opassen jah,....ik ga je helemaal afbrandenquote:
haha vastquote:Op zondag 2 november 2008 21:06 schreef Californium het volgende:
![]()
[..]
opassen jah,....ik ga je helemaal afbranden
Die kloptquote:Op zondag 2 november 2008 21:07 schreef Californium het volgende:
O en klopt dat e-mail adres bij je profiel op hyves
quote:
ja neequote:Op zondag 2 november 2008 21:02 schreef Californium het volgende:
[..]
awwwwwKomt goed!!! met mij gaat het prima.... Straks pepernoten gegeten
dat zou wel tof zijnquote:Op zondag 2 november 2008 21:16 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja neemet beetje geluk heeft een vriend van me nog een windows xp cd en kan ik het daar mee maken
Mooi.. kan jij trakteren volgende keerquote:Op zondag 2 november 2008 21:14 schreef Californium het volgende:
haha 1700 winst
oja, ik sta altijd op offline op msn![]()
Anders kan je sowieso ff de harde schijf eruit halen en aan een andere pc hangen om te kijken of er nog wat af te halen is.quote:Op zondag 2 november 2008 21:20 schreef mash_ het volgende:
[..]
Jaanders ben ik best de lul want al me school spullen staat er op
mmm okquote:Op zondag 2 november 2008 21:21 schreef nicomart het volgende:
[..]
Anders kan je sowieso ff de harde schijf eruit halen en aan een andere pc hangen om te kijken of er nog wat af te halen is.
Gezellig met oude bekende. Tevens ook een dame terug gezien, zag er goed uitquote:
makkelijk zat johquote:Op zondag 2 november 2008 21:22 schreef mash_ het volgende:
[..]
mmm okDan moet ik maar even gaan uitzoeken hoe
Dat is altijd goed jaquote:Op zondag 2 november 2008 21:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gezellig met oude bekende. Tevens ook een dame terug gezien, zag er goed uit.
En daar wacht je dan weken opquote:Op zondag 2 november 2008 23:11 schreef HostiMeister het volgende:
Robinson was awesome vanvond, eindelijk zoals het hoort
Tja, robinson is sowieso geniaal. Maar het gaat me om die harde backstab moves die ze bij Survivor altijd hebbenquote:
Trustequote:Op zondag 2 november 2008 23:55 schreef Californium het volgende:
trusten mensenmorgen overdag hopelijk weinig cali
Half 10 is het betere werk, maar die eindtijdquote:Op maandag 3 november 2008 08:55 schreef The_Dean het volgende:
Lange dag vandaag, als het meezit van 09.30 tot 22.30
Alvast succes!quote:Op maandag 3 november 2008 09:05 schreef Yesse het volgende:
Tentamen vandaag.,. Ben benieuwd of ik het goede heb geleerd![]()
Weigerachtige software...quote:Op maandag 3 november 2008 09:19 schreef Puala het volgende:
oh noes, lekker probleem. Photoshop is niet meer af te sluiten. Het herstart steeds.
Haha, ik heb maar een trial hoorquote:Op maandag 3 november 2008 09:27 schreef HostiMeister het volgende:
Ach joh, scheelt dat je helemaal niets hoeft te betalen voor photoshop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |