quote:
jahquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:13 schreef Houniet het volgende:
Oh wacht, dat lamme feest uit de USA is daar zeker ook ofniet?
de foto komt nogquote:
dealquote:
Als je er leuk uit zietquote:
Verleden jaar in Zweden ook gevierd.. vond er geen zak aan... ben daar waarschijnlijk te nuchter voor...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:13 schreef Houniet het volgende:
Oh wacht, dat lamme feest uit de USA is daar zeker ook ofniet?
Dat nu opeens elk Amerika-feestdag geimporteerd moet worden.. Nog even en we hebben ook Thanksgivingquote:
Warm bier is niet te drinken... staat niks koud..quote:
Ah ja okquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Warm bier is niet te drinken... staat niks koud..
Leren drinkenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:06 schreef mash_ het volgende:
[..]
Moet je leren drinken!daarna wil je niet anders meer
Een keer geprobeerd... nu zelfs al een hekel aan lauw bier... Daarom is mijn bier altijd snel op..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:06 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ah ja okWarm bier is niet tedoen nee
Niet in pak. Je bent daar in je vrije tijd.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:05 schreef PieterBas het volgende:
pff.. morgen in pak naar het spits carreer event of gewoon netjes maar casual...
Lauw bier kan nog net mits je heeel snel drinkt voordat het echt warm isquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een keer geprobeerd... nu zelfs al een hekel aan lauw bier... Daarom is mijn bier altijd snel op..
Inderdaad.. de laatste keer dat ik mijn pak aanhad in mijn vrije tijd... was tijdens het passen en kopen van het pak...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:11 schreef OA het volgende:
[..]
Niet in pak. Je bent daar in je vrije tijd.
Tot morgenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan maar een nep-man![]()
En nu ga ik slapen
Tot morgenavond
Hehe. Heel goed.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Inderdaad.. de laatste keer dat ik mijn pak aanhad in mijn vrije tijd... was tijdens het passen en kopen van het pak...
Eens.. Een keer is niet erg, maar wil echt niet elke dag zo'n pak aan.. en zeker niet op het werk..quote:
Ik ben ook blij dat ik nooit in pak hoef te verschijnen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Eens.. Een keer is niet erg, maar wil echt niet elke dag zo'n pak aan.. en zeker niet op het werk..
quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:27 schreef HostiMeister het volgende:
vertel, hoe was het
en waar is je minnie mouse foto
ik weet die van jou welquote:Op zaterdag 1 november 2008 10:41 schreef HostiMeister het volgende:
heb volgens mij niet eens skype op dit ding geinstalleerd
nu wel, jij kan mij ook toevoegen want ik heb geen idee wat jouw username is
quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:52 schreef HostiMeister het volgende:
En ik maar denken dat je niet aan carnaval deed
Leuk hoor
quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:47 schreef Californium het volgende:
Ik heb welleens betere foto's gehadmaar deze is de beste...of ik sta met me ogen dicht op de foto
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:54 schreef MPG het volgende:
[..]!
Kom je zo ook bij ons vastelaovend* vieren?
* carnaval dus, maar dan in correct Limbabwaans gespeld![]()
pruik?quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:02 schreef MPG het volgende:
Zomedalijk maar eens naar de pruikendoktert, wie weet kan die mij er wat toonbaarder uit laten zien.
Leuke foto hoor!quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:47 schreef Californium het volgende:
Ik heb welleens betere foto's gehadmaar deze is de beste...of ik sta met me ogen dicht op de foto
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:05 schreef OA het volgende:
[..]
Leuke foto hoor!![]()
Al zie je er best anders uit dan op die foto met labjas... En dan bedoel ik niet je kleding, maar uiterlijk...
quote:
Je bent idd wat dikkig op de foto...quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:07 schreef Californium het volgende:
[..]
op deze foto lijk ik zwanger
Maar verder zit mijn haar hetzelfde
Maar deze foto vind ik persoonlijk niet helemaal geweldig
kloptquote:
quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:29 schreef OA het volgende:
Dat jurkje verhult je rondingen niet idd...
Maakt niet uit hoor.quote:
Ik hou van mijn ronddingenquote:
Haiquote:
quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:47 schreef Californium het volgende:
[ afbeelding ]
Ja duhquote:
ik weetquote:
lekker bezig! Altijd fijn als je zulke hulp krijgtquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:16 schreef The_Dean het volgende:
Cali
Behangtrekken
Gisteravond met 6 man en vandaag met 3 man de rommel van de muur staan trekken en ben bijna klaar man
Behangstomer, wat een heldenapparaten zijn dat
quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:42 schreef The_Dean het volgende:
Lekkerste Mini Mouse die ik ooit heb gezien
En ik bouw zometeen even een eigen topic in K&W
* jaloers isquote:
quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb nog een extra kaartje geloof ik, dus doe je best![]()
[..]
12 maart 2009, HMH
Iemand heeft gewoon 2 kaartjes voor me geregeld, en ik weet nog niet wie ik mee ga nemenquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:58 schreef Californium het volgende:
Hoezo heb je dan een kaartje over
quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Iemand heeft gewoon 2 kaartjes voor me geregeld, en ik weet nog niet wie ik mee ga nemen
Jah ik weet hetquote:
quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:44 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
![]()
o en linkje plaatsenNu weer verder lezen...al op blz 4 van de 63
(1 artikel!!!) maar gelukkig 11 pagina's (!) aan references....
Je wilt dat ik wat anders zeg héquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Jah ik weet hetik zie er zwanger uit
De foto is nou eenmaal niet flaterend....quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je wilt dat ik wat anders zeg hé [ afbeelding ].
Dat ze er gewoon lekker uitziet?quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je wilt dat ik wat anders zeg hé [ afbeelding ].
quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat ze er gewoon lekker uitziet?
quote:First stage of pregnancy
Get Free Fitness Plans, Articles, Message Boards & More Today!
www.BabyFit.com/Healthy_Pregnancy
Gisteravond besloten dat ik kaartjes wilde, en vanmorgen heeft iemand van Fok! kaartjes voor me geregeld terwijl ik aan het werk wasquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:05 schreef Californium het volgende:
[..]
je hebt toch wel een vriend die wel mee wil
Gefeliciteerd dan maarquote:
op wat speel je hem ?quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
FIFA 09Alleen nog beetje wennen aan de nieuwe besturing
En geen idee hoe ik naar mijn keeper kan switchen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:
Luctor.....Hoe is het met jou dan?quote:
quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:06 schreef Californium het volgende:
dank jullie allen voor de felicitaties![]()
Is het dan toch waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:
quote:
Pagina 4? Ik zit nog op 3quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:58 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
ben nog steeds op pagina 4 aan het lezen
Ooohquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:12 schreef Californium het volgende:nee van mijn artikel
van de 63 pagina's
maar ben reeds op 5
Awww.. Is het zo moeilijk?quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:12 schreef Californium het volgende:
nee van mijn artikel
van de 63 pagina's
maar ben reeds op 5
quote:
goed hoor. En met jou?quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Luctor.....Hoe is het met jou dan?
prima!quote:
quote:
vanmorgen had ik competitie, maar het ging niet zo goedquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:35 schreef Californium het volgende:
[..]
prima!druk druk druk
![]()
Nog wat boeiends gedaan dit weekend? of ga je vanavond nog wat doen?
Ik ga nu trouwens effkes een rondje wandelen om me eten te laten zakken
Fifa09quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
vanmorgen had ik competitie, maar het ging niet zo goed6-2 verloren.
Verder sinds vanmiddag FIFA09 en ben daar eigenlijk de hele verdere dag mee bezig geweest.
Morgen waarschijnlijk ook wel weere verder ermee gaan en dan 's avonds F1 kijken (laatste race)Ajax gewonnen
jep 08 heb ik ook, maar heb 09 niet gekocht, was ik ook niet van plan. Een maat van me had het spel, dus heb ik het nu ook.quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Fifa09je had toch ook 08 volgens mij?
Morgen laatste F1 alweer
Oja ik ga wandelen![]()
Gadgetsquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:37 schreef PieterBas het volgende:
Ola
Naar de Career Beurs geweest, verwacht veel mailtjes en telefoontjes maandag... en heb nu een zooi gadgets...
quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:42 schreef PieterBas het volgende:
Handig zo'n usb cup warmer,..
Dude, die zijn geniaalquote:
Wat is het?quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dude, die zijn geniaal
Wil er een voor mijn studio/pc kamer... waar koop je die dingen eignelijk?
Kreeg ik bij de stand van Dellquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dude, die zijn geniaal
Wil er een voor mijn studio/pc kamer... waar koop je die dingen eignelijk?
Een opwarmplaatje voor mokken. Kan je in een USB aansluiting van je PC duwen en warmt dan op zodat je koffie minder snel afkoeltquote:
Ze worden wel steeds origineler in goodies die ze uitdelenquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:59 schreef PieterBas het volgende:
De goodiehunt viel eigenlijk best tegen
- De usb cup warmer (a.k.a usb opblaasdinges)
- de nodige pennen..
- een pizza snijder... wtf
- een semi-waterdichte telefoonhoesje in de vorm waterbed..
- pokerkaarten
- notitieblokje
- stressballetjes
- een stel plastic draadjes... waar ik het nut nog niet van inzie.
tja, deed het doosje ook open in de trein... wtf.. een pizzasnijder....quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ze worden wel steeds origineler in goodies die ze uitdelen
Pizzasnijder
Whehehe... weer eens wat anders dan een pen of muismat...quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
tja, deed het doosje ook open in de trein... wtf.. een pizzasnijder....
quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:49 schreef The_Dean het volgende:
Dat kan ik me dan ook wel voorstellen ja
Wachten is op de eerste kaasschaaf met gegraveerd logo
Hoiquote:Op zaterdag 1 november 2008 23:07 schreef Intrepidity het volgende:
* Intrepidity meldt zich alvast omdat ik vanaf 10 november weer ga stagelopen als webdeveloper
Pink Web Applications in Amersfoort is de gelukkigeNog even 15 extra stagestudiepunten meepakken (heb er al 30, 45 is maximaal op mijn opleiding).. Volg HBO informatica op het Windesheim (Zwolle)
Let's go zhe bitch, I like to lay on beetchesquote:Op zondag 2 november 2008 12:07 schreef Californium het volgende:
Zow....
lunchpakketje: check
sjaal: check
Wandelschoenen: check
Tijd om te gaan... We gaan naar Leith (een gedeelte van Edinburgh) en hopelijk ook nog even naar het strand.... Ofwel ' the bitch' volgens mijn franse collega, die een beetje een frans accentje heeft waardoor je dingen nogal eens verkeerd verstaat...
Teveel gezopen of kun je er niet meer mee omgaanquote:
Inderdaadquote:Op zondag 2 november 2008 13:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Teveel gezopen of kun je er niet meer mee omgaan?
Wat was er gister dan, H.quote:Op zondag 2 november 2008 13:28 schreef Houniet het volgende:
Woeheoeoeoeegister was de bom
.
Koffie!
Mmquote:Op zondag 2 november 2008 17:26 schreef HostiMeister het volgende:
nou iemand nog iets boeiends te vertellen? Ik ga zo eten halen dus wil ik iets leuks lezen als ik terug ben
Iets boeiends? Hier?quote:Op zondag 2 november 2008 17:26 schreef HostiMeister het volgende:
nou iemand nog iets boeiends te vertellen? Ik ga zo eten halen dus wil ik iets leuks lezen als ik terug ben
waaroom hordes jappen? Nee hoor..was lekker wandelen van hier naar Leith, oceans terminal, wat blijkbaar een winkelcentrum isquote:Op zondag 2 november 2008 17:28 schreef HostiMeister het volgende:
Jij was toch wezen wandelen? nog hordes jappen tegengekomen ofzo? En hoe maak je pepernoten?
quote:Top 50 posters in oktober 2008
De afgelopen maand hebben deze 50 mensen het meest gepost:
Plaats / aantal / gebruiker
001. 4235 tong80
002. 3861 Pheno
028. 1903 Piles
029. 1890 JortK
032. 1821 Californium
043. 1610 OA
Ik sta er niet inquote:
quote:
was gooeeedquote:Op zondag 2 november 2008 19:25 schreef Californium het volgende:
Nicohoe was je verjaardagsfeestje?
Leukquote:Op zondag 2 november 2008 19:53 schreef nicomart het volgende:
[..]
was gooeeed![]()
Merendeel was verkleed en de alcohol vloeide rijkelijk
Hoe was jouw party?
De eerste toffe Amerikaanse?quote:Op zondag 2 november 2008 20:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Leukeven de tijd gehad om met 1 van mijn huisgenoten te kletsen.... Ze komt uit Amerika en is best tof!!
quote:Op zondag 2 november 2008 20:19 schreef nicomart het volgende:
[..]
De eerste toffe Amerikaanse?
Maar altijd goed om eens zo'n gesprekje te doen natuurlijk. ZIe je die normaal gesproken niet, want je zit er toch al even?
Ah, vandaar. Seatle.. Dan heeft ze vast geen problemen met regen en is ze ook slapeloos?quote:Op zondag 2 november 2008 20:21 schreef Californium het volgende:
[..]
wij zijn om half 8 weg en zijn tussen 5 en 7 pas thuisde meeste mensen in ons complex zijn gewoon studenten die een paar uur per dag les hebben e.d. We komen ze gewoon niet vaak tegen....
maar zij is wel tof jahze komt uit seatle
![]()
inderdaad lucky bastardquote:Op zondag 2 november 2008 20:11 schreef PieterBas het volgende:
Hallo
Drukke dag gehad!
Hamilton![]()
.. The lucky bastard
. Zat echt zo van..... Hamilton 5de WTF !!!
vond het wel zielig voor Massa
Straks Top Gear
quote:Op zondag 2 november 2008 20:28 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Seatle.. Dan heeft ze vast geen problemen met regen en is ze ook slapeloos?
die film.. sleepless in Seatlequote:Op zondag 2 november 2008 20:30 schreef Californium het volgende:
[..]
of ze slapeloos is weet ik niet en ik snap m niet
heel erg flauwquote:Op zondag 2 november 2008 20:32 schreef nicomart het volgende:
[..]
die film.. sleepless in Seatle
Hij was ook zo flauw
http://www.imdb.com/title/tt0108160/quote:Op zondag 2 november 2008 20:30 schreef Californium het volgende:
[..]
of ze slapeloos is weet ik niet en ik snap m niet
Vettel is en wordt beter dan Lewis, dat is zeker waar..quote:Op zondag 2 november 2008 20:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgend jaar wordt het gewoon Vettel
quote:
gelukkig heb je daar patent opquote:Op zondag 2 november 2008 20:36 schreef MPG het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0108160/
crap....
weer eens een ouderwets gevalletje van mosterd serveren als de maaltijd al is geweest.
Volgend jaar nog ff rijpen in de Red Bull, jaar erna overstappen naar een topteam en dan de jongste wereldkampioen worden.quote:Op zondag 2 november 2008 20:31 schreef nicomart het volgende:
Vettel in de Red Bull? Dan moet daar wel wat aan gebeuren, want Red Bull was echt drama.
Of het lag alleen aan de rijders, maar dat geloof ik ook niet helemaal.
Slechte grappen moeten ook gemaakt worden anders kan je de goede niet waarderenquote:Op zondag 2 november 2008 20:38 schreef Californium het volgende:
[..]
maakt niet uit
hij was gewoon slecht
maar omdat ik nu s'avonds en in het weekend internet hebga ik doordeweeks op stage maar eens werken
Dus bij dezeoverdag gaat het hier stiller worden
Wordt voor mij ook wennen, maar s'avonds en in het weekend kom ik gewoon de gebruikelijke hoeveelheid Cali serveren hoorquote:Op zondag 2 november 2008 20:42 schreef nicomart het volgende:
[..]
Slechte grappen moeten ook gemaakt worden anders kan je de goede niet waarderen
Ik ben in ieder geval blij dat er wel iemand was die hem begreep
Dat wordt wel wennen met minder Cali hier!![]()
Maar op zich geen verkeerd plan ten behoeve van je stage enzo.Kom ik 's avonds wel wat vaker langs voor mijn portie Cali
Dan zou het wel kunnen ja.quote:Op zondag 2 november 2008 20:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgend jaar nog ff rijpen in de Red Bull, jaar erna overstappen naar een topteam en dan de jongste wereldkampioen worden.![]()
Komend jaar wordt het opnieuwRaikkonen
Je snapt hetquote:
Raikonen was het dit jaar helemaal niet.. Piquet is waarschijnlijk ook bye bye zwaai zwaaiquote:Op zondag 2 november 2008 20:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgend jaar nog ff rijpen in de Red Bull, jaar erna overstappen naar een topteam en dan de jongste wereldkampioen worden.![]()
Komend jaar wordt het opnieuwRaikkonen
ik snap veelquote:
Oh ja want ik kom hier alleen voor jou..quote:Op zondag 2 november 2008 20:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Wordt voor mij ook wennen, maar s'avonds en in het weekend kom ik gewoon de gebruikelijke hoeveelheid Cali serveren hoorzo kan jij overdag ook eens werken
![]()
Dat vond ik dan weer jammerquote:Op zondag 2 november 2008 20:45 schreef Californium het volgende:
[..]
ik snap veelBehalve die seatle grap
nietquote:Op zondag 2 november 2008 20:46 schreef nicomart het volgende:
[..]
Oh ja want ik kom hier alleen voor jou..![]()
![]()
quote:
Whehequote:Op zondag 2 november 2008 20:45 schreef Californium het volgende:
[..]
ik snap veelBehalve die seatle grap
quote:Op zondag 2 november 2008 20:57 schreef nicomart het volgende:
[..]
tuurlijk wel, maar dat hoeft niet iedereen te weten![]()
[..]
waar poker je? en aan het winnen?
quote:
Moet ik ook weer eens installeren. Het is er een beetje uit bij mij.quote:
Ben niet aan het winnen....ben gewoon aan het foldenquote:Op zondag 2 november 2008 21:00 schreef nicomart het volgende:
[..]
[..]
Moet ik ook weer eens installeren. Het is er een beetje uit bij mij.
Maar dan ga je nog meer verliezen
awwwwwquote:Op zondag 2 november 2008 21:00 schreef mash_ het volgende:
[..]
hey mop
Ik ben nog steeds brakEn me laptop is kapot
![]()
wat ene ktu dag
Hoe is het met jou?
ik opassen?quote:Op zondag 2 november 2008 21:01 schreef Californium het volgende:
[..]
Ben niet aan het winnen....ben gewoon aan het folden![]()
Maar pas maar op
opassen jah,....ik ga je helemaal afbrandenquote:
haha vastquote:Op zondag 2 november 2008 21:06 schreef Californium het volgende:
![]()
[..]
opassen jah,....ik ga je helemaal afbranden
Die kloptquote:Op zondag 2 november 2008 21:07 schreef Californium het volgende:
O en klopt dat e-mail adres bij je profiel op hyves
quote:
ja neequote:Op zondag 2 november 2008 21:02 schreef Californium het volgende:
[..]
awwwwwKomt goed!!! met mij gaat het prima.... Straks pepernoten gegeten
dat zou wel tof zijnquote:Op zondag 2 november 2008 21:16 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja neemet beetje geluk heeft een vriend van me nog een windows xp cd en kan ik het daar mee maken
Mooi.. kan jij trakteren volgende keerquote:Op zondag 2 november 2008 21:14 schreef Californium het volgende:
haha 1700 winst
oja, ik sta altijd op offline op msn![]()
Anders kan je sowieso ff de harde schijf eruit halen en aan een andere pc hangen om te kijken of er nog wat af te halen is.quote:Op zondag 2 november 2008 21:20 schreef mash_ het volgende:
[..]
Jaanders ben ik best de lul want al me school spullen staat er op
mmm okquote:Op zondag 2 november 2008 21:21 schreef nicomart het volgende:
[..]
Anders kan je sowieso ff de harde schijf eruit halen en aan een andere pc hangen om te kijken of er nog wat af te halen is.
Gezellig met oude bekende. Tevens ook een dame terug gezien, zag er goed uitquote:
makkelijk zat johquote:Op zondag 2 november 2008 21:22 schreef mash_ het volgende:
[..]
mmm okDan moet ik maar even gaan uitzoeken hoe
Dat is altijd goed jaquote:Op zondag 2 november 2008 21:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gezellig met oude bekende. Tevens ook een dame terug gezien, zag er goed uit.
En daar wacht je dan weken opquote:Op zondag 2 november 2008 23:11 schreef HostiMeister het volgende:
Robinson was awesome vanvond, eindelijk zoals het hoort
Tja, robinson is sowieso geniaal. Maar het gaat me om die harde backstab moves die ze bij Survivor altijd hebbenquote:
Trustequote:Op zondag 2 november 2008 23:55 schreef Californium het volgende:
trusten mensenmorgen overdag hopelijk weinig cali
Half 10 is het betere werk, maar die eindtijdquote:Op maandag 3 november 2008 08:55 schreef The_Dean het volgende:
Lange dag vandaag, als het meezit van 09.30 tot 22.30
Alvast succes!quote:Op maandag 3 november 2008 09:05 schreef Yesse het volgende:
Tentamen vandaag.,. Ben benieuwd of ik het goede heb geleerd![]()
Weigerachtige software...quote:Op maandag 3 november 2008 09:19 schreef Puala het volgende:
oh noes, lekker probleem. Photoshop is niet meer af te sluiten. Het herstart steeds.
Haha, ik heb maar een trial hoorquote:Op maandag 3 november 2008 09:27 schreef HostiMeister het volgende:
Ach joh, scheelt dat je helemaal niets hoeft te betalen voor photoshop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |