Wii Fit is wel geinig. Nog maar 1x keer gedaan. Uitleg: zie vorige post.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
geef me zelf wel met kerst een wii fit
krediet crisis of niet baas geeft dit jaar een 14de maand + 500 euro , mag best wat terug de economie in
Try before you buyquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:18 schreef borisz het volgende:
Galaxy is 1 van de weinige spellen die ik wel 50 euro waard vind.
Ik zie er de laatste tijd ook weer veel reclame voor. Hoopte dat het zou komen omdat ie afgeprijst was. Helaasquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:18 schreef borisz het volgende:
Het spel is al een jaar op de markt maar nog niet in prijs gedaald, zegt genoeg over het spel en de populariteitquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zie er de laatste tijd ook weer veel reclame voor. Hoopte dat het zou komen omdat ie afgeprijst was. HelaasTroublemaker
Alles aan de Wii is populair. Wat dat betreft heeft Nintendo keihard teruggeslagen tegen Microsoft en Sony.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Het spel is al een jaar op de markt maar nog niet in prijs gedaald, zegt genoeg over het spel en de populariteit.
En ik heb het gevoel dat de herfstvakantie al 3 weken geleden is (is dus nog niet eens een week geleden voor me), maar dat is ook niet zo vreemd aangezien ik deze week 2 presentaties al heb gedaan en er nog 3 moet doen morgen...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:23 schreef Broekie het volgende:
Hmm. 'k open net het van de week al aangemaakte lege draaiboek voor morgen en zie ineens "Donderdag 31 oktober staan". Blijkt dat er boven het draaiboek van vandaag dus ook al Woensdag stond ipv Donderdag.
Ergens heb ik een keer een denkfoutje gemaakt...
Nintendo rules , denk dat ik mijn vrouw ook nog wel aan de wii kan krijgen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Alles aan de Wii is populair. Wat dat betreft heeft Nintendo keihard teruggeslagen tegen Microsoft en Sony.
ZometeenGossip
maar eerst een stukje fietsen.
Op eens heb je het gevoel, je wordt knutsel leraar.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En ik heb het gevoel dat de herfstvakantie al 3 weken geleden is (is dus nog niet eens een week geleden voor me), maar dat is ook niet zo vreemd aangezien ik deze week 2 presentaties al heb gedaan en er nog 3 moet doen morgen...
Ben de hele avond dus al druk met Powerpoint, Word, karton, een schaar en plakband.
Zelfs mn moeder heeft een Mii. Die weet nog maar net waar de aan en uitknop van de computer zit.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nintendo rules , denk dat ik mijn vrouw ook nog wel aan de wii kan krijgen.
Wij zij hier 'toevallig' ook met Galaxy bezig, zeer leuk iddquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:18 schreef borisz het volgende:
Verder koop ik spellen nauwelijks als ze nieuw zijn. Max 30 euro geef ik uit aan games.
Ik had altijd een hekel aan SimCityquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wij zij hier 'toevallig' ook met Galaxy bezig, zeer leuk idd
Zit te denkne om SimCity Creator te kopen, ben nogal een SimCity freak, en dat op mijn mooie TV....
Eerst een gigantische stad bouwen en dan alle mogelijke disasters erop loslaten. Lachen!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik had altijd een hekel aan SimCity.
er is niet echt een tussenweg geloof ikquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik had altijd een hekel aan SimCity.
Papa Roach - Last Resort.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
er is niet echt een tussenweg geloof ik
Wat vraagt deze kandidaat aan? moest even niezen
Ja ik vernietigde de steden ook altijd directquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Eerst een gigantische stad bouwen en dan alle mogelijke disasters erop loslaten. Lachen!
Heb ook SimFarm nog een tijdje gespeeld.
dat gerucht gaatquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:54 schreef Sirolf het volgende:![]()
![]()
![]()
MGMT - Kids
![]()
![]()
![]()
Ohja, had ik al verteld dat dit een goede plaat is?
Hmm... ik stuur je wel een fax als ik het weet. Tot die tijd... een spannend muziekje!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wat vind jij nou van deze plaat Sirolf?
Zeker Ziggo?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:31 schreef Brennel het volgende:
Hèhè, ik heb weer internet. Ben benieuwd voor hoe lang.
Trusten! succes morgenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:42 schreef Brennel het volgende:
Ik ga lekker slapen, morgen m'n laatste (halve) dagje bij die *censuur* bakker
je zal alleen ver van een centrale zitten , dat is het enige.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:37 schreef Brennel het volgende:
Tja, UPC is de enige aanbieder waar ik voor kon kiezen, ik mag al blij zijn dat ik uberhaput internet heb hier in het bos
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:15 schreef Paupermans het volgende:
Wat een gezeur trouwens altijd bij 3voor12 met hun stellingen. Gisteren ging het over milieu (), vandaag ging het over bijbetalen als je extra vakken wilt volgen tijdens je studie. En dan belt er ook nog zo'n muts op die niet snapt waarom sommige studenten het krap hebben, terwijl ze zelf in een anti-kraakpand woont en bakken met geld extra krijgt omdat ze pauper ouders heeft.
![]()
![]()
Dat ze gewoon wat meer muziek draaien..
Haaaaaaai!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:33 schreef antiroos het volgende:
haai-haaaaiiiiii
Roos is incognitoquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 01:14 schreef Sersjee het volgende:
Het valt me dan wel weer een beetje tegen dat de cam vol op de muur in de gang staat...
* Roel_Jewel slaapt lekker uitquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Haaaaaaai!
Baaaaaaai!
* Sirolf moet om 7 uur weer op.
Trustenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 01:39 schreef Sersjee het volgende:
* Sersjee gaat maar eens slapen...
Nog 4 uurtjes werken...
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 01:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eén van de topnummers van dit jaar.
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:15 schreef Paupermans het volgende:
Wat een gezeur trouwens altijd bij 3voor12 met hun stellingen. Gisteren ging het over milieu (), vandaag ging het over bijbetalen als je extra vakken wilt volgen tijdens je studie. En dan belt er ook nog zo'n muts op die niet snapt waarom sommige studenten het krap hebben, terwijl ze zelf in een anti-kraakpand woont en bakken met geld extra krijgt omdat ze pauper ouders heeft.
![]()
![]()
In het centrale, ronde archief bedoel je?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:30 schreef -Hans- het volgende:
Blij dat de muziek centraal staat bij Giel.
Haha zo iets jaquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In het centrale, ronde archief bedoel je?
* Sirolf heeft weer een erg lange dag...
TL Buis? Je houdt wel van gezelligheid?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha zo iets ja![]()
erg lange dag @ school? hier gelukkig een vrij korte dag en straks even de stad in om een nieuwe TL buis te scoren. Anders is het zo donker in de kamer.
SC, same here, maar ik maak daar gewoon af en toe tijd voorquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:08 schreef SilentChaos het volgende:
Moguh!
Echt veels te druk geweestweinig tijd om hier te komen, maaaaaaaaaaaar de radio brult wel gezellig continu op de achtergrond
Absoluut ! vind het maar klote licht maar goed beter iets dan niets.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:58 schreef cosmick het volgende:
[..]
TL Buis? Je houdt wel van gezelligheid?.
Hej SC !quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:08 schreef SilentChaos het volgende:
Moguh!
Echt veels te druk geweestweinig tijd om hier te komen, maaaaaaaaaaaar de radio brult wel gezellig continu op de achtergrond
Haha, ben het met je eens hoor. Maar och, ik ben vormgever en heb eigenlijk altijd wel de browsert open staan.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:14 schreef SilentChaos het volgende:
Hey Hans!
Cos, ik ken't, maar soms kan je er zelfs geen tijd voor maken of is't zo druk in m'n kamer met mensen die bezig zijn, dat het er nogal vaag uitziet om te gaan Fok!ken terwijl iedereen zit te stressen
Klinkt heel erg herkenbaar... En vanaf 10 november ga ik wss radioloze werkdagen tegemoet, dus dat is ook wel een beetje jammerquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:08 schreef SilentChaos het volgende:
Moguh!
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:42 schreef MutZ het volgende:
[..]
Klinkt heel erg herkenbaar... En vanaf 10 november ga ik wss radioloze werkdagen tegemoet, dus dat is ook wel een beetje jammer
Thnxquote:
Keihard Metallica oid opzetten werkt goed als verdoving hoor. Scheelt een hoop prikken per jaarquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
ThnxOp de één of andere manier lijkt het me toch ook niet echt verstandig om keihard de radio aan te zetten op een OK...
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:15 schreef Paupermans het volgende:
![]()
![]()
Hansquote:
Roosjequote:
Zo. Jij hebt honger danquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:00 schreef D.Rose het volgende:
net voor meer dan 70 euro broodjes besteld bij de plaatselijke broodjeszaak
Achter waarmee?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:10 schreef SilentChaos het volgende:
Dat gelul over het milieu woensdagavond was idd irritant!
Ik hoorde een hoop nummers voorbij komen die ik een maand geleden in Amerika hoorden. Werden hier bestempeld als "nieuw"
Wat lopen we toch achter
Dat is waar jaquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Achter waarmee?
Er zijn ook nummers die hier uit komen en de USA pas laat bereiken (als ze er al komen)
Jaja....quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb voor mijn collega's ook wat besteld
Ojee, 2 uur, stel je voor dat je zolang 'achter' ligtquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat is waar ja
Maar alles wat in de US is gemaakt is uiteraard altijd later hier, zelfs Metallica werd later (2 uur later) pas aandacht aan besteed...Vandaar dat ik toen maar ff op een Amerikaanse zender was ingeschakeld
Betwijfel ook of het een plaat is die moet groeienquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:39 schreef Paupermans het volgende:
Inderdaad, ongeinspireerde bagger.
En je hebt er ook nog goed weer bij. Althans hier in het Noorden is het fris maar de zon schijnt.quote:
Kan het me voorstellen dat dat auw doet...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:49 schreef on_air het volgende:
Holy C.
Half zes op. Twee uur lag ik in bed. Voel me gaar, maar ik zag dernet mijn spiegelbeeld.
*auw*
Idem hier. Gelukkig bijna weekend.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:51 schreef MutZ het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen dat dat auw doet...
Gelukkig hoef ik niet tegen mezelf aan te kijken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:51 schreef MutZ het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen dat dat auw doet...
Aww...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:49 schreef on_air het volgende:
Holy C.
Half zes op. Twee uur lag ik in bed. Voel me gaar, maar ik zag dernet mijn spiegelbeeld.
*auw*
Hier schijnt ook 't zonnetje. Temperatuur nog niet gevoeld; nog niet buiten geweestquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En je hebt er ook nog goed weer bij. Althans hier in het Noorden is het fris maar de zon schijnt.. Nog plannen dit weekend?
Je verveelt je niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:54 schreef on_air het volgende:
Dr. Pressure.
Weekend... vanavond radioborrel, van en tot hoe laat, geen idee.
Dan worden we nog ergens in de stad verwacht.
Morgen Klunen, museumnacht.
Zondag avondje Bitterzoet.
Maandag weer om 6u op AWW, De Kater Komt Later.
Buiten is het ongeveer 5 graden *koud*. Al die duizenden foto's? Daar ben je wel even zoet mee, gok ik.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier schijnt ook 't zonnetje. Temperatuur nog niet gevoeld; nog niet buiten geweest.
Eens kijken of ik dit weekend eindelijk de vakantiefoto's af krijg.
Heb er al wel heel wat gedaanquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Buiten is het ongeveer 5 graden *koud*. Al die duizenden foto's? Daar ben je wel even zoet mee, gok ik.
Dat scheeltquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heb er al wel heel wat gedaan.
`quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heb er al wel heel wat gedaan.
Vond ik ook al jaquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:17 schreef Paupermans het volgende:
Interessant zeg, zo'n half-wakkere musical-acteur.
Hij klinkt als Leon Ivangarovski die bij MetMichiel altijd het nieuws uit Amerika meldt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:17 schreef Paupermans het volgende:
Interessant zeg, zo'n half-wakkere musical-acteur.
Dat dusquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:03 schreef on_air het volgende:
[..]
`
Niets lekkerders dan aan dwangneuroses voldoen. Renamen, resizen, ordenen, mapjes...
Iddquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:03 schreef on_air het volgende:
[..]
`
Niets lekkerders dan aan dwangneuroses voldoen. Renamen, resizen, ordenen, mapjes...
Zacht bolletje met kaas en ham hiero.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:19 schreef D.Rose het volgende:
*burp
pistoletje zalmsalade is op
Nu de pistolet filet americain nog
Ik denk dat die Teun em zelf niet eens gehoord heeft en meteen zn bed weer is ingedoken. En ons met die plaat opzadelen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Me2 want dat van net vond ik maar niks
Zou mij ook niets verbazenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk dat die Teun em zelf niet eens gehoord heeft en meteen zn bed weer is ingedoken. En ons met die plaat opzadelen.
Je mag het hebben.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:53 schreef on_air het volgende:
[..]
Weet je het zeker.
kan wel wat zon gebruiken.
Enjoy your weekend!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:06 schreef SilentChaos het volgende:
OMG, Claudia
Tijd om m'n Ipod vrijdag eerder in te lassen
Prettig weekend allemaal alvastEn hopelijk tot snel!
ah de claudia fanclub meld zich ook weerquote:
Zal Ekstra weekend missen, maar MYA + Freaknacht zit er dik in jaquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ey Yo ! vanavond ook weer 3FM luisteren ?
Okay dan !quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:22 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Zal Ekstra weekend missen, maar MYA + Freaknacht zit er dik in ja
Even gekeken maar die hoeft van mij ook niet.. heb niks met de muziek van die gasten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:24 schreef ScottTracy het volgende:
De playlist van MYA ziet er goed uit. Alleen die guilty pleasure
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:24 schreef ScottTracy het volgende:
De playlist van MYA ziet er goed uit. Alleen die guilty pleasure
quote:Playlist:
22-23
C-Mon & Kypski - Make My Day
GEM - She Said Oh Oh Oh I Said Yeah Yeah Yeah
Katy Perry - Kissed A Girl
Bloc Party - Talons
Kanye West ft Chris Martin - Homecoming
Anderson - Trevor On The Dancefloor
Soft Cell - Tainted Love
Leine - Live in de studio
Kings Of Leon - Sex On Fire
Dio - Het Is Je Boy
John Legend ft Andre 3000 - Green Light (MSTRKRFT remix)
The Kooks - Mr Maker
Headphone - She's Electric
23-00
Kaiser Chiefs - Never Miss A Beat
CSS - Move
Jeugd Van Tegenwoordig - Datvindjeleukhe?
Leine - Live in de studio
Keane - Spiralling
The Killers - Human
Fatboy Slim - Ya Mama
Ladyhawke - Back Of The Van
Novastar - Because
Madcon - Beggin'
Voicst - Everyday I Work On The Road
Sabrina Starke - Do For Love
00-01
Rudy's Guilty Pleasure: Lange Frans & Baas B - Mee Naar Diemen-Zuid
Jack White & Alicia Keys - Another Way To Die
The Tings Tings - Shut Up And Let Me Go
Milow - Ayo Technology
Alain Clark - Blow Me Away
MGMT - Kids
Amadou & Mariam - Sabali
Gnarls Barkly - Run
Marike Jager - Celia Trigger
Live Request: legendarische live-nummers:
1. U2 - Sunday Bloody Sunday (live - Under A Blood Red Sky)
2. Cheap Trick - I Want You To Want Me (live at Budokan)
3. Erykah Bady - Tyrone (live)
A Balladeer - Superman Can't Move His Legs
M.I.A. - Paper Planes
Zeg dat welquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Middag!!
Lekkere plaat om het weekend mee te beginnen. Feestuh!
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
Roel, zit naar je last.fm te luisteren, wat draai je nu Alfabeat
Heel vervelend iddquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:09 schreef Sersjee het volgende:
De mp3-speler op shuffle en dan Comfortably numb, Desolation row en Wish you were here te horen krijgen... Damn, life is good.
Have fun !quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:09 schreef borisz het volgende:
Even wat podcasts downloaden voor onderweg zo. Moet naar Heerhugowaard voor een verjaardag. Wordt gezellig.
Die podcastreeks van Ekdom is vermakelijkquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:09 schreef borisz het volgende:
Even wat podcasts downloaden voor onderweg zo. Moet naar Heerhugowaard voor een verjaardag. Wordt gezellig.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:54 schreef -Hans- het volgende:
Moby - Porcelain. Een JUWEEL van een plaat. Ongekend mooi
Het is wel een plaat waar ik voor in de stemming moet zijn maar over het algemeen vind ik het toch wel een topplaat. Natural Blues vind ik eerlijk gezegd weer een stuk minder dan Porcelain. Smaken verschillen. Dat blijkt maar weer.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:59 schreef EdvandeBerg het volgende:
![]()
Wat een waardeloze muziek heeft die Moby toch gemaakt op die cd Play. Aan de andere kant wel weer pareltjes als Honey en Bodyrock. Maar Porcelain is een heel naar verevelend saai zeiknummer.
Grote klasse inderdaadquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die Grandmixen van Ben Liebrand van de jaren 80 blijven toch ook![]()
![]()
. Zit nu die van 1984 te beluisteren. Klassiekers!
Ben, mijn held!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:31 schreef iggy_in_the_house het volgende:
De mixer van net
http://www.4xsampaul.com/page.php?1
Dat doet hij dan wel goedquote:My big example in the early days was Ben Liebrand cuz i always listenend to his mixes, i think from 1992 or so...........
Beste mixer ooitquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
Nieuwe Coldplay dusquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:39 schreef TheZapster het volgende:
Nieuwe megahit al bekend? Kan toch alleen maar AC/DC zijn hoop ik
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:41 schreef DiedjeeJ het volgende:
Joow Hans!!![]()
Ah. Als je toch luistert, laat je dan hier ff weten wat de nieuwe MH is?! Kan ik de radio uit laten.
Coldplay en goed in 1 zinquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:43 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ah. Al bekend dus.
Lost!Eindelijk weer eens 'n goede keuze!!
Is het zo erg? Heb het hele nummer van Coldplay helemaal nog niet gehoord maar als het al bijna net zo slecht is als Anouk is het wel weer een echte Coldplay plaatquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Lost van Anouk is nog bijna beter
Bijna hè
Het ging ineens ook wel erg hard dus het is je vergeven.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:47 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hehehe. Lekkere timing. Had nog ff moeten F5'en.
ja ik ben er ook niet echt enthousiast van.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:41 schreef -Hans- het volgende:
Lekker gewaagde keuze weer (not). Weet niet wat 3FM heeft tegen de Killers, maar ze zullen in elk geval nooit Megahit worden. Nieuwe James Bond liedje zou ook wel toepasselijk zijn geweest.
Coldplay - Lost. Zal het nog wel een paar keer moeten horen maar ik ben er nog niet zo enthousiast over.
Tsja, platenmaatschappij van The Killers zal wel niet genoeg betalenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:41 schreef -Hans- het volgende:
Lekker gewaagde keuze weer (not). Weet niet wat 3FM heeft tegen de Killers, maar ze zullen in elk geval nooit Megahit worden. Nieuwe James Bond liedje zou ook wel toepasselijk zijn geweest.
Coldplay - Lost. Zal het nog wel een paar keer moeten horen maar ik ben er nog niet zo enthousiast over.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:43 schreef Sirolf het volgende:
Er is trouwens ook goed nieuws: Ik las op Twitter dat The Killers - Human komende week op hoge rotatie gaat.
Heb ik vroeger echt super vaak gehoord. Was wel leuk ja.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja ik ben er ook niet echt enthousiast van.
Sven en Davedat was best tof
Nja, Coldplay is al sinds Parachutes één van de troetelkindjes van 3fm, net als bijvoorbeeld Krezip en Di-Rect. Neemt niet weg dat het een veilige keuze als megahit, ik had ook liever The Killers gezien. Ik heb Lost overigens nog niet gehoordquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tsja, platenmaatschappij van The Killers zal wel niet genoeg betalen. Drie singles van Coldplay achterelkaar nu MH toch
Volgens mij is de single van MGMT nog niet officieel uit (en die van The Killers komt komende week pas uit).quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Wie twitterde dat
En hoe zit 't met MGMT? Gaat dat nog es wat aandacht krijgen?
Geloof inderdaad al de derde keer.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tsja, platenmaatschappij van The Killers zal wel niet genoeg betalen. Drie singles van Coldplay achterelkaar nu MH toch
Met watte?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En hoe zit 't met MGMT? Gaat dat nog es wat aandacht krijgen?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vanavond ook op de MYA-playlist
Check ook de Soulwax remix!
Nou, de uitzending zelf niet zoquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:58 schreef -Hans- het volgende:
Damn, de uitzending met Pim.. Heftig was dat.
Owja, die zilveren schijfjes die toch al niet meer de hitlijsten bepalenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij is de single van MGMT nog niet officieel uit (en die van The Killers komt komende week pas uit).
Ik heb al gereageerdquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:17 schreef IJsbergsla het volgende:
Ik op de klok kijken, even over zessen: 3FM op, Corné's dance classics![]()
Dus ik al bijna aftellen: ten, nine, eight, seven, six, five four three two one:
"DANCE CLASSICS PARTY REQUEST, CORNÉ KLEIN!!
Is er nog een uur C&S![]()
*Klaagbaak topic opent
Het is normaal gesproken het uur met de beste muziek op 3fmquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:23 schreef Vlindur het volgende:
Corne is fijn met de MOTOGP maar de muziek die hij draait is bagger. Ik hou niet van die muziek.
Ben niet zo'n Pim-fan maar ik heb toen ook echt genoten van de uitzending. Je hoorde toen toch een kant van Pim die ik nog niet eerder had gehoord. Beetje ouwehoeren enzo. Ruud is sowieso wel erg goed in het maken van aardige interviews.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, de uitzending zelf niet zo. Maar die minuten daarna... Ik hoor Harmen Siezen aan 't einde van het 6 uur Journaal nog stamelen.... En daarna Imagine op 3FM. Toen nog met Isabelle.
Jaa dat doet hij goed inderdaad ! vrees dat zijn dagen bij 3FM toch wel een beetje geteld zijn. Te oud en te weinig aanwezig. Maar ik geniet elke keer weer als hij is te horen. Persoonlijk vind ik de Disco Classics een van de beste programma's op 3FM. Fantastisch om al die oude disco classics te horen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:23 schreef Vlindur het volgende:
Corne is fijn met de MOTOGP maar de muziek die hij draait is bagger. Ik hou niet van die muziek.
Goed bezig: Geen Dance Classics Party Request op 3FMquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:17 schreef IJsbergsla het volgende:
Ik op de klok kijken, even over zessen: 3FM op, Corné's dance classics![]()
Dus ik al bijna aftellen: ten, nine, eight, seven, six, five four three two one:
"DANCE CLASSICS PARTY REQUEST, CORNÉ KLEIN!!
Is er nog een uur C&S![]()
*Klaagbaak topic opent
Oeh leuk, snel de radio aan doen!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:44 schreef gerbenp het volgende:
Joepie, EkStra weekend begint zometeen!
Staat al aanquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:57 schreef MichielV het volgende:
[..]
Oeh leuk, snel de radio aan doen!
Vind jij het ook zo'n gaaf programma? Met die vreemde Veenstra die zo'n last heeft van zn korte termijngeheugen (hij roept zn achternaam altijd 2xquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:57 schreef MichielV het volgende:
[..]
Oeh leuk, snel de radio aan doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |