http://www.bndestem.nl/re(...)erk-naar-Amerika.ecequote:'Beeldhouwwerk' naar Amerika
donderdag 30 oktober 2008 | 08:49 | Laatst bijgewerkt op: zaterdag 01 november 2008 | 20:40
HALSTEREN - Nina Loos kan haar geluk niet op. De Halsterse is uitgenodigd om namens Nederland in maart komend jaar deel te nemen aan de Arnold Classics in de plaats Columbus in de Amerikaanse staat Ohio.
Loos (27) doet aan body-fitness, een sport die tussen fitness en bodybuilding in zit. De sportster, die het afgelopen weekeinde een grote internationale wedstrijd in Brussel won, is zeer vereerd. "Dit is van de grootste wedstrijden in deze sport ter wereld."
De wedstrijd is vernoemd naar voormalig bodybuilder en filmster Arnold Schwarzenegger, nu gouverneur van Californië. "Hij reikt ook de prijzen uit. Schwarzenegger is mijn grote voorbeeld", aldus Loos. Ze bedrijft de sport nu negen jaar. Het is een echte topsport, zegt ze. "Naar wedstrijden toe train ik vier uur per dag en volg een speciaal dieet."
Body-fitness is een levensstijl, volgens Loos. "Ik ben er 24 uur per dag, zeven dagen in de week mee bezig. De uitdaging is om alles uit je zelf te halen; je lichaam te perfectioneren. Het is een beeldhouwwerk dat ik zelf in de hand heb."
Volgens Loos is zij de eerste Nederlandse vrouw die naar de Arnold Classics wordt uitgezonden.
Nee, deze is duidelijk jonger.quote:Op zondag 2 november 2008 20:01 schreef Cracka-ass het volgende:
Is dat.... Madonna?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |