plan vind, vinden ze op tv nooit een goed planquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
ze hadden dan moeten kiezen tussen slecht en nog slechter, want goed zat er niet bij
Als die Ruben een toonbeeld van je smaak isquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze hebben punten gegeven. Dan had het publiek op de onderste drie mogen stemmen wat mij betreft. Lijkt me beter. Maar goed, dat wat ik een goed plan vind, vinden ze op tv nooit een goed planNet als bij het Songfestival, degenen die ik het beste vind liggen er altijd als eerste uit. Ik heb vast een wansmaak
same here al vond ik Ruben ook waardeloos..maar songfestival..ik was helemaal gek van het liedje van frankrijkquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als die Ruben een toonbeeld van je smaak is![]()
En die meisjes die sms-en die stemmen toch op hun idool, of die nou zingen kan of niet. Het bandje moet straks wel plaatjes verkopen gaan aan die meisjes.
Dat was ook een dom nummerquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:28 schreef Dakota het volgende:
[..]
same here al vond ik Ruben ook waardeloos..maar songfestival..ik was helemaal gek van het liedje van frankrijkkreeg amper punten
Was dat die met die witte 'engel' en de zwarte 'duivel' ofzo? Twee van die kerels? Of bedoel je die niet?quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:31 schreef Dakota het volgende:
niet die vent was kicken.. en je had ook zo'n nummer met een jongen die heel hoog zong in t begin, was echt prachtig
Oh ik schrok alquote:
Ik vond Ruben in X-factor al leukquote:Op woensdag 5 november 2008 19:16 schreef Burdie het volgende:
Waarom was je überhaupt voor Ruben?.
Misschien kan je die andere neger aanmoedigen. Met z'n bedogen..
Zou je dit dan niet als een teken op moeten vatten?quote:Op woensdag 5 november 2008 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond Ruben in X-factor al leuk![]()
En ik vond hem nou echt niet rot zingen vergeleken met de rest. Er waren veel en veel slechtere optredens afgelopen vrijdag. En misschien om zijn leeftijd, hij is maar 2 jaar jonger dan ik. Sidney bv is de helft van mijn leeftijd en die kloof is te groot![]()
Als in: dat ik een wansmaak heb?quote:Op woensdag 5 november 2008 19:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zou je dit dan niet als een teken op moeten vatten?.
Oh daar kan ik tegen hoor, maak je geen zorgenquote:Op woensdag 5 november 2008 19:25 schreef Burdie het volgende:
Nee, dat je te oud bent voor Popstars.
Ik plaag maar wat he, dat doe ik soms wat on-subtiel, vandaar even deze disclaimer erbij.
egniequote:Op woensdag 5 november 2008 21:27 schreef Greys het volgende:
Verder: wat Adelante zegt. Maar ja, die is ook te oud voor Popstars
En te mannelijkquote:Op woensdag 5 november 2008 21:27 schreef Greys het volgende:
Ik kan in elk geval beter zingen dan Nathalie en Sidney.
Maar dat kan al snel
Verder: wat Adelante zegt. Maar ja, die is ook te oud voor Popstars
Al met een fansite bezig?quote:Op woensdag 5 november 2008 21:21 schreef Burdie het volgende:
Ik weet niet of ik het beter zou kunnen. Live zingen is erg moeilijk (zelfs Madonna zingt live vals) en al helemaal als je ook nog eens live op tv komt... ik zou er zelf niet snel aan beginnen.
De vraag die vooral bij mij opkomt is: waarom gaat een talentenjacht nog door (en door, en door... ) bij gebrek aan talent? Of nouja, waarom onderwijzen ze de kandidaten niet beter? Waarom steken ze er niet wat meer tijd in? Ik ben zelf al vele jaren zangeres, dus ik weet dat het heel hard (en lang) werken is, maar gewoon een aantal basis technieken hebben veel deelnemers niet eens onder de knie! Maar goed, als de jury de kandidaten daarop af zouden rekenen, zouden ze vast niemand meer overhouden.
Verder is al dat geklaag gewoon leuk natuurlijk, de beste schippers staan immers aan de wal.
Ik zie niets in je fobo (en ik kan er ook niet reagerenquote:
25+ komt dichter in de buurtquote:Op woensdag 5 november 2008 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie niets in je fobo (en ik kan er ook niet reageren), dus ik ga er maar gewoon voor het gemak van uit dat je 45+ bent
Oh zo ga ik mezelf voortaan ook noemen. 25+quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 21:22 schreef Adelante het volgende:
Waarom moet je zelf kunnen zingen om te kunnen constateren dat een ander het niet kan, met mijn gehoor is niets mis hoor?
quote:Op woensdag 5 november 2008 21:03 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik bedoel niet dat je niet iemand mag gaan afkraken tenzij je het beter kunt hoor,
quote:'Popstar' Rebecca was dakloos
Rebecca Schouw (27) doet mee aan het programma Popstars. Ze is nu al dé publiekslieveling. Voor de volslanke zangeres een droom die uitkomt... "Tot nu toe was mijn leven niet zo leuk. Ik ben ooit als puber een tijdje dakloos geweest. Ik kon af en toe terecht bij de Kessler Stichting in Den Haag, een opvang voor dak- en thuislozen. Nee, dat was geen leuke tijd. Ik zat behoorlijk in de shit en voelde me heel ellendig."
Rebecca wil niet in details treden. "Het is verleden tijd", vertelt ze aan het weekblad Privé. "Bovendien zou ik daarmee andere mensen kwetsen en dat wil ik niet. Het is een periode uit mijn leven waar ik het liefst niet aan herinnerd wil worden en waar ik ook niet trots op ben. Het gaat nu goed met mij en ik zie de toekomst eindelijk weer zonnig in."
De 'Popstar' heeft een dochter, de driejarige Luna, en zoon: Raphael (6 maanden). Ze is getrouwd met Michael. Hij heeft haar opgegeven voor het programma. "Zelf had ik dat nooit gedurfd! Ik had nooit gedacht zo ver te komen."
Ja wacht effe... als iedereen hier maar gewoon meteen goed leest/luistert wordt het saai.quote:
Ik kan me daar nog niet echt toe zetten. Snap eerlijk gezegd ook écht niet hoe hij het zo ver heeft kunnen schoppen in Duitslandquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik was ook voor Ruben. Nu ben ik maar voor Norman denk ik
quote:Op donderdag 6 november 2008 16:23 schreef Dakota het volgende:
Ik vind dat we maar een front anti Bicmacca moeten beginnen
present!quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:34 schreef Greys het volgende:
Adelante?!?!?!
Conleche?!?!?!?!?!
Ik ben trouwens benieuwd wanneer ze eens een keer hun eigen nummer mogen gaan kiezen.
Bij Holland's got talent volgens mij?quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:40 schreef Karina het volgende:
Was dat niet al eerder in een ander programma of zo met die rode knop? Komt me zo bekend voor.
Ze heeft een rotkop. Waar is Liquidootje, is die er nog wel eens??quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:43 schreef Greys het volgende:
Wanneer zou Floor haar eerste concert geven? Ga ik kaartjes kopen.
Not.
Ik vind het zo'n naar kind, ik weet niet waarom
Grinnik. Sorry. Binnenpretjequote:Op vrijdag 7 november 2008 20:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Ze heeft een rotkop. Waar is Liquidootje, is die er nog wel eens??
quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:45 schreef Cee het volgende:
Ik ga meekijken vanavond. Heb zin in een onvervalsd avondje vals.
Ze zijn eindelijk gestopt met lief doen en eerlijk gewordenquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:45 schreef Fuente het volgende:
Ja, dat jurycommentaar klopt helemaal..
Binnenpretje??quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Grinnik. Sorry. Binnenpretje
Maar Floor heeft zo'n schoolmusical-niveau.
Volgens mij was Nathalie dat meisje met dat hele mooie figuur toch?quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:47 schreef Greys het volgende:
Nathalie!Wat een mooi meisje zo met haar haar los!
Latte macchiato, check. Laptop, check. Ananas, check. Handcreme, check. Da's toch alles dat je nodig hebt!?quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:48 schreef Karina het volgende:
Hebben jullie ook allemaal een noodpakket
Volgens mij staat ze vooral bekend als het meisje dat absoluut niet kan zingenquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Volgens mij was Nathalie dat meisje met dat hele mooie figuur toch?
Ik heb 2 weken gemist, ben de namen al weer kwijt, geen goed teken overigens......
Die is dus nuquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:48 schreef happyme28 het volgende:
Oe Nathalie... hebben ze de knop al gebruikt?? (kijk ranking)
quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Latte macchiato, check. Laptop, check. Ananas, check. Handcreme, check. Da's toch alles dat je nodig hebt!?
Je wil niet weten hoe pijn en schraal m'n handjes doen als het buiten wat kouder wordt en ik de verwarming aan krik!quote:
I hear you!!quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:53 schreef Fuente het volgende:
[..]
Volgens mij staat ze vooral bekend als het meisje dat absoluut niet kan zingen
Ja precies!quote:
die rode knop, naast HJ, is om op te drukken als iets niet om aan te horen is. Op die manier stopt het meteen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat is er met welke knop? Knop? Watte? Uitleg?
Jaquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:01 schreef Cee het volgende:
Wat heeft dat ene jurylid een bananengezicht trouwens zeg, als je hem van opzij bekijkt!
Ik zou er op gaan zitten.quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:02 schreef Fuente het volgende:
[..]
die rode knop, naast HJ, is om op te drukken als iets niet om aan te horen is. Op die manier stopt het meteen.
En dan krijgt de kandidaat ook automatisch een 4quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:02 schreef Fuente het volgende:
[..]
die rode knop, naast HJ, is om op te drukken als iets niet om aan te horen is. Op die manier stopt het meteen.
En de kandidaad krijgt dan ook een 4 van de jury maar dat maakt natuurlijk niet uit.quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:02 schreef Fuente het volgende:
[..]
Of Feargal Sharkey!quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:03 schreef Fuente het volgende:
[..]
JaHij lijkt een beetje op Bert, van Ernie
De jury moet unaniem besluiten om erop te drukken, HJ geeft er dan een lel op, dan stopt het, krijgen ze een 4.quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zou er op gaan zitten.
Kan Henk-Jan er op zitten? Of mag hij het maar een keer gebruiken? Per aflevering?
Door die kut Zjuurienamersquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:05 schreef conleche het volgende:
Waarom zegt iedereen tegenwoordig zsjuurie???
quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Of Feargal Sharkey!
Voor de kinders onder ons:
[ afbeelding ]
Hoe spreek jij het uit dan?quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:05 schreef conleche het volgende:
Waarom zegt iedereen tegenwoordig zsjuurie???
Nou, sjurrie natuurlijkquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe spreek jij het uit dan?
Ik spreek jury ook als zjuurie uit.
En opgefokt. Misschien moeten dat gewoon opgefocked zijn eigenlijk en doen wij het ons hele leven al fout?
Oh! Ja! Ik zie nu de s die jij er tussen had gezet!quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:09 schreef conleche het volgende:
Ze doen er nog een harde s tussen.
Wat een stom lied.
* Janetje schudt tong80 de hand.quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:11 schreef tong80 het volgende:
Dit is vreselijk.
Dit doet me overgeven
Walgelijk
Hoe zeggen ze dan jury in Rotjeknor?quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh! Ja! Ik zie nu de s die jij er tussen had gezet!
Ik schrok al
Moowj.quote:
In het Rotjeknors is het meer ssssssssssjuuuuuurie geloof ik.quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Hoe zeggen ze dan jury in Rotjeknor?![]()
Ik vind Deon niet zo leuk.
Hier zeggen wij "Die meejnse aon dè toffeltje."quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
In het Rotjeknors is het meer ssssssssssjuuuuuurie geloof ik.
Ik zelf zeg zzzjuurie.
Ach, zolang 'ie dit soort reacties losmaakt, zal 'ie er wel in blijven:quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:16 schreef Cee het volgende:
Dus dit niveautje is een 8 waard, heerlijk zo'n lat die zo laag wordt gelegd dat zelfs een kabouter er overheen struikelt.
quote:
Als je vorige week had gezien.....quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:16 schreef conleche het volgende:
Ze hebben vast alle slechten in het begin gedaan, zal het niet?
Sprak zij hoopvol
Ja, ik begin ze bijna goed te vinden, zou het tactiek zijn?quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je vorige week had gezien.....
Vergeleken met vorige week zijn ze nu allemaal enorm goed! Kan je nagaan....
Ik heb precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:19 schreef Greys het volgende:
Van Naomi heb ik al die tijd veel meer verwacht. Veel meer volume enzo.
Ik vind het een beetje tegenvallen, vorige week ook al.
Ja dat idee heb ik ook vaak, alsof het te zacht staat, of zoiets..quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:20 schreef conleche het volgende:
Ik weet niet of het aan mijn tv ligt, maar het geluid lijkt niet goed??
Wellusquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:19 schreef Flyduck het volgende:
Nu weet ik het zeker, gerard joling kan echt niet presenteren...
ligt niet aan je tv, ik hoop door de studio maar ik denk dat het aan de kandidaten ligtquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:20 schreef conleche het volgende:
Ik weet niet of het aan mijn tv ligt, maar het geluid lijkt niet goed??
Tooske?quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:23 schreef Adelante het volgende:
Heeft Tooske last van d'r hormonen ofzo, dat ze patricia nu henk-jan noemt
eh nance?quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:23 schreef Adelante het volgende:
Heeft Tooske last van d'r hormonen ofzo, dat ze patricia nu henk-jan noemt
last van je hormonen?quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:24 schreef Adelante het volgende:
whehehe
nou ja, nu dus die knul die niet in een bandje wil.
Is dat nu Obama onder die Pietenmuts??quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:24 schreef Adelante het volgende:
whehehe
nou ja, nu dus die knul die niet in een bandje wil.
Het staat hem anders wel, die lippenstiftquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Is dat nu Obama onder die Pietenmuts??
change has come!quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Is dat nu Obama onder die Pietenmuts??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |