Heb er al wel heel wat gedaanquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Buiten is het ongeveer 5 graden *koud*. Al die duizenden foto's? Daar ben je wel even zoet mee, gok ik.
Dat scheeltquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heb er al wel heel wat gedaan.
`quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heb er al wel heel wat gedaan.
Vond ik ook al jaquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:17 schreef Paupermans het volgende:
Interessant zeg, zo'n half-wakkere musical-acteur.
Hij klinkt als Leon Ivangarovski die bij MetMichiel altijd het nieuws uit Amerika meldt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:17 schreef Paupermans het volgende:
Interessant zeg, zo'n half-wakkere musical-acteur.
Dat dusquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:03 schreef on_air het volgende:
[..]
`
Niets lekkerders dan aan dwangneuroses voldoen. Renamen, resizen, ordenen, mapjes...
Iddquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:03 schreef on_air het volgende:
[..]
`
Niets lekkerders dan aan dwangneuroses voldoen. Renamen, resizen, ordenen, mapjes...
Zacht bolletje met kaas en ham hiero.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:19 schreef D.Rose het volgende:
*burp
pistoletje zalmsalade is op
Nu de pistolet filet americain nog
Ik denk dat die Teun em zelf niet eens gehoord heeft en meteen zn bed weer is ingedoken. En ons met die plaat opzadelen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Me2 want dat van net vond ik maar niks
Zou mij ook niets verbazenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk dat die Teun em zelf niet eens gehoord heeft en meteen zn bed weer is ingedoken. En ons met die plaat opzadelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |