abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62815749
Dusja, ik had natuurlijk gisteravond niets te doen. Dus was ff aant FOK!ken, en toen kwam ik via via op marktplaats terecht. Daar zaten een hoop kansloze lui contacten te zoeken. Dus ik ben de slechtste niet. Maar ik zag dus wel een paar leuke foto's (te mooi om waar te zijn natuurlijk) en ze woonde op haarzelf in Utrecht. Dusja, ik studeer daar. Dus waarom niet ff een mailtje sturen.
Dus ik zoek een chick uit, en reageer. Ik citeer:
quote:
Ik studeer ook in Utrecht, wat studeer jij?
Onder het motto: "Kort, maar krachtig!"
Zij dacht dat uiteraard anders over. Want vanochtend, om 09:15 wel te verstaan reageerde ze al terug!
Ah, ff kijken wat het was. Ik zal citeren:
quote:
Hé Gertje,

Wat spannend dat je besloten hebt te reageren! Hoop niet dat je zo een kerel bent die op jan alleman gereageerd want ik heb al eens samen met een vriendin een oproepje geplaatst en zo 9 van de 10 reacties kwam bij beide aan :S en in ergste geval nog gekopieerd ook. Maar goed we gaan van het
goede uit je komt leuk en ondeugend over en daar wil ik graag verder op borduren

Ik ben een sociale meid, bezige bij ook wel. Ben bezig met studie en afstuderen! Loop stage in de jeugdzorg en mag eigenlijk niet echt klagen. Heb alleen al een tijdje geen vriendje meer gehad en dan ga je bepaalde dingen toch missen. Lekker genieten met zijn tweetjes is toch de lekkerste ontspanning die er is. En dan kan je nog zoveel vrienden/vriendinnen hebben daarmee ga ik toch niet op die manier aan de slag

Kijk ik verveel me niet en ben ook absoluut niet wanhopig want heb toch wel geregeld sjans maar ik heb al eens een soa opgelopen door iemand uit de kroeg (condoom scheurde door) en eigenlijk ben ik daardoor een beetje anti one night stands geworden en zodoende nu alweer bijna een jaar droog
omdat ik helemaal geen tijd en zin heb in een relatie.

En aangezien ik mijn speeltjes ook wel binnestebuiten ken vind ik het wel tijd worden toch eens op zoek te gaan naar een man voor iets richting een sexrelatie. Toch met regelmaat kunnen genieten zonder dat je eisen en verwachtingen aan elkaar stelt. Maar ook wel een stukje socialiteit tussen elkaar zodat je eens wat anders kan doen dan enkel neuk. Begrijp me niet verkeerd, ik mis de intimiteit en de aandacht van elkaar. De spanning die je samen kan delen en de opwinding die je bij elkaar los kan maken, dus
dat komt absoluut voorop. Maar het maakt het allemaal denk net ff lekkerder en spannender als je ook naar elkaar uitkijkt omdat je elkaar ook mag en vertrouwt. En juist door vertrouwen ook eens wat geks kan doen samen qua standjes en plekjes en zelfs zonder condoom kan neuken zonder iets op te lopen (ben overigens nu helemaal clean hoor haha).

maar goed wat ik zoek: een leuke, gezellige, humorvolle en verzorgde jongen/man. Die net als ik op zoek is naar spanning, avontuur maar ook zeker een flinke dosis respect. Een man waarbij ik weet wat ik aan hem heb, en die eerlijk en direct is. Natuurlijk zou ik dit niet van je vragen als ik zelf niet hetzelfde kon bieden. Ik ben wel iemand met een goede sexdrive en ik hoop op regelmatig contact, maar niets waar je meteen aan vastzit. Tenzij het natuurlijk zo loopt voor beide kanten, wat dat betreft
sta ik voor alles open, maar dat is gewoon aankijken hoe het gaat Gertje.

Ik wil alleen van je vragen om verder contact met mij op te nemen als je daadwerkelijk contact met mij wil. Ik doet dit tijdelijk via een smsbox omdat ik dus eerder heb mogen ervaren hoe mannen je aan een lijn weten te houden en met meerdere tegelijk kunnen mailen en volhouden dat ze de enige zijn. Ik weet dat vrouwen secreten kunnen zijn aan roddelen maar mannen zijn ook niet altijd lieverdjes. En aangezien ik niet zuinig genoeg op mezelf kan zijn pas ik liever even op en haal ik via deze weg de mannen
die het menen eruit.

Helaas kost het hierdoor wel ¤1,50 per ontvangen bericht. Maar goed neem aan dat we beiden nog genoeg met ons koppie kunnen denken (en niet enkel met daar beneden) om in de gaten houden dat dit geen honderden euro’s worden want daar zit niemand op te wachten lijkt mij. Ik kan jou sowieso niet eindeloos smssen want ik kan er maximaal 4 per verzonden bericht terugsturen. Ook kan je je altijd afmelden dus niets geen addertjes onder het gras. Kijk anders gerust op www.smsmedan.nl en je zal wellicht zien dat ik geen grapjes maak. Ik sta daar trouwens niet op mocht je daarnaar
willen zoeken.

Ik kan trouwens gewoon ontvangen, ik woon namelijk op mezelf. Wel op kamers maar goed de meeste hier gaan hun eigen gang en af en toe maak je het wel gezellig met elkaar. Afspreken in het openbaar vind ik als eerste afspraak zelfs beter maar ik wil je dan wel eerst wat beter leren kennen.
Je kan dan in ieder geval heel gemakkelijk FOR DEM voor elk bericht zetten en als nummer kan je dan 3010 invullen. Let wel op dat je dit bij elk berichtje doet anders komt het niet aan en dat zou zonde zijn. Afmelden kan altijd door FOR DEM STOP te sturen. Dus ook al hou je niet van smsdiensten door ervaringen uit het verleden (heb er ook genoeg over gehoord hoor ) je kan me altijd een kans geven zonder een te grote buil aan te vallen. Ik geef liever nu alles eerlijk aan dan dat je later bedonderd voelt want dat gevoel wil ik niemand geven.
Maar goed het wordt een beetje een eindeloos verhaal zo, sorry ervoor maar denk wel dat ik duidelijk heb aangegeven wat ik zoek en wat niet. Mocht je liever niet smssen maar willen mailen dan houdt het op. Reply’en kan je doen maar heeft niet veel zin want zoals je ziet is deze mailbox van de smsdienst en ik heb me dus al (tijdelijk) aangemeld. Sorry als ik je voor het blok gooi maar deze keuze heb ik voor mezelf
gemaakt om mezelf te beschermen tot het overschot aan mannen die enkel met hun pik denken ten koste van wie of wat dan ook. En juist omdat ik sex wil en sex zoek kan ik niet zuinig genoeg op mijn lijf zijn.

Hopelijk evengoed tot snel want ik heb er wel zin in
Lekkere kus Demi
Ter vergelijking: Zij is Demi. Ik ben gertje!

Nu mijn klachten:
1. Daar gaat me mooie chick
2. Nieteens ingaan op mijn vraag.
3. Kant en klaar scripje geplakt met alleen mijn naam op de juiste plek (wie kopieert er nou wat over?)
4. Waarom zou je in godsnaam zoveel typen terwijl ik dat niet doe. Copy paste dus!
5. Geld aan mij proberen te verdienen
6. Meteen over seks beginnen. Schrikt af

Samenvatting:
Ik denk een chick aan de haak te slaan, jij reageert met ellenlange mail dat ik geld moet dokken om in contact te komen!

Fun: Toch gelachen!
  donderdag 30 oktober 2008 @ 17:03:56 #2
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_62815820
Wat een FAIL !
heitieh
pi_62815831
pi_62815841
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  donderdag 30 oktober 2008 @ 17:04:56 #5
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_62815843
Stuur haar je levensverhaal terug, waar uiteraard uit blijkt dat je maar weinig geld hebt !
Hope for the best, prepare for the worst.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 17:06:21 #6
112737 Sgele
The Innovator of Violence
pi_62815886
Faalhaas
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
pi_62815912
Ik zat te denken om terug te sturen:
quote:
FAIL!!!!
:')
pi_62815921
markplaatsplayer .
pi_62815929
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 17:04 schreef cyberstalker het volgende:
Stuur haar je levensverhaal terug, waar uiteraard uit blijkt dat je maar weinig geld hebt !
Dat zal niet werken helaas:
quote:
Reply’en kan je doen maar heeft niet veel zin want zoals je ziet is deze mailbox van de smsdienst en ik heb me dus al (tijdelijk) aangemeld.
Verder.. !!
pi_62815941
Die citaat ook:
je komt leuk en ondeugend over en daar wil ik graag verder op borduren

Nou, wat is daar nou ondeugend aan om te vragen welke studie je doet?
WHAHA
pi_62815977
! FAIL
I'm not the man you think I am!
pi_62815988
Het trieste is dat er nog wanhopige mannen zijn die hier intrappen anders zou deze onzin niet bestaan
pi_62816063
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 17:11 schreef Desunoto het volgende:
Het trieste is dat er nog wanhopige mannen zijn die hier intrappen anders zou deze onzin niet bestaan
Dat dus.
pi_62816088
''And faith is no faith without believing.''
pi_62816128
ach proberen kan geen kwaad toch?
misschien is ze wel echt leuk
  donderdag 30 oktober 2008 @ 17:21:34 #16
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_62816188
Haha
pi_62816230
pi_62816284
fail
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_62816301
lol!
  donderdag 30 oktober 2008 @ 17:29:44 #20
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_62816352
TS reageert op marktplaats contact advertenties!!!!!!!

begin maar alvast te krassen want triester dan dit word het niet TS!!!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_62816461
MOHHHH GERTJE!!!

Wat een verhaal
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_62816472
Ik borduur even een verhaaltje.
0 topics op naam. 14.gif
  donderdag 30 oktober 2008 @ 17:38:01 #23
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_62816513
LOL... dat met die SOA Humor!
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_62816640
TVP
  donderdag 30 oktober 2008 @ 17:49:35 #25
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_62816786
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 17:11 schreef Desunoto het volgende:
Ik ken iemand, die in dit soort onzin getrapt is. Heeft hem geloof ik 1000 euro gekost voordat hij doorhad, dat hij bezeken werd
Horrible Cunt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')