abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62815749
Dusja, ik had natuurlijk gisteravond niets te doen. Dus was ff aant FOK!ken, en toen kwam ik via via op marktplaats terecht. Daar zaten een hoop kansloze lui contacten te zoeken. Dus ik ben de slechtste niet. Maar ik zag dus wel een paar leuke foto's (te mooi om waar te zijn natuurlijk) en ze woonde op haarzelf in Utrecht. Dusja, ik studeer daar. Dus waarom niet ff een mailtje sturen.
Dus ik zoek een chick uit, en reageer. Ik citeer:
quote:
Ik studeer ook in Utrecht, wat studeer jij?
Onder het motto: "Kort, maar krachtig!"
Zij dacht dat uiteraard anders over. Want vanochtend, om 09:15 wel te verstaan reageerde ze al terug!
Ah, ff kijken wat het was. Ik zal citeren:
quote:
Hé Gertje,

Wat spannend dat je besloten hebt te reageren! Hoop niet dat je zo een kerel bent die op jan alleman gereageerd want ik heb al eens samen met een vriendin een oproepje geplaatst en zo 9 van de 10 reacties kwam bij beide aan :S en in ergste geval nog gekopieerd ook. Maar goed we gaan van het
goede uit je komt leuk en ondeugend over en daar wil ik graag verder op borduren

Ik ben een sociale meid, bezige bij ook wel. Ben bezig met studie en afstuderen! Loop stage in de jeugdzorg en mag eigenlijk niet echt klagen. Heb alleen al een tijdje geen vriendje meer gehad en dan ga je bepaalde dingen toch missen. Lekker genieten met zijn tweetjes is toch de lekkerste ontspanning die er is. En dan kan je nog zoveel vrienden/vriendinnen hebben daarmee ga ik toch niet op die manier aan de slag

Kijk ik verveel me niet en ben ook absoluut niet wanhopig want heb toch wel geregeld sjans maar ik heb al eens een soa opgelopen door iemand uit de kroeg (condoom scheurde door) en eigenlijk ben ik daardoor een beetje anti one night stands geworden en zodoende nu alweer bijna een jaar droog
omdat ik helemaal geen tijd en zin heb in een relatie.

En aangezien ik mijn speeltjes ook wel binnestebuiten ken vind ik het wel tijd worden toch eens op zoek te gaan naar een man voor iets richting een sexrelatie. Toch met regelmaat kunnen genieten zonder dat je eisen en verwachtingen aan elkaar stelt. Maar ook wel een stukje socialiteit tussen elkaar zodat je eens wat anders kan doen dan enkel neuk. Begrijp me niet verkeerd, ik mis de intimiteit en de aandacht van elkaar. De spanning die je samen kan delen en de opwinding die je bij elkaar los kan maken, dus
dat komt absoluut voorop. Maar het maakt het allemaal denk net ff lekkerder en spannender als je ook naar elkaar uitkijkt omdat je elkaar ook mag en vertrouwt. En juist door vertrouwen ook eens wat geks kan doen samen qua standjes en plekjes en zelfs zonder condoom kan neuken zonder iets op te lopen (ben overigens nu helemaal clean hoor haha).

maar goed wat ik zoek: een leuke, gezellige, humorvolle en verzorgde jongen/man. Die net als ik op zoek is naar spanning, avontuur maar ook zeker een flinke dosis respect. Een man waarbij ik weet wat ik aan hem heb, en die eerlijk en direct is. Natuurlijk zou ik dit niet van je vragen als ik zelf niet hetzelfde kon bieden. Ik ben wel iemand met een goede sexdrive en ik hoop op regelmatig contact, maar niets waar je meteen aan vastzit. Tenzij het natuurlijk zo loopt voor beide kanten, wat dat betreft
sta ik voor alles open, maar dat is gewoon aankijken hoe het gaat Gertje.

Ik wil alleen van je vragen om verder contact met mij op te nemen als je daadwerkelijk contact met mij wil. Ik doet dit tijdelijk via een smsbox omdat ik dus eerder heb mogen ervaren hoe mannen je aan een lijn weten te houden en met meerdere tegelijk kunnen mailen en volhouden dat ze de enige zijn. Ik weet dat vrouwen secreten kunnen zijn aan roddelen maar mannen zijn ook niet altijd lieverdjes. En aangezien ik niet zuinig genoeg op mezelf kan zijn pas ik liever even op en haal ik via deze weg de mannen
die het menen eruit.

Helaas kost het hierdoor wel ¤1,50 per ontvangen bericht. Maar goed neem aan dat we beiden nog genoeg met ons koppie kunnen denken (en niet enkel met daar beneden) om in de gaten houden dat dit geen honderden euro’s worden want daar zit niemand op te wachten lijkt mij. Ik kan jou sowieso niet eindeloos smssen want ik kan er maximaal 4 per verzonden bericht terugsturen. Ook kan je je altijd afmelden dus niets geen addertjes onder het gras. Kijk anders gerust op www.smsmedan.nl en je zal wellicht zien dat ik geen grapjes maak. Ik sta daar trouwens niet op mocht je daarnaar
willen zoeken.

Ik kan trouwens gewoon ontvangen, ik woon namelijk op mezelf. Wel op kamers maar goed de meeste hier gaan hun eigen gang en af en toe maak je het wel gezellig met elkaar. Afspreken in het openbaar vind ik als eerste afspraak zelfs beter maar ik wil je dan wel eerst wat beter leren kennen.
Je kan dan in ieder geval heel gemakkelijk FOR DEM voor elk bericht zetten en als nummer kan je dan 3010 invullen. Let wel op dat je dit bij elk berichtje doet anders komt het niet aan en dat zou zonde zijn. Afmelden kan altijd door FOR DEM STOP te sturen. Dus ook al hou je niet van smsdiensten door ervaringen uit het verleden (heb er ook genoeg over gehoord hoor ) je kan me altijd een kans geven zonder een te grote buil aan te vallen. Ik geef liever nu alles eerlijk aan dan dat je later bedonderd voelt want dat gevoel wil ik niemand geven.
Maar goed het wordt een beetje een eindeloos verhaal zo, sorry ervoor maar denk wel dat ik duidelijk heb aangegeven wat ik zoek en wat niet. Mocht je liever niet smssen maar willen mailen dan houdt het op. Reply’en kan je doen maar heeft niet veel zin want zoals je ziet is deze mailbox van de smsdienst en ik heb me dus al (tijdelijk) aangemeld. Sorry als ik je voor het blok gooi maar deze keuze heb ik voor mezelf
gemaakt om mezelf te beschermen tot het overschot aan mannen die enkel met hun pik denken ten koste van wie of wat dan ook. En juist omdat ik sex wil en sex zoek kan ik niet zuinig genoeg op mijn lijf zijn.

Hopelijk evengoed tot snel want ik heb er wel zin in
Lekkere kus Demi
Ter vergelijking: Zij is Demi. Ik ben gertje!

Nu mijn klachten:
1. Daar gaat me mooie chick
2. Nieteens ingaan op mijn vraag.
3. Kant en klaar scripje geplakt met alleen mijn naam op de juiste plek (wie kopieert er nou wat over?)
4. Waarom zou je in godsnaam zoveel typen terwijl ik dat niet doe. Copy paste dus!
5. Geld aan mij proberen te verdienen
6. Meteen over seks beginnen. Schrikt af

Samenvatting:
Ik denk een chick aan de haak te slaan, jij reageert met ellenlange mail dat ik geld moet dokken om in contact te komen!

Fun: Toch gelachen!
  donderdag 30 oktober 2008 @ 17:03:56 #2
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_62815820
Wat een FAIL !
heitieh
pi_62815831
pi_62815841
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  donderdag 30 oktober 2008 @ 17:04:56 #5
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_62815843
Stuur haar je levensverhaal terug, waar uiteraard uit blijkt dat je maar weinig geld hebt !
Hope for the best, prepare for the worst.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 17:06:21 #6
112737 Sgele
The Innovator of Violence
pi_62815886
Faalhaas
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
pi_62815912
Ik zat te denken om terug te sturen:
quote:
FAIL!!!!
:')
pi_62815921
markplaatsplayer .
pi_62815929
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 17:04 schreef cyberstalker het volgende:
Stuur haar je levensverhaal terug, waar uiteraard uit blijkt dat je maar weinig geld hebt !
Dat zal niet werken helaas:
quote:
Reply’en kan je doen maar heeft niet veel zin want zoals je ziet is deze mailbox van de smsdienst en ik heb me dus al (tijdelijk) aangemeld.
Verder.. !!
pi_62815941
Die citaat ook:
je komt leuk en ondeugend over en daar wil ik graag verder op borduren

Nou, wat is daar nou ondeugend aan om te vragen welke studie je doet?
WHAHA
pi_62815977
! FAIL
I'm not the man you think I am!
pi_62815988
Het trieste is dat er nog wanhopige mannen zijn die hier intrappen anders zou deze onzin niet bestaan
pi_62816063
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 17:11 schreef Desunoto het volgende:
Het trieste is dat er nog wanhopige mannen zijn die hier intrappen anders zou deze onzin niet bestaan
Dat dus.
pi_62816088
''And faith is no faith without believing.''
pi_62816128
ach proberen kan geen kwaad toch?
misschien is ze wel echt leuk
  donderdag 30 oktober 2008 @ 17:21:34 #16
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_62816188
Haha
pi_62816230
pi_62816284
fail
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_62816301
lol!
  donderdag 30 oktober 2008 @ 17:29:44 #20
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_62816352
TS reageert op marktplaats contact advertenties!!!!!!!

begin maar alvast te krassen want triester dan dit word het niet TS!!!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_62816461
MOHHHH GERTJE!!!

Wat een verhaal
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_62816472
Ik borduur even een verhaaltje.
0 topics op naam. 14.gif
  donderdag 30 oktober 2008 @ 17:38:01 #23
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_62816513
LOL... dat met die SOA Humor!
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_62816640
TVP
  donderdag 30 oktober 2008 @ 17:49:35 #25
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_62816786
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 17:11 schreef Desunoto het volgende:
Ik ken iemand, die in dit soort onzin getrapt is. Heeft hem geloof ik 1000 euro gekost voordat hij doorhad, dat hij bezeken werd
Horrible Cunt!
  donderdag 30 oktober 2008 @ 17:54:09 #26
158452 IQM
I am the one
pi_62816886
Wat is dit? De Nederlandse spamneger-variant?
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_62817133

dit doet me sterk denken aan een jamba reclame
stand by me
pi_62817282
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 17:00 schreef mafkees01 het volgende:
Dusja, ik had natuurlijk gisteravond niets te doen. Dus was ff aant FOK!ken, en toen kwam ik via via op marktplaats terecht. Daar zaten een hoop kansloze lui contacten te zoeken. Dus ik ben de slechtste niet. Maar ik zag dus wel een paar leuke foto's (te mooi om waar te zijn natuurlijk) en ze woonde op haarzelf in Utrecht. Dusja, ik studeer daar. Dus waarom niet ff een mailtje sturen.
Dus ik zoek een chick uit, en reageer. Ik citeer:
[..]

Onder het motto: "Kort, maar krachtig!"
Zij dacht dat uiteraard anders over. Want vanochtend, om 09:15 wel te verstaan reageerde ze al terug!
Ah, ff kijken wat het was. Ik zal citeren:
[..]

Ter vergelijking: Zij is Demi. Ik ben gertje!

Nu mijn klachten:
1. Daar gaat me mooie chick
2. Nieteens ingaan op mijn vraag.
3. Kant en klaar scripje geplakt met alleen mijn naam op de juiste plek (wie kopieert er nou wat over?)
4. Waarom zou je in godsnaam zoveel typen terwijl ik dat niet doe. Copy paste dus!
5. Geld aan mij proberen te verdienen
6. Meteen over seks beginnen. Schrikt af

Samenvatting:
Ik denk een chick aan de haak te slaan, jij reageert met ellenlange mail dat ik geld moet dokken om in contact te komen!

Fun: Toch gelachen!
zo is het beter
Verkeerd verbonden
pi_62817337
haha SF represent hoor
We zijn maar voor 1 ding op internet. En das voor ons plezier. Dus waarom geen gebruik maken hiervan
Ik blijf erom lachen Wat een FAIL van haar kant :D
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 30 oktober 2008 @ 18:16:06 #30
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_62817348
samenvatting please
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_62817397
Samenvattig staat erbij:
Verkorte samenvatting: Lees OP!
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 30 oktober 2008 @ 18:19:55 #32
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_62817428
! http://link.marktplaats.nl/204393683

Die pwned haar man ff jeweets
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_62817799
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 17:49 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Ik ken iemand, die in dit soort onzin getrapt is. Heeft hem geloof ik 1000 euro gekost voordat hij doorhad, dat hij bezeken werd
x2 kennis 500 euro hoe naief kunnen mensen zijn.
pi_62818253
o
m
f
g

ik heb echt met me mond vold tanden gestaan dat iemand zo iets kan terugtypen op zo'n loze zin als 'ik studeer in utrecht'
pi_62818845
contact zoeken via marktplaats
  donderdag 30 oktober 2008 @ 19:18:38 #36
131603 Afwazig
Serious business
pi_62819012
Serieus, ik ga echt out van die reacties hier
En sommige die er serieus op ingaan. Daar heb ik maar 1 reactie op: !!!
pi_62819453
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 18:19 schreef paultjuhhh het volgende:
! http://link.marktplaats.nl/204393683

Die pwned haar man ff jeweets
Jezus wat een lelijk mokkel.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 19:44:05 #39
168657 Koffielurk01
Ik weet geen ondertitel...
pi_62819615
En je geeft het niet even door aan marktplaats?
pi_62819794
quote:
lelijk mokkel.
wat was het ookalweer, contra nogwat..
iig het klopt niet
pi_62819872
haha
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  donderdag 30 oktober 2008 @ 19:57:34 #42
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_62819973
quote:
Dank je wel voor je reaktie op mijn advertentie! Ik heb echt heel veel mailtjes gekregen en het zal nog niet zo makkelijk worden om een keus te maken daardoor. Maar ik wil je echt vinden en mijn fantasieen en verlangen kunnen beleven dus ik ga ervoor!

Mijn man heeft een eigen bedrijf aan huis dus financieel hebben we het prima voor elkaar.

Hierdoor is hij eigenlijk altijd aan het werk en heeft hij weinig of geen tijd voor mij.

Mijn verlangen naar spanning en grenzen verkennen en verleggen wat de sex betreft wordt hoe langer hoe groter.

Het lijkt me heerlijk om samen te bespreken wat we allebei spannend en opwindend vinden en dat dan te gaan doen! Ik wil heel graag sex op een spannende plek of ergens lekker buiten. En dan graag elkaar regelmatig zien?

Discretie is vanzelfsprekend gevraagd en geboden want ik wil natuurlijk niet betrapt worden en daardoor de goeie dingen op het spel zetten van mijn relatie.

Ik heb er over nagedacht hoe ik iemand kan leren kennen zonder dat dat in de gaten loopt.

Ik kan thuis niet via msn of mail iets doen want mijn man is daar de hele dag op ingelogd en kan zien wat ik doe dan.

Via sms leek mij een goed idee want hij zit toch de hele dag en avond zowat in zijn kantoor dus dat kan ik wel ongestoord doen.

Maar omdat ik niet mijn telefoonnummer direct aan jan en alleman wil geven is dat ook niet zo simpel.

Daarom heb ik een sms nummer aangevraagd en dit is geen abonnementsdienst ofzo of zoiets waar je je voor aan of af moet melden maar gewoon een over en weer smsnummer.

Als je mij wilt leren kennen stuur me dan een smsje wat begint met liefde stacey naar nummer 2225.

Als het klikt kunnen we een afspraak maken en elkaar ontmoeten. Dan kunnen we ook telefoonnummers uitwisselen.

Liefs, Stacey
quote:
Nog weer een reden dat ik blij mag zijn dat ik naar Nederland ben gekomen! En dat is dus dat ik nu weer zie dat er ook nog leuke serieuze mannen hier leven die misschien wel erg goed bij mij passen.

Het leventje wat ik inmiddels hier heb bevalt mij uitstekend hoor. Leuk huisje, gezellige baan en tal van vrienden en familie om mij heen. Maar het gemis van een relatie blijft nog steeds aan mij knagen. En ik word dit jaar 31 dus de tijd voor een serieuze relatie is wel aangebroken vind ik.

Als jij nou precies hetzelfde over dit alles denkt dan zou je wel eens erg goed bij mij en in mijn leventje kunnen passen. Ik vind het wel eng om nu meteen maar mijn telefoonnummer of adres door te geven dus als je echt interesse hebt dan kan je mij een smsje sturen met LIVE SAADA naar 4477 waarin je wat meer persoonlijke dingen over jezelf verteld en dan doe ik dat zeker ook hoor. Lijkt mij erg gezellig om dan samen iets af te spreken en elkaar nog beter te leren kennen tijdens een afspraakje.

Ik hoop tot snel!

Liefs Saada
pi_62820260
Striving to be more than average.
pi_62820405
!
1 grote corrupte bende joh. Geldklopperij. Vraag me af wie er serieus intrapt
pi_62820530
Wie kijkt er dan ook op marktplaats voor contactadvertentie's
TS faalt
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  donderdag 30 oktober 2008 @ 20:25:53 #46
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_62820787
TS heet Gertje !!!!!eins
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_62820860
Kwam door Fok!. zat in de thread marktplaatssukkels te kijken. En toen kwam ik die tegen
Gertje is natuurlijk fictief, maar dat moge duidelijk zijn...
  donderdag 30 oktober 2008 @ 20:38:16 #48
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_62821118
Ik wil ook die mail adressen
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
  donderdag 30 oktober 2008 @ 20:51:11 #49
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_62821508
Wie is er nou kansloos jij kijkt naar die contactadvertenties
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
  donderdag 30 oktober 2008 @ 20:51:17 #50
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')