En zonder drugs is er zeker geen tuig meerquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:35 schreef Fastmatti het volgende:
Nee, juist bij dat soort 'legale' dealers zie je de problemen. Want wat zijn nu feitelijk de grootste problemen daar dat is verkeersoverlast en geluidsoverlast. Beide zijn niet drugsgerelateerd maar tuiggerelateerd. Laat nu net tuig op drugs afkomen....
Da's toch elk jaar zo, Sigme leeft voor zoiets, als was ze een soort promqueen van pol ofzoquote:Op zaterdag 1 november 2008 11:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Stemmen en dan je mond moeten houden zeker.
...quote:Gereformeerde Gemeenten tekenen protest aan bij NS
ZWIJNDRECHT - De Gereformeerde Gemeenten hebben in een brief aan de directie van de Nederlandse Spoorwegen (NS) protest aangetekend tegen de bijdrage van de NS aan de landelijke campagne ”Nederland Leest”.
Het kerkverband, met ruim 100.000 leden, maakt met name „ernstig bezwaar” tegen het organiseren -eerder deze week- van een speciale trein om drie lesbische stellen elkaar het jawoord te laten geven.
Tijdens de campagne ”Nederland Leest” staat het boek ”Twee vrouwen” van Harry Mulisch centraal. Hierin beschrijft Mulisch een lesbische relatie. Leden van openbare bibliotheken kunnen deze weken een gratis exemplaar krijgen.
De NS zijn hoofdsponsor van de campagne. Afgelopen dinsdag gaven drie lesbische stellen op het traject van Naarden/Bussum naar Utrecht elkaar het jawoord. „Wij vinden het leuk om op deze manier aandacht te vragen voor de leescampagne”, zo zei NS-woordvoerder Michiel Jonker maandag in deze krant.
In de brief, opgesteld door het deputaatschap bij de hoge overheid van de Gereformeerde Gemeenten, geeft het kerkverband aan de „Godonterende bijdrage” van de NS, „bedoeld als decor voor een lesbisch festijn”, zeer te betreuren. „U heeft daarmee de diepste religieuze gevoelens van onze kerkelijke achterban gekwetst.”
De Gereformeerde Gemeenten protesteren daarnaast tegen de „laatdunkende en discriminerende uitlatingen” van Jonker in deze krant. De woordvoerder van de NS gaf desgevraagd toe dat er mensen zijn die aanstoot nemen aan het festijn. „Maar”, zei hij, „je kunt niet rekening houden met elke splintergroepering. Wij als NS staan van harte achter deze actie, zonder dit nou als een zwaar omstreden thema aan te zetten. Homoseksualiteit is voor ons helemaal geaccepteerd. Het is eigenlijk geen inhoudelijk discussiepunt voor ons.”
De Gereformeerde Gemeenten achten Jonkers kwalificatie „van (onder andere) ons kerkgenootschap als ”splintergroepering” feitelijk onjuist, buitengewoon misplaatst, en getuigen van weinig respect. Wij betreuren deze diskwalificatie zeer en verzoeken u dringend deze te corrigeren. Overigens achten wij zijn uitlatingen, gelet op het frequente gebruik van uw dienstverlening door onze achterban, zeer klantonvriendelijk.”
Spijtigquote:Op zaterdag 1 november 2008 13:21 schreef shmoopy het volgende:
Klopkoek en Martijn_77 gaan heel even gedwongen uit elkaar.
Over 48 uur terug, hopelijk zonder racistisch getinte opmerkingen en gezuig.
En terecht, een trein is een vervoersmiddel, geen instantie om mensen in de echt te verbinden. Een bibliotheek is het ook al niet.quote:
Usenetquote:Op zaterdag 1 november 2008 13:53 schreef Monidique het volgende:
"Godonterende bijdrage, bedoeld als decor voor een lesbisch festijn"
Tof, wanneer is de DVD te krijgen?
Het zou pas nieuws zijn als deze mensen niet gekwetst zijn. Moeilijke mensen.quote:„U heeft daarmee de diepste religieuze gevoelens van onze kerkelijke achterban gekwetst.”
La Plus longue nuit du diablequote:Op zaterdag 1 november 2008 13:53 schreef Monidique het volgende:
"Godonterende bijdrage, bedoeld als decor voor een lesbisch festijn"
Tof, wanneer is de DVD te krijgen?
quote:„Godonterende bijdrage” van de NS, „bedoeld als decor voor een lesbisch festijn”,
quote:De Gereformeerde Gemeenten achten Jonkers kwalificatie „van (onder andere) ons kerkgenootschap als ”splintergroepering” feitelijk onjuist, buitengewoon misplaatst, en getuigen van weinig respect.
Niks spijtig.quote:
People eating tasty animals was het toch?quote:
Niets tegen vegetariers hoor, maar je hebt vegetariers en je hebt PETA.quote:
PETA is de Phelps-familie van de vegetariers. De Bullshit-aflevering van Penn & Teller of PETA is gaaf.quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:27 schreef Monolith het volgende:
Niets tegen vegetariers hoor, maar je hebt vegetariers en je hebt PETA.
Hehe, die gasten ken ik.quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:17 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Kinderen tegen kinderen
Rammstein, Rage against the machine en Kinderen voor kinderen. In 1 woord geniaal!
Doe ze de complimenten, met geniaal overdijf ik werkelijk niet, heb het nummer al 5 keer achter elkaar gedraaid!!quote:
Verbieden.quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:24 schreef Fastmatti het volgende:
Beetje jammer dat Sinterklaas een Kerstmannenpak aan heeft
quote:
Inderdaad, maar er is niemand om mee buiten door te brengenquote:Op zondag 2 november 2008 10:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Mogge. Wat een geweldig mooie dag vandaag. Een perfecte dag om buiten door te brengen.
Nee, ik ken het wel om eruit gezopen te worden door mijn vriendinnetjequote:Op zondag 2 november 2008 13:23 schreef sneakypete het volgende:
kent u dat?
uitgaan met vriendinnetje en na 1 uur al naar huis moeten omdat vriendinnetje teveel tequila gedronken heeft waardoor je bijna het hele concert mist en nb niet eens de tijd hebt zelf behoorlijk zat te worden?
quote:Op zondag 2 november 2008 13:24 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Nee, ik ken het wel om eruit gezopen te worden door mijn vriendinnetje
Hier wel al lijkt de zon nu een beetje door te gaan breken.quote:Op zondag 2 november 2008 13:20 schreef Fastmatti het volgende:
Bewolkt? Geen wolk te zien.
Lach, maar. Snap nog steeds niet hoe het kan, sowieso heb ik op die avond echt veel mensen over hun nek zien gaan. Sommige die naar de WC strompelen, struikelen en dan midden in de club over hun nek gaan. Om vervolgens weer op te staan en verder te drinken, voornamelijk vrouwen trouwens.quote:
Nee.quote:Op zondag 2 november 2008 13:23 schreef sneakypete het volgende:
kent u dat?
uitgaan met vriendinnetje en na 1 uur al naar huis moeten omdat vriendinnetje teveel tequila gedronken heeft waardoor je bijna het hele concert mist en nb niet eens de tijd hebt zelf behoorlijk zat te worden?
Wel makkelijk.quote:Op zondag 2 november 2008 13:48 schreef MrX1982 het volgende:
Vrouwen die teveel drinken zo niet charmant.
quote:Op zondag 2 november 2008 13:23 schreef sneakypete het volgende:
kent u dat?
Die van mij wordt ontzettend aanhankelijk, gelukkig alleen bij mijquote:Op zondag 2 november 2008 13:48 schreef MrX1982 het volgende:
Vrouwen die teveel drinken zo niet charmant.
Zolang ze je kussen niet onderkotsen is het primaquote:Op zondag 2 november 2008 19:57 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
En dat is leuk tot ze over je schoenen kotsen...
Wat dacht je van bedplassen?quote:Op zondag 2 november 2008 20:20 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Zolang ze je kussen niet onderkotsen is het prima
Je begint oud te worden.quote:Op zondag 2 november 2008 21:38 schreef Ryan3 het volgende:
Even kijken, 29 jaar geleden/bijna 30 jaar gelden hadden we een buurvrouw, die aanbelde, straaltje bezopen. Ik was alleen thuis. Ze ging op de bank liggen en piste die bank onder.
Dat zijn toch geen grappen meer!?!quote:Op zondag 2 november 2008 21:38 schreef Ryan3 het volgende:
Even kijken, 29 jaar geleden/bijna 30 jaar gelden hadden we een buurvrouw, die aanbelde, straaltje bezopen. Ik was alleen thuis. Ze ging op de bank liggen en piste die bank onder.
Nee, is echt gebeurd.quote:Op zondag 2 november 2008 21:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen grappen meer!?!
Ik geloof je zo. Ik had een huisgenoot die ik meerdere keren van de pot heb getrokken omdat hij daar weer eens in slaap was gevallen. Het zou mij ook kunnen overkomen als ik 12 uur achter elkaar bier getankt had.quote:
doe jij nu ook al een Elseetje?quote:
Wat mag dat wezen?quote:Op maandag 3 november 2008 10:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
doe jij nu ook al een Elseetje?
Zie de actie van Mutant01.quote:
Het is maandagochtend. Doe eens niet zo cryptisch.quote:Op maandag 3 november 2008 11:20 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Zie de actie van Mutant01.
Of ontken jij nu ook al dat je gefrustreerd bent?
Elseetje en Mutant zijn beide vertrokken en hebben overalquote:Op maandag 3 november 2008 11:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is maandagochtend. Doe eens niet zo cryptisch.
Ik ben hier nog wel even, gok ik.quote:Op maandag 3 november 2008 11:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Elseetje en Mutant zijn beide vertrokken en hebben overal![]()
achtergelaten bij hun vertrek.
Over maandagochtend gesproken....
Eens, ik zeg niet dat hij het verdiende, maar...quote:Op maandag 3 november 2008 09:20 schreef Autodidact het volgende:
Oh ja, gisteren was het 2 november.
Allemaal vreselijk hoor, en iemand doden mag niet.Maar hij liet zich toch ook wel vaak ongenuanceerd uit hè.
Je staat er ook niet neutraal of negatief tegenover.quote:Op maandag 3 november 2008 12:58 schreef Monidique het volgende:
[..]
Eens, ik zeg niet dat hij het verdiende, maar...
Hij riep de onheil min of meer op zichzelf af hè.quote:Op maandag 3 november 2008 12:58 schreef Monidique het volgende:
[..]
Eens, ik zeg niet dat hij het verdiende, maar...
http://www.nu.nl/news/182(...)egen_koopzondag.htmlquote:DEN HAAG - SP en SGP slaan de handen ineen in de strijd tegen de koopzondag. De twee partijen willen strenger optreden tegen gemeenten die toestaan dat winkels elke zondag open gaan om toeristen van dienst te kunnen zijn.
SP en SGP willen het oneigenlijk gebruik van deze zogeheten toerismebepaling de kop in drukken.
In een initiatiefwetsvoorstel dat ze maandag presenteerden, staat dat de minister van Economische Zaken het beroep op de toerismebepaling moet goedkeuren. Nu gaat de gemeente er zelf over.
Bijna 160 gemeenten grijpen toerisme aan om alle zondagen de winkels te laten opengaan. Eigenlijk mag dat hoogstens twaalf keer per jaar.
Onderschat de creativiteit van de ondernemers niet.quote:Op maandag 3 november 2008 14:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/182(...)egen_koopzondag.html
Ondernemers die zomaar zelf willen beslissen wanneer hun winkel open is. Dat mag zomaar niet!
quote:AMSTERDAM - Winkeliers zullen massaal aanvragen indienen om zondag open te mogen zijn, na een uitspraak van het College van beroep voor het Bedrijfsleven. Die keurde dinsdag de permanente zondagsopenstelling van de C1000-supermarkt in Amsterdam-Noord goed.
De C1000 van Huub Rijper aan het Buikslotermeerplien viert op zondagen feesten als de Chinese dag van het Kind, de Zesde zondag na Pinksteren en zelfs de start van het Prijzencircus bij V&D.
Dinsdag oordeelde het College van beroep voor het Bedrijfsleven dat Rijper terecht met die feestdagen op zondag open mag. Andere winkeliers hadden de zaak bij het College aangespannen, omdat ze de openstelling oneerlijk vinden.
Het Platform Detailhandel verwacht dat veel meer winkeliers de truc van Rijper zullen volgen, nu er jurisprudentie is. ''De rechter heeft nu gezegd dat gemeentes op basis van evenementen, uitzonderingen moeten toestaan,'' zegt een woordvoerder. Wat er gebeurt als een gemeente de truc in het vervolg afwijst, is volgens hem afwachten.
Volgens de rechter is wetstechnisch niets mis met de ontheffing die stadsdeel Noord aan Rijper heeft verleend. In de wet staat dat winkels hoogstens twaalf zondagen per jaar - één per maand - geopend mogen zijn. Maar er zijn 58 'zondagen' in een jaar - ook Pasen, kerst en Hemelvaartsdag vallen onder de regeling.
http://www.elsevier.nl/we(...)chending-privacy.htmquote:Verwerpelijk
De Democraten schonden dus willens en wetens de privacy van Joe omwille van politieke doeleinden. Dit is juridisch en moreel verwerpelijk.
Eigenlijk is hier sprake van machtsmisbruik. Het laatste woord hierover is nog niet gezegd. Het gaat niet om wie Joe is, maar wat hij zegt en vraagt aan de Democratische kandidaat.
Gisteren was het 2 november. Vier jaar geleden had op die dag de eerste terroristische aanslag in ons land plaats. Ook toen was de wereld bezig met de Amerikaanse verkiezingen. Onze democratie leeft, ondanks de terreur en de terreurdreiging.
De rode draad is vrij duidelijk toch? Waar die conclusie op slaat of wat deze te maken heeft met het voorafgaande is mij een raadsel. Ik zie overigens nogal wat aantijgingen tegen democratische bestuurders. Zijn daar eigenlijk concrete aanwijzingen voor?quote:Op maandag 3 november 2008 14:52 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/we(...)chending-privacy.htm
Uhm, yeah, whatever...? De rode draad is... met de conclusie? En de logica?
Het gaat wel degelijk om wie 'Joe the plumber' is. Het hele idee achter het aanhalen van betreffende persoon is het imago van de 'hardwerkende Amerikaan' die er op achteruit zou gaan.quote:Het gaat niet om wie Joe is, maar wat hij zegt en vraagt aan de Democratische kandidaat.
Dat doe ik nooit.quote:Op maandag 3 november 2008 14:23 schreef Monolith het volgende:
Onderschat de creativiteit van de ondernemers niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |