idd supergroverquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:49 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vind die Floor echt een enorme rotstem hebben, gaat door merg en been, elke keer weer als ik dat stukje hoor, blegh.
Ben het daar helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:49 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vind die Floor echt een enorme rotstem hebben, gaat door merg en been, elke keer weer als ik dat stukje hoor, blegh.
Waar wás je nouquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:49 schreef Adelante het volgende:
hijg, puf, steun...
ben ik nog op tijd voor de uitslag?
Ja, voetbalwedstrijdje enzo...quote:
Steffie deed het het best.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, voetbalwedstrijdje enzo...
Maar ik heb alleen die samenvatting gezien en moet zeggen dat ik Naomi goed vond, Rebecca zong ook sterk. Steffie bewoog als een lama en Norman klonk alsof hij tussen de deur zat ergens mee
Klopt het zo een beetje of vertekenen de korte stukjes?
Steffie was juist wel goed, Rebecca juist niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, voetbalwedstrijdje enzo...
Maar ik heb alleen die samenvatting gezien en moet zeggen dat ik Naomi goed vond, Rebecca zong ook sterk. Steffie bewoog als een lama en Norman klonk alsof hij tussen de deur zat ergens mee
Dat laatste dusquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wel voor 't eerst dat ze blijft hangen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:54 schreef charmed_angel het volgende:
Owjah die laatste was echt een afgang!
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wel voor 't eerst dat ze blijft hangen.
Ik vond van niet, hij was een van de weinigen die niet vals zongquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:06 schreef Adelante het volgende:
whehehe, Ruben er uit
was die zo slecht vanavond?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:07 schreef happyme28 het volgende:
Ik heb me denk ik wel ongeveer 100 keer afgevraagd waarom ik dit eigenlijk kijk :s
Ik denk dat echte zangerds niet in een bandje willen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:12 schreef SCH het volgende:
Eigenlijk was er geen 1 goed. Zijn de zangerds gewoon op?
Komt er echt een bandje uit voort? Wat is er met het bandje van de vorige Popstars gebeurd?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik denk dat echte zangerds niet in een bandje willen?
Dat was een solo-editie.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Komt er echt een bandje uit voort? Wat is er met het bandje van de vorige Popstars gebeurd?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:20 schreef SigmundFreud het volgende:
K-otic was toch de vorige 'band'?
Dat was toch met die zingende hamster Sita?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:20 schreef SigmundFreud het volgende:
Dat was Starmaker, de allereerste Idols zegmaar.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:20 schreef SigmundFreud het volgende:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:28 schreef SCH het volgende:
Mensen die hun kind Sidney noemen moeten trouwens een boete krijgen.
Verbaast me dat jij Nathalie niet goed vindtquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:55 schreef Fir3fly het volgende:
Ruben eruit. Rebecca of Nathalie had er natuurlijk uit gemoeten, maar goed.
Dat had ik ook, er was er geen een écht goed.. en de meesten zongen vals, het deed zeer aan mn oren!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:07 schreef happyme28 het volgende:
Ik heb me denk ik wel ongeveer 100 keer afgevraagd waarom ik dit eigenlijk kijkwat een non-talent allemaal (op een enkele uitzondering na)
Ah. Maar zij was toch gewoon goed?quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/shows/xfactor/solisten26/bios/kandidaat3/
oh die kon écht niet zingen joh!quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ah. Maar zij was toch gewoon goed?
Ja, net zo goed als Nathalie ongeveer.quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ah. Maar zij was toch gewoon goed?
henk jan werd eigenlijk pas geloofwaardig toen hij Nathalie ging afbranden. Maar ja, dat kwam dan als een soort uitbarsting over (misschien heeft hij zich de hele avond ingehouden bij al die valszingende meisjes en jongens, want je kan moeilijk iedereen afkraken) en door die uitbarsting kreeg Nathalie medelijden stemmen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:26 schreef Magics het volgende:
Wat een laag niveau!
Het laagste wat ik ooit in een talentenjacht op televisie heb gezien tot nu toe!
De helft zijn ook afdankertjes van IDols/X-factor die het daarmee niet hebben gemaakt.
En HenkJan verliest al zijn credibility (zover hij die al had) hij heeft me toch een hoop nontalent de hemel in lopen prijzen vanavond ! Ik kon het niet geloven.
Alleen Steffie Rulede
totaal eensch isquote:Op zaterdag 1 november 2008 08:16 schreef Tezz het volgende:
Het is dus overduideljk dat Nederland Ruben uitkotst. Hij past niet in een programma als popstars, hij moet gewoon bij een dinershow of zo gaan werken (want hij zingt best oke). Als popstar gaat ie het toch nooit maken. Poging twee is mislukt (X-factor, Popstars). Hopelijk haalt ie het niet in zijn kop om te denken dat driemaal scheepsrecht is en zien we hem dus nog een keer terug in Idols of zo. Niet meer doen jongen, hou de eer aan jezelf.
Overigens vind ik persoonlijk Ruben verschrikkelijk. Tis niet mijn type zeg maar.
Het niveau is erg laag inderdaad maar aan de andere kant: wat geeft dat! 'Doorbreken' is op een enkeling na (Kelly Clarkson en die britse jongen) toch nog nooit gelukt.
ehm dan zit je er wel heel erg naastquote:Op zaterdag 1 november 2008 08:16 schreef Tezz het volgende:
'Doorbreken' is op een enkeling na (Kelly Clarkson en die britse jongen) toch nog nooit gelukt.
Ik denk dat zijn leeftijd geen rol speelt. Ten eerste; zo oud is die vent echt niet (ik snap niet waarom iedereen doet alsof íe 45 is) en als hij echt een leuke uitstraling gehad zou hebben (want dat heeft íe totaal niet!!!), leuk met iedereen omgegaan zou zijn en echt GOED had kunnen zingen (want dat kan íe gewoon niet!!), dan had hij zeker ver kunnen komen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:40 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Bij Nathalie (huilmeisje) zit Henk-Jan te lachen tijdens het nummer en wanneer ze klaar is en close-up in beeld komt zie je gewoon dan hij haar aan het janken probeert te krijgen. Blijft SBS6 he.
Die bijdehande attitude van Ruben en die afgunstige blik bij het aanhoren van de punten van Rebecca, dat staat SBS6-kijkers niet aan. En dan dat verschrikkelijke EO-nummer erbij, leeftijd, putterige plofkop met bijhorende ouwbollige outfit. Ja jongen dan lig je eruit.
Wordt inderdaad moeilijk. Zo'n groep moet 'verkocht' worden aan bladen als Hitkrant. Zo werkt het nou eenmaal. Dat het nieuwe Popstars-bandje op de grote uitklapposter komt, en dat soort dingen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:07 schreef Loveless85 het volgende:
Probleem is alleen dat als je straks een groep hebt met verder slanke, 'mooie', mensen en je daar Rebecca tussen zet het dus niet past. Dus wss bedenken de marketingknulletjes wel een dramatische uittocht voor Rebecca en krijgt ze gelijk een solo contract onder haar neus geschoven.
Precies, daarom kan zij alleen als solo-artiest slagen omdat ze gewoon niet past bij de doelgroep waar ze straks zo'n popgroepje aan willen slijten. Die zijn keihard en het is dan vast niet cool om die band leuk te vinden als zo'n vadsig wijf erin zit.quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:04 schreef female81 het volgende:
[..]
Wordt inderdaad moeilijk. Zo'n groep moet 'verkocht' worden aan bladen als Hitkrant. Zo werkt het nou eenmaal. Dat het nieuwe Popstars-bandje op de grote uitklapposter komt, en dat soort dingen.
Maar hoe hard het ook klinkt: Wie gaat een poster met onder andere Rebecca erop boven haar bed hangen? Ik kan me er gewoon niets bij voorstellen.
Dat bedoel ik. Ze zingt leuk hoor, als dat nichtje/buurmeisje dat leuk zingen kan en op familiefeestjes een deuntje mag doen. Een ster is ze niet, en voor een popgroep is haar stem absluut te mager (quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:39 schreef NoNickOne het volgende:
Iedereen hier doet alsof Rebecca een muzikaal genie is
ehm iedereen HIER kraakt haar af op een enkeling naquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:39 schreef NoNickOne het volgende:
Iedereen hier doet alsof Rebecca een muzikaal genie is
Ja, ik snapte z'n post ook niet helemaalquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:34 schreef Dakota het volgende:
[..]
ehm iedereen HIER kraakt haar af op een enkeling na
Naomi deed mee met Idols.quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:56 schreef Cee het volgende:
Heb gisteren voor de eerste keer gekeken!Hilarisch wat een niveautje. De kat van de buren jankt beter en m'n buren hebben niet eens een kat.
![]()
Waar ken ik die Naomi van?
Of een Beth Ditto-achtige route.quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:30 schreef Loveless85 het volgende:
Als ze solo artiest word en wat serieuze nummers gaat zingen krijg je gelijk heel anders en veel volwassener publiek, die het minder uitmaakt dat ze niet echt erg aantrekkelijk is...
quote:Henkjan Smits: ‘Popstars vallen door de mand’
Geplaatst op dinsdag 04 november 2008 om 12:01
Henkjan Smits vindt het niveau van de finalisten van Popstars (SBS6) beneden peil Dat vertelde Henkjan vanochtend op Q-Music. “Ik schrok al bij de perspresen- tatie. We hebben ze vier rondes gezien en deze tien vol overgave gekozen voor het publiek. Als het dan niet helemaal spettert, denk ik: dat wordt zwaar op vrijdag. Afgelopen vrijdag bleek dat sommigen het ook heel erg zwaar hadden. Die vielen ook echt wel voor de mand. Daardoor dacht ik: misschien hebben we de verkeerden doorgelaten.“
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |