Gadgetsquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:37 schreef PieterBas het volgende:
Ola
Naar de Career Beurs geweest, verwacht veel mailtjes en telefoontjes maandag... en heb nu een zooi gadgets...
quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:42 schreef PieterBas het volgende:
Handig zo'n usb cup warmer,..
Dude, die zijn geniaalquote:
Wat is het?quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dude, die zijn geniaal
Wil er een voor mijn studio/pc kamer... waar koop je die dingen eignelijk?
Kreeg ik bij de stand van Dellquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dude, die zijn geniaal
Wil er een voor mijn studio/pc kamer... waar koop je die dingen eignelijk?
Een opwarmplaatje voor mokken. Kan je in een USB aansluiting van je PC duwen en warmt dan op zodat je koffie minder snel afkoeltquote:
Ze worden wel steeds origineler in goodies die ze uitdelenquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:59 schreef PieterBas het volgende:
De goodiehunt viel eigenlijk best tegen
- De usb cup warmer (a.k.a usb opblaasdinges)
- de nodige pennen..
- een pizza snijder... wtf
- een semi-waterdichte telefoonhoesje in de vorm waterbed..
- pokerkaarten
- notitieblokje
- stressballetjes
- een stel plastic draadjes... waar ik het nut nog niet van inzie.
tja, deed het doosje ook open in de trein... wtf.. een pizzasnijder....quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ze worden wel steeds origineler in goodies die ze uitdelen
Pizzasnijder
Whehehe... weer eens wat anders dan een pen of muismat...quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
tja, deed het doosje ook open in de trein... wtf.. een pizzasnijder....
quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:49 schreef The_Dean het volgende:
Dat kan ik me dan ook wel voorstellen ja
Wachten is op de eerste kaasschaaf met gegraveerd logo
Hoiquote:Op zaterdag 1 november 2008 23:07 schreef Intrepidity het volgende:
* Intrepidity meldt zich alvast omdat ik vanaf 10 november weer ga stagelopen als webdeveloper
Pink Web Applications in Amersfoort is de gelukkigeNog even 15 extra stagestudiepunten meepakken (heb er al 30, 45 is maximaal op mijn opleiding).. Volg HBO informatica op het Windesheim (Zwolle)
Let's go zhe bitch, I like to lay on beetchesquote:Op zondag 2 november 2008 12:07 schreef Californium het volgende:
Zow....
lunchpakketje: check
sjaal: check
Wandelschoenen: check
Tijd om te gaan... We gaan naar Leith (een gedeelte van Edinburgh) en hopelijk ook nog even naar het strand.... Ofwel ' the bitch' volgens mijn franse collega, die een beetje een frans accentje heeft waardoor je dingen nogal eens verkeerd verstaat...
Teveel gezopen of kun je er niet meer mee omgaanquote:
Inderdaadquote:Op zondag 2 november 2008 13:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Teveel gezopen of kun je er niet meer mee omgaan?
Wat was er gister dan, H.quote:Op zondag 2 november 2008 13:28 schreef Houniet het volgende:
Woeheoeoeoeegister was de bom
.
Koffie!
Mmquote:Op zondag 2 november 2008 17:26 schreef HostiMeister het volgende:
nou iemand nog iets boeiends te vertellen? Ik ga zo eten halen dus wil ik iets leuks lezen als ik terug ben
Iets boeiends? Hier?quote:Op zondag 2 november 2008 17:26 schreef HostiMeister het volgende:
nou iemand nog iets boeiends te vertellen? Ik ga zo eten halen dus wil ik iets leuks lezen als ik terug ben
waaroom hordes jappen? Nee hoor..was lekker wandelen van hier naar Leith, oceans terminal, wat blijkbaar een winkelcentrum isquote:Op zondag 2 november 2008 17:28 schreef HostiMeister het volgende:
Jij was toch wezen wandelen? nog hordes jappen tegengekomen ofzo? En hoe maak je pepernoten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |