Dat heb je wel verdiend, na een tentamen op zo'n klote tijdstip.quote:
quote:
WMzquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat heb je wel verdiend, na een tentamen op zo'n klote tijdstip.
Dus tijd voor gezelligheidquote:
Dank je welquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat heb je wel verdiend, na een tentamen op zo'n klote tijdstip.
quote:
Ach, morgen weer werken: 08.30 - 17.00 uurquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
V-F: Groot voordeel aan tentamens op zulke belachelijke tijden is dat je in ieder geval nog geen ambtenarenbioritme aangeleerd krijgt
quote:
Ik niet, maar zover reikt de geschiedenis nog nietquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
geschiedenis van het medialandschap![]()
Mên, ik liep me in 2002 al het vuur uit m'n sloffen voor Reinout Oerlemans en zn vriendjes
juist!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dus tijd voor gezelligheid![]()
Ow Hoi trouwens allemaal
quote:
quote:
quote:
winterquote:
Truienquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:02 schreef Muck het volgende:
[..]
winter
schaatsen, sjokiemel, lekkere truien, sneeuw, kerstbomen...![]()
![]()
kzal jou daalk es openequote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:04 schreef Miljonair het volgende:
Morgen maar weer een topic in KLB openen...
VMRT?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:04 schreef Miljonair het volgende:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:05 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Truien
Sneeuw.
Kou.
Fietsen in kou.
Binnen komen als je het kankerkoud hebt.
Kerstbomen.
Veel en goed eten
Vakantie
Nieuwjaar
wat, is de kaviaar op?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:04 schreef Miljonair het volgende:
kneklenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:05 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Truien
Sneeuw.
Kou.
Fietsen in kou.
Kerstbomen.
Veel en goed eten
Vakantie
Nieuwjaar
[..]
Truien
Sneeuw.
Kou.
Fietsen in kou.
Kerstbomen.
Veel en goed eten
Vakantie
Nieuwjaar
Heeft Miljonair ooit een gefaald KLB-topic gemaakt dan?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:06 schreef MPG het volgende:
[..]
VMRT?
Kun jij wel een VMRT maken dat NIET faalt?
[..]
Truien![]()
Sneeuw.
Kou.
Fietsen in kou.
Kerstbomen.
Veel en goed eten
Vakantie
Nieuwjaar![]()
Nee.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:09 schreef OA het volgende:
[..]
Heeft Miljonair ooit een gefaald KLB-topic gemaakt dan?
Kutkinderen met hun tyfusvuurwerkquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:12 schreef Knekwurst het volgende:
Wat is er nou weer mis met nieuwjaar?
dan ben ik jarig en daar heeft niemand zin inquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:12 schreef Knekwurst het volgende:
Wat is er nou weer mis met nieuwjaar?
Ikke welquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:15 schreef Muck het volgende:
[..]
dan ben ik jarig en daar heeft niemand zin in
Verheug jij je nou eerst maar op de KSC mini-meet woensdagochtend 19 novemberquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:15 schreef Muck het volgende:
[..]
dan ben ik jarig en daar heeft niemand zin in
Dat is dan weer wel koningsquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:18 schreef Knekwurst het volgende:
Goede voornemens!
Vuurwerk!
Zonder echt goede reden eigenlijk toch gruwelijk hard van de kaart zijn
Doorfeesten tot de middag erop volgend
Uiteindelijk ergens slapen en dan 's avonds een keer wakker worden, totaal gedesoriënteerd
En zo hoort hetquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:20 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Als ik denk dat het geen VMRT kan worden, maak ik geen topic.
juistquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Ikke wel![]()
.
Maar we vieren komend jaar ook al je 23,5 e verjaardag, toch?
das dan wel weer tof jaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:18 schreef Knekwurst het volgende:
Goede voornemens!
Vuurwerk!
Uiteindelijk ergens slapen en dan 's avonds een keer wakker worden, totaal gedesoriënteerd
doe ikquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Verheug jij je nou eerst maar op de KSC mini-meet woensdagochtend 19 november![]()
Rotj(jes)jochies die strijkende huivrouwen met een knal in gillende keukenmeiden veranderenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Kutkinderen met hun tyfusvuurwerk.
Zo, dat moest er effe uit.
Amateurs moeten niet proberen een VMRT te maken...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:21 schreef MPG het volgende:
[..]
En zo hoort het.
OA ook, met zijn pindakaas tpoic....
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Rotj(jes)jochies die strijkende huivrouwen met een knal in gillende keukenmeiden veranderen.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:22 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Amateurs moeten niet proberen een VMRT te maken...
En terechtquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:22 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Amateurs moeten niet proberen een VMRT te maken...
Slaap lekker Klonkquote:
Slaap zacht mjst.quote:
Toch maar weer eens buurten hier?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:18 schreef Knekwurst het volgende:
Goede voornemens!
Vuurwerk!
Droom z8quote:
hAtUh is VeRLaTuhH W33t je, ik laat mii niet in de kast drukkequote:
Sl44p Lekkah van8quote:
BFFNTBwanluffsjeweetokquote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
hAtUh is VeRLaTuhH W33t je, ik laat mii niet in de kast drukke
lol
OMGWTFBBQROFLCOPTER?quote:
Lol ik was NTB ff vergetenquote:
he?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Lol ik was NTB ff vergeten
BKSCFF dan maar?
quote:
quote:
Heej Essiej HoE G4At het met jouw dan?quote:
Hij is best makkelijk voor een Br33zah denk ikquote:
Naast de topics dislexie en miereneukerij zeker?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:35 schreef MPG het volgende:
Het breezahtpoic is een paar deuren verder hoor.
Muckquote:
Ik heb net een studiegids aangevraagdquote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Heej Essiej HoE G4At het met jouw dan?
Kudowz for Es!
Nooit een vak geleerd en toch niet in de horeca terecht gekomenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb net een studiegids aangevraagd.
Nu maar duimen dat ik het ook daadwerkelijk kan betalen enzo.
Ik wil heel graag een vak leren, heb daar wat kansen laten liggen vroegah.
Bijna, maar nachtwerk in de kroeg is het ook niet helemaalquote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nooit een vak geleerd en toch niet in de horeca terecht gekomen![]()
![]()
Das wel goedIs Pat die rijke man of ben je al van die rijke vent gescheiden
Welke richting zoek je?
Ga je gangquote:
Sure, vanwaar de frustratiequote:
Nu ben ik wel benieuwd...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Bijna, maar nachtwerk in de kroeg is het ook niet helemaal.
Pat is niet rijk, anders hoefde ik niet te twijfelen of ik het wel kan betalen dus. En gescheiden ben ik ook nog nooit
.
Ik weet al wat ik wil (heb er alleen 38 jaar over gedaan om dat te verzinnen), iets dat veel mensen goor vinden denk ik... Maar waar jij misschien nog wel blij mee zou zijn
.
Kappersopleiding [ afbeelding ].
Bijstandsmaatschappelijk werk [ afbeelding ].
Ziekenverzorgende [ afbeelding ].
Genoeg geprobeerd, dom genoeg niks afgemaakt
.
Pedicurequote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd...Vertel!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:
Morgenavond en zaterdag hebben we clubkampioenschappen en ik ben nu het toernooi in elkaar aan het zetten. Ik word gek van mezelfquote:
Haha te gekquote:
Roep maar als je hulp nodig hebt, maken we er een organisatie SC vanquote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:56 schreef dndiek het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHH
[..]
Morgenavond en zaterdag hebben we clubkampioenschappen en ik ben nu het toernooi in elkaar aan het zetten. Ik word gek van mezelf
Lucht het opquote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:56 schreef dndiek het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHH
[..]
Morgenavond en zaterdag hebben we clubkampioenschappen en ik ben nu het toernooi in elkaar aan het zetten. Ik word gek van mezelf
Eigenlijk wel jaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Lucht het op.
Volgens mij word je dan gek van het gepuzzel... Welke sport.
Kan je nog wel ff wachten... Eerst het financiële plaatje rond krijgen en dan een opleiding van een jaar (maar ik ben niet van plan er zo lang over te doenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Haha te gekIk ben je eerste klant
En ik heb geen zweetvoeten dat scheelt
Mooiquote:
Heb je al een gironummer geopend voor donatiesquote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Kan je nog wel ff wachten... Eerst het financiële plaatje rond krijgen en dan een opleiding van een jaar (maar ik ben niet van plan er zo lang over te doen). Maar als het zover is weet ik je te vinden
.
Nope. Valt wel mee, maar er moet wel geld voor gereserveerd dan, en dat valt niet mee hierquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Heb je al een gironummer geopend voor donatiesIs dat zo'n kostbare opleiding? Waar wil je die gaan doen?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:03 schreef es70 het volgende:
En nu ga ik slapen, see ya all.
@Kapitein:
Sl44p z8 BKSCFF! NTB!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:16 schreef Muck het volgende:
Ik kruip zo ook maar eens lekker mijn bedje in![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |