abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62889513
quote:
'Beeldhouwwerk' naar Amerika

donderdag 30 oktober 2008 | 08:49 | Laatst bijgewerkt op: zaterdag 01 november 2008 | 20:40

HALSTEREN - Nina Loos kan haar geluk niet op. De Halsterse is uitgenodigd om namens Nederland in maart komend jaar deel te nemen aan de Arnold Classics in de plaats Columbus in de Amerikaanse staat Ohio.

Loos (27) doet aan body-fitness, een sport die tussen fitness en bodybuilding in zit. De sportster, die het afgelopen weekeinde een grote internationale wedstrijd in Brussel won, is zeer vereerd. "Dit is van de grootste wedstrijden in deze sport ter wereld."

De wedstrijd is vernoemd naar voormalig bodybuilder en filmster Arnold Schwarzenegger, nu gouverneur van Californië. "Hij reikt ook de prijzen uit. Schwarzenegger is mijn grote voorbeeld", aldus Loos. Ze bedrijft de sport nu negen jaar. Het is een echte topsport, zegt ze. "Naar wedstrijden toe train ik vier uur per dag en volg een speciaal dieet."

Body-fitness is een levensstijl, volgens Loos. "Ik ben er 24 uur per dag, zeven dagen in de week mee bezig. De uitdaging is om alles uit je zelf te halen; je lichaam te perfectioneren. Het is een beeldhouwwerk dat ik zelf in de hand heb."

Volgens Loos is zij de eerste Nederlandse vrouw die naar de Arnold Classics wordt uitgezonden.
http://www.bndestem.nl/re(...)erk-naar-Amerika.ece

Kippetje hoor .
pi_62889633
gatverdamme man
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_62889753
Ik vind het persoonlijk niet mooi, maar goed ieder zijn eigen smaak. Behoorlijke prestatie. Leuk voor haar dat in Amerika mag meedoen.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  PR/Manusje van alles zondag 2 november 2008 @ 19:46:08 #5
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_62889771
Steroiden ftw ANABOLEN in de donder
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_62889844
pi_62889982
zie P.I.
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
pi_62890081
Nou, het is nu wel leuk genoeg geweest met je rel-topic pberends!
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  zondag 2 november 2008 @ 19:54:14 #10
141482 Q.
JurassiQ
pi_62890160
.
For great justice!
pi_62890452
Is dat.... Madonna?
pi_62892168
quote:
Op zondag 2 november 2008 20:01 schreef Cracka-ass het volgende:
Is dat.... Madonna?
Nee, deze is duidelijk jonger.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  zondag 2 november 2008 @ 21:49:24 #13
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_62893840
Klasse prestatie. Wat een topatleet.
Godfather Bodybuilding topic reeks
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')