Wel thuisquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:31 schreef Runx het volgende:
Mensen ik ga er ook vandoor
bedankt iedereen voor zijn/haar inzet en tot de volgende keer , waarschijnlijk morgen
iedereen hartstikke bedankt voor alles![]()
mensen met een ps3 spreek ik misschien vanavond wel
en mensen die nog moeten werken werkze
byebye take care see u i love u all![]()
![]()
Als ik stoned word ga ik spacen. Dat vind ik niet relaxedquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:29 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Ja maar vind hasj nie lekker roken.
Vieze smaak en idd je wordt er nie stoned van, dat mis ik dan weer
quote:
quote:
0.1 zei je he?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[ afbeelding ]
of deze in de op?
Op een of andere reden vind ik deze ook niet zo lekkerquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[ afbeelding ]
of deze in de op?
inderdaadquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
idd ze is echt lelijk ik zoek ff door
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:38 schreef GilaMonyet het volgende:NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If Pacman had affected us as kids we'd be running around in darkrooms, munching pills and listening to repetitive music.
www.on-and-on.nl
Primaquote:
heppik dus niequote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:32 schreef kin238 het volgende:
[..]
Als ik stoned word ga ik spacen. Dat vind ik niet relaxed
Dat ookquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:40 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
heppik dus nie
k wil gwoon slaaaaapen
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:38 schreef GilaMonyet het volgende:vond het pakje wat minder...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
Die van jou is beter iddquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
vond het pakje wat minder...
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Het komt allemaal wat minder goed uit...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[ afbeelding ] im going to hell
Het gaat toch uitquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:42 schreef renedis het volgende:
[..]
ik doet het er wel mee hoor.. niet zo zeuren
Ik ookquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nou ik ben trots op de nieuwe op!
Fijne avond!!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:45 schreef kin238 het volgende:
People, Im about to split. See y'all later!
Massolquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:45 schreef kin238 het volgende:
People, Im about to split. See y'all later!
GAST?!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:49 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
wtf?!
Owja ik vind haar een lekker wijf, zij moet in de OP:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:49 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
wtf?!
Owja en nog een keer wtf
[ afbeelding ]
quote:
DSunnowquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:55 schreef DonGuido het volgende:
Waar is dat lekkere wijf in de OP gebleven
wat dacht je van alle 3?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:53 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ziek je bedoel malloot, gestoord, hersendod?
dit is leuker!!!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:55 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon een echt pistol
same here!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:09 schreef Crazy-p het volgende:
zo.. en toen was het weer rustiger.. nog 21 minuten
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:21 schreef GilaMonyet het volgende:
Zo ik moest opeens weg..
Anyways nu waardig afscheid!
Mensen tot morgen![]()
tot kijk opper aapquote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:21 schreef GilaMonyet het volgende:
Zo ik moest opeens weg..
Anyways nu waardig afscheid!
Mensen tot morgen![]()
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:00 schreef Droxz.nl het volgende:
Zo fysio gehad, heb gegild als een schoolmeisje!
Zo, nu eindelijk eten!
Hai Haiquote:
OMG!! BELLER!! jij hier?quote:
of nog steeds?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 05:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dit is vroeg hoor!
is jou wekker al weer gegaan?
quote:
yep , helaas wel. of eerlijk gezegd, ik was wakker voordat de wekker uberhaupt gingquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 05:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dit is vroeg hoor!
is jou wekker al weer gegaan?
Ahem... dat is wel lulligquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 05:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yep , helaas wel. of eerlijk gezegd, ik was al gekomen voordat mijn vriendin uberhaupt uit de kleren ging
gewoon doorgaan natuurlijkquote:
No, I'm just a figment of your imaginationquote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:18 schreef tripack het volgende:
[..]
OMG!! BELLER!! jij hier?
ik nietiedereen een fijne vrijdag
Ik ga mooi eerder naar huis vandaagquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 07:44 schreef debbie_19 het volgende:
Goedemorgen op deze edit-fridayik wil weer naar huis
Ik ook uiteraardquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 07:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ga mooi eerder naar huis vandaag
Daar zat ik dus ook aan te denken, 15.00 / 15.30quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 07:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ook uiteraardben niet voor niks zo vroeg. Half 4 of 4 uur hou ik het wel voor gezien denk ik
dan ga je maar 15:30 , anders ga je eerder naar huis dan mij , en dat kan niet héquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Daar zat ik dus ook aan te denken, 15.00 / 15.30
Goedemorgenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan ga je maar 15:30 , anders ga je eerder naar huis dan mij , en dat kan niet hé
ps. goeiemorgen
Ja dat vind ik ook niet kunnenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan ga je maar 15:30 , anders ga je eerder naar huis dan mij , en dat kan niet hé
ps. goeiemorgen
nee, ik heb téveel spellen op dit momentquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:12 schreef Bellerophon het volgende:
P.S. WL: Red Alert 3 al geïnstalleerd?
Mogguh Sgelequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:16 schreef Sgele het volgende:
De tering ik heb me verslapennog onderweg enzo
Goedemorgen
Ik had hem al gedownload, was het een .can bestand. Ik ben nu de versie van Reloaded aan het downloaden, met fix en allesquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee, ik heb téveel spellen op dit moment
heb em wel gedownload![]()
je moet ook de fix downloaden hé
whahaquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:16 schreef Sgele het volgende:
De tering ik heb me verslapennog onderweg enzo
Goedemorgen
vanavond ook maar is downloaden danquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik had hem al gedownload, was het een .can bestand. Ik ben nu de versie van Reloaded aan het downloaden, met fix en alles
SCHIP IN ZICHT !!!!quote:
Moet je doenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vanavond ook maar is downloaden dan
Ben nu op het werk
Goedemorgenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:23 schreef draculettetje het volgende:
toch nog even geslapen
en goede morgen vanuit citrix!
ja ik download altijd de Reloaded/razor1911quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik had hem al gedownload, was het een .can bestand. Ik ben nu de versie van Reloaded aan het downloaden, met fix en alles
Jadoeiquote:
jah, moet voor farcry2 ook nog vid drivers verbeteren.quote:
Ach jah, je weet tenminste dat hij goed isquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik download altijd de Reloaded/razor1911alhoewel de clonedvd wel wat makkelijker is, geen crack nodig ed
Whehehequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
neehoi!
mag de hele dag vandaag![]()
Jaaaahquote:
hij schijnt uitgesteld te zijnquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, moet voor farcry2 ook nog vid drivers verbeteren.
Wordt nog moeilijk welk spel ik ga spelen
en dan binnenkort gta4 op de pc erbij
koffie helpt niet, dat is bewezenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nah.. eerst de kater maar eens wegkoffieën
moet ook nog fallout3 en dead space proberen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ach jah, je weet tenminste dat hij goed is
het houdt me wel wakkerquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
koffie helpt niet, dat is bewezen
erg hequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:27 schreef debbie_19 het volgende:
Merk nu al dat ik het niet bij ga houden vandaag
Klopt..gewoon nog een biertje nemenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
koffie helpt niet, dat is bewezen
ja, okquote:
idd, bier moet eruit met bierquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Klopt..gewoon nog een biertje nemen
lekkah lekkahquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik denk morgen shoppenquote:
Godnondetyfus, kunnen ze die games niet verspreid over het jaar doenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet ook nog fallout3 en dead space proberen.
motogp2008 gisteren gedaan, maar daar vindt ik nix aan
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nah.. eerst de kater maar eens wegkoffieën
Dead Space lijkt me dus echt niks aan hequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet ook nog fallout3 en dead space proberen.
motogp2008 gisteren gedaan, maar daar vindt ik nix aan
Uuuhm nou neequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
erg he
ik weet wel dat jullie maandag geloof ik terug moeten maar gaat het al wat beter met voet van je vriend?
zelvde hier..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:27 schreef debbie_19 het volgende:
Merk nu al dat ik het niet bij ga houden vandaag
Go figurequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Uuuhm nou neehij loopt nog steeds op krukken. Maar hij mag er ook niet op lopen. Die zwelling moet weg voordat ze verder kunnen kijken ofzo. Hij's erg chago thuis
Sucksquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:30 schreef -Madskillz28TH het volgende:
ik heb zondag middag pas weekend
er staat hierquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
sla em dan gewoon waar hij pijn heeft...zal em leren..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Uuuhm nou neehij loopt nog steeds op krukken. Maar hij mag er ook niet op lopen. Die zwelling moet weg voordat ze verder kunnen kijken ofzo. Hij's erg chago thuis
succes dan het weekendquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
er staat hiergrolsch
in de koelkast op 't werk
dan liever hoofdpijn![]()
gisteren na het kickboxen meteen aan de karmeliet triple gegaanen daarna meer van zulks
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
![]()
iedereen weet dat Grolsch het beste en lekkerste is...
ja, ik kom uit enschede
Ja maar ik kan er toch ook niks aan doenquote:
Neeeuhquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar ik kan er toch ook niks aan doen
wat drinken jullie dan ?quote:
Dankquote:
Nee even serieus ik drink gewoon alle soorten bierquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wat drinken jullie dan ?
Slootwate..ik bedoel Heineken ?
Jupiler? Amstel? Schultzen Brau (aldi)?
Caneiquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:33 schreef motorbloempje het volgende:
ik zal niet zeggen dat ik nog liever Canei (:') of Lambrusco (_!!!!! ) drink dan Grolsch, maar ik vind 't nu niet echt briljant bier
HJ
Geen bierquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wat drinken jullie dan ?
alstquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dankwordt een vrolijk een gezellig weekend
gewoon slaanquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dankwordt een vrolijk een gezellig weekend
Homoquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ja zekerquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
canei hoort erbij
da's echt lang geleden dat ik dat op heb!
Jeweetschquote:
Wat ben je weer liefquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
* motorbloempje drinkt het liefst lekkere speciaalbiertjes
en van de pils toch het liefst Hertog Jan
WHAHAHAHquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik sla mijn vriend niet
![]()
Ik doe aan mentale mishandeling
ik kan het me niet veroorloven stom te doen op dit moment, ik moet van mijn hoofd rustig en kalm en dus lief doenquote:
ik sla die kater er wel uitquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik kan het me niet veroorloven stom te doen op dit moment, ik moet van mijn hoofd rustig en kalm en dus lief doen
Doe dat dan ookquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik kan het me niet veroorloven stom te doen op dit moment, ik moet van mijn hoofd rustig en kalm en dus lief doen
there can be only onequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wat drinken jullie dan ?
dan ga ik voor de rose!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja zekerRose en de witte variant zijn beide lekker
quote:Wie is er bang voor de boze pedo
wie is er bang?
"Rood sletje, Rood sletje, Rood sletje
Waar ga je heen?"
"Naar pappa, naar pappa, naar pappa
Al met tarzan"
"Wees je voorzichtig
en kijk je goed uit
De stad is vol gevaren
en met name hier in Zuid
Pijp niet met een vreemde
en let goed op je SOA
Geen domme dingen doen"
Waar ga je heen?"
Die is zo goed"
"Let goed op de lesbo's
en de junkies op de stoep
Platjes en verkrachters
en trap niet in de kont
Niet spelen met de lul
van grootmoeders man
Er is pas iemand gebeft"
Waar ga je heen?"
Ben je klaar ofzo?"
"Ach moeder, ik zou graag
weer verhuizen uit de stad
Ik vond het vroeger fijner
in dat veilige gat
In het bos daar zat die pedo
Maar je wist wat je er aan had
De stad die ben ik zat"
Waar ga je heen?"
Dove!"
Wie is er bang voor de boze pedo
Wie is er bang?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik sla die kater er wel uit
op de melodie ván?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:38 schreef Crazy-M het volgende:
Mijn meest nuttige bijdrage voor de dag:
[..]
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
50 cent - candyshopquote:
JUPILERquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wat drinken jullie dan ?
Succesquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:38 schreef debbie_19 het volgende:
Ik ben ff aan het werk..word mij hier te heet onder me voetentot straks
roodkapje, pater moeskroensquote:
Good choicequote:
moet je je voeten van de kachel af halenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:38 schreef debbie_19 het volgende:
Ik vind de versie van 'Weird Al' beterquote:
befariaquote:
ik vindt jou rijp voor Idols Crazy-Mquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M zet debbie_19 op een ijsplaat.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:38 schreef debbie_19 het volgende:
die ken ik nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik vind de versie van 'Weird Al' beter
Breedbekkikker dat het er isquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vindt jou rijp voor Idols Crazy-M![]()
[ afbeelding ]
kookquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik vind de versie van 'Weird Al' beter
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:40 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
die ken ik niet![]()
wel die van van white en nerdy
ik moest lachenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jah, alleen als ik i nee nkroeg kom waar gee njuup is. Dan wordt er meestal standaard befarie geschonkenquote:
Zou je denken?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:44 schreef draculettetje het volgende:
nu ik citrix op mn pc heb is het zeker ook de bedoeling dat ik ga werken
dat vond 1 gast op de mbo school leuk om mij mee te kutten ....quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
haha, ze zijn allemaal wel vetquote:
dude,,wtf is dat?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:45 schreef WhiteLightning het volgende:
kijk eens hoe lekkerdas mn ontbijt
[ afbeelding ]
dat manderijntje vind ik dan wel lekkerquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:45 schreef WhiteLightning het volgende:
kijk eens hoe lekkerdas mn ontbijt
[ afbeelding ]
Nee daaromquote:
Aaaightquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:46 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
haha, ze zijn allemaal wel vet
je bedoelt bavaria ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, alleen als ik i nee nkroeg kom waar gee njuup is. Dan wordt er meestal standaard befarie geschonken
heey renedisquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:48 schreef renedis het volgende:
goedemorgen vriendjes en vriendinnetjes!
4 uur, of misschien zelfs half 4 vandaag en dan proefritje maken in andere autoquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:49 schreef Crazy-p het volgende:
zo.. ook op het werk.. nog 12 minuten wachten.. dan beginnen.. en werken tot 5.30
Ongekendquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:49 schreef Crazy-p het volgende:
zo.. ook op het werk.. nog 12 minuten wachten.. dan beginnen.. en werken tot 5.30
Mogguh Pquote:
Nog niet bekendquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:50 schreef crazy987 het volgende:
hoe staan we trouwens vandaag in de dagcijfers ?
Niet aanstellenquote:
Zag twee beren broodjes smerenquote:
ik had gisteren na mijn training nog een teambespreking tot in de late uurtjes... terwijl ik om 7 uur er weer uit moestquote:
ja ja dat zou ik ook zeggen ik wil niets weten over die teambespreking..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:52 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik had gisteren na mijn sex nog een teambespreking tot in de late uurtjes... terwijl ik om 7 uur er weer uit moest![]()
en het gaat over sex, dat er geen misverstanden ontstaan
...Iets zegt me dat ik gisteravond wat vergeten benquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:52 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik had gisteren na mijn training nog een teambespreking tot in de late uurtjes... terwijl ik om 7 uur er weer uit moest![]()
en het gaat over voetbal, dat er geen misverstanden ontstaan
ok, gaan we het zo spelen ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:54 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja ja dat zou ik ook zeggen ik wil niets weten over die teambespreking..
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
...Iets zegt me dat ik gisteravond wat vergeten ben![]()
PSN toevoegen enzo... jeweetschquote:
dus je had een samenzijn met allemaal mannen tot in de late uurtjes?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:52 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik had gisteren na mijn training nog een teambespreking tot in de late uurtjes... terwijl ik om 7 uur er weer uit moest![]()
en het gaat over voetbal, dat er geen misverstanden ontstaan
dank je.. idd.. ik wil het niet wetenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dus je had een samenzijn met allemaal mannen tot in de late uurtjes?
ja, nee, dat maakt het een stuk beter
nee, ze hadden strippers ingehuurd, dus dat maakte het een stuk aangenamerquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja ik weetquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
PSN toevoegen enzo... jeweetsch
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Yepquote:
ja.. het is edit fridayquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ok, gaan we het zo spelen ?
wat een rare namen hebben ze daarquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Yep![]()
OMG
melding:
jah op naam van persoon X vraag ik aan ....
Dus ik bel de gene op die heeft aangevraagd: Maandag pas aanwezig
Ik denk: Bel persoon X op: Ja ik weet van niks, moet je Persoon Y hebben
Ik bel Persoon Y op: Jah ik weet van niks, moet je bij Persoon Z zijn
Persoon Z was de aanmelder
Detailsquote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:58 schreef debbie_19 het volgende:dudesssss wtf..ik ben 2 tellen aan het werk en merk dat ik daar HEUUULLL geen zin in heb
ja zo gaat het hier ook altijd.. nooit de persoon waar je naar zoektquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Yep![]()
OMG
melding:
jah op naam van persoon X vraag ik aan ....
Dus ik bel de gene op die heeft aangevraagd: Maandag pas aanwezig
Ik denk: Bel persoon X op: Ja ik weet van niks, moet je Persoon Y hebben
Ik bel Persoon Y op: Jah ik weet van niks, moet je bij Persoon Z zijn
Persoon Z was de aanmelder
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:58 schreef debbie_19 het volgende:dudesssss wtf..ik ben 2 tellen aan het werk en merk dat ik daar HEUUULLL geen zin in heb
hahaquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:58 schreef debbie_19 het volgende:dudesssss wtf..ik ben 20 minuten aan het neuken en merk dat daar 30 mensen omheen stonden te kijken
You take picture? Yes Yes?quote:
Maakt niet uitquote:
quote:
een mannelijke stripper mag ik aannemen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:57 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee, ze hadden strippers ingehuurd, dus dat maakte het een stuk aangenamer
dude..neequote:
Matigquote:
huh ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben een mannelijke stripper !!
ik weetquote:
hahaquote:
yikes.. gillend weg rennen als ik jou wasquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:07 schreef debbie_19 het volgende:
Gofferzit ik hier straks met 2 neukende collega's
logiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:09 schreef Logician het volgende:
TVP Ben er wel maar lees alleen mee ivm waarschuwing, toch even snel een HOI![]()
![]()
HOOOI !quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:09 schreef Logician het volgende:
TVP Ben er wel maar lees alleen mee ivm waarschuwing, toch even snel een HOI![]()
![]()
Hey logiquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:09 schreef Logician het volgende:
![]()
Hey crazy-p hoe was de filmquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:11 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
logiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
![]()
(ps ik heb film bij me.. kun je die vanavond ff testen zodat we weten of het werkt en ik niet mn laptop hoef mee te nemen?)
zozo, jullie zijn wat van planquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:11 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
![]()
(ps ik heb pornofilm bij me.. kun je die vanavond ff testen zodat we weten of het werkt en ik niet mn didlo hoef mee te nemen?)
nee, topic zit nog niet volquote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:08 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
yikes.. gillend weg rennen als ik jou was
Boeiequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:12 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee, topic zit nog niet vol
lekkerquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:11 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
![]()
(ps ik heb tarzan bij me.. kun je die vanavond ff testen zodat we weten of het werkt en ik niet mn strap-on hoef mee te nemen?)
nee nee, dat is jouw taakquote:
door wie ?quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:14 schreef crazy987 het volgende:
die film showgirls gisteravond was btw wel leuk
vooral met m`n vriendin naast me
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:14 schreef crazy987 het volgende:
die film Cocks from outer Space gisteravond was btw wel leuk
vooral met m`n buurman naast me
das wel leuk , maar komt hij je ook oppikken ?quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das wel leuk , maar komt hij je ook oppikken ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |