egniequote:Op woensdag 5 november 2008 21:27 schreef Greys het volgende:
Verder: wat Adelante zegt. Maar ja, die is ook te oud voor Popstars
En te mannelijkquote:Op woensdag 5 november 2008 21:27 schreef Greys het volgende:
Ik kan in elk geval beter zingen dan Nathalie en Sidney.
Maar dat kan al snel
Verder: wat Adelante zegt. Maar ja, die is ook te oud voor Popstars
Al met een fansite bezig?quote:Op woensdag 5 november 2008 21:21 schreef Burdie het volgende:
Ik weet niet of ik het beter zou kunnen. Live zingen is erg moeilijk (zelfs Madonna zingt live vals) en al helemaal als je ook nog eens live op tv komt... ik zou er zelf niet snel aan beginnen.
De vraag die vooral bij mij opkomt is: waarom gaat een talentenjacht nog door (en door, en door... ) bij gebrek aan talent? Of nouja, waarom onderwijzen ze de kandidaten niet beter? Waarom steken ze er niet wat meer tijd in? Ik ben zelf al vele jaren zangeres, dus ik weet dat het heel hard (en lang) werken is, maar gewoon een aantal basis technieken hebben veel deelnemers niet eens onder de knie! Maar goed, als de jury de kandidaten daarop af zouden rekenen, zouden ze vast niemand meer overhouden.
Verder is al dat geklaag gewoon leuk natuurlijk, de beste schippers staan immers aan de wal.
Ik zie niets in je fobo (en ik kan er ook niet reagerenquote:
25+ komt dichter in de buurtquote:Op woensdag 5 november 2008 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie niets in je fobo (en ik kan er ook niet reageren), dus ik ga er maar gewoon voor het gemak van uit dat je 45+ bent
Oh zo ga ik mezelf voortaan ook noemen. 25+quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 21:22 schreef Adelante het volgende:
Waarom moet je zelf kunnen zingen om te kunnen constateren dat een ander het niet kan, met mijn gehoor is niets mis hoor?
quote:Op woensdag 5 november 2008 21:03 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik bedoel niet dat je niet iemand mag gaan afkraken tenzij je het beter kunt hoor,
quote:'Popstar' Rebecca was dakloos
Rebecca Schouw (27) doet mee aan het programma Popstars. Ze is nu al dé publiekslieveling. Voor de volslanke zangeres een droom die uitkomt... "Tot nu toe was mijn leven niet zo leuk. Ik ben ooit als puber een tijdje dakloos geweest. Ik kon af en toe terecht bij de Kessler Stichting in Den Haag, een opvang voor dak- en thuislozen. Nee, dat was geen leuke tijd. Ik zat behoorlijk in de shit en voelde me heel ellendig."
Rebecca wil niet in details treden. "Het is verleden tijd", vertelt ze aan het weekblad Privé. "Bovendien zou ik daarmee andere mensen kwetsen en dat wil ik niet. Het is een periode uit mijn leven waar ik het liefst niet aan herinnerd wil worden en waar ik ook niet trots op ben. Het gaat nu goed met mij en ik zie de toekomst eindelijk weer zonnig in."
De 'Popstar' heeft een dochter, de driejarige Luna, en zoon: Raphael (6 maanden). Ze is getrouwd met Michael. Hij heeft haar opgegeven voor het programma. "Zelf had ik dat nooit gedurfd! Ik had nooit gedacht zo ver te komen."
Ja wacht effe... als iedereen hier maar gewoon meteen goed leest/luistert wordt het saai.quote:
Ik kan me daar nog niet echt toe zetten. Snap eerlijk gezegd ook écht niet hoe hij het zo ver heeft kunnen schoppen in Duitslandquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik was ook voor Ruben. Nu ben ik maar voor Norman denk ik
quote:Op donderdag 6 november 2008 16:23 schreef Dakota het volgende:
Ik vind dat we maar een front anti Bicmacca moeten beginnen
present!quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:34 schreef Greys het volgende:
Adelante?!?!?!
Conleche?!?!?!?!?!
Ik ben trouwens benieuwd wanneer ze eens een keer hun eigen nummer mogen gaan kiezen.
Bij Holland's got talent volgens mij?quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:40 schreef Karina het volgende:
Was dat niet al eerder in een ander programma of zo met die rode knop? Komt me zo bekend voor.
Ze heeft een rotkop. Waar is Liquidootje, is die er nog wel eens??quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:43 schreef Greys het volgende:
Wanneer zou Floor haar eerste concert geven? Ga ik kaartjes kopen.
Not.
Ik vind het zo'n naar kind, ik weet niet waarom
Grinnik. Sorry. Binnenpretjequote:Op vrijdag 7 november 2008 20:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Ze heeft een rotkop. Waar is Liquidootje, is die er nog wel eens??
quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:45 schreef Cee het volgende:
Ik ga meekijken vanavond. Heb zin in een onvervalsd avondje vals.
Ze zijn eindelijk gestopt met lief doen en eerlijk gewordenquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:45 schreef Fuente het volgende:
Ja, dat jurycommentaar klopt helemaal..
Binnenpretje??quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Grinnik. Sorry. Binnenpretje
Maar Floor heeft zo'n schoolmusical-niveau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |