SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:
Luctor.....Hoe is het met jou dan?quote:
quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:06 schreef Californium het volgende:
dank jullie allen voor de felicitaties![]()
Is het dan toch waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:
quote:
Pagina 4? Ik zit nog op 3quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:58 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
ben nog steeds op pagina 4 aan het lezen
Ooohquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:12 schreef Californium het volgende:nee van mijn artikel
van de 63 pagina's
maar ben reeds op 5
Awww.. Is het zo moeilijk?quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:12 schreef Californium het volgende:
nee van mijn artikel
van de 63 pagina's
maar ben reeds op 5
quote:
goed hoor. En met jou?quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Luctor.....Hoe is het met jou dan?
prima!quote:
quote:
vanmorgen had ik competitie, maar het ging niet zo goedquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:35 schreef Californium het volgende:
[..]
prima!druk druk druk
![]()
Nog wat boeiends gedaan dit weekend? of ga je vanavond nog wat doen?
Ik ga nu trouwens effkes een rondje wandelen om me eten te laten zakken
Fifa09quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
vanmorgen had ik competitie, maar het ging niet zo goed6-2 verloren.
Verder sinds vanmiddag FIFA09 en ben daar eigenlijk de hele verdere dag mee bezig geweest.
Morgen waarschijnlijk ook wel weere verder ermee gaan en dan 's avonds F1 kijken (laatste race)Ajax gewonnen
jep 08 heb ik ook, maar heb 09 niet gekocht, was ik ook niet van plan. Een maat van me had het spel, dus heb ik het nu ook.quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Fifa09je had toch ook 08 volgens mij?
Morgen laatste F1 alweer
Oja ik ga wandelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |