ik moest lachenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vindt jou rijp voor Idols Crazy-M![]()
[ afbeelding ]
jah, alleen als ik i nee nkroeg kom waar gee njuup is. Dan wordt er meestal standaard befarie geschonkenquote:
Zou je denken?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:44 schreef draculettetje het volgende:
nu ik citrix op mn pc heb is het zeker ook de bedoeling dat ik ga werken
dat vond 1 gast op de mbo school leuk om mij mee te kutten ....quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vindt jou rijp voor Idols Crazy-M![]()
[ afbeelding ]
haha, ze zijn allemaal wel vetquote:
dude,,wtf is dat?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:45 schreef WhiteLightning het volgende:
kijk eens hoe lekkerdas mn ontbijt
[ afbeelding ]
dat manderijntje vind ik dan wel lekkerquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:45 schreef WhiteLightning het volgende:
kijk eens hoe lekkerdas mn ontbijt
[ afbeelding ]
Nee daaromquote:
Aaaightquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:46 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
haha, ze zijn allemaal wel vet
je bedoelt bavaria ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, alleen als ik i nee nkroeg kom waar gee njuup is. Dan wordt er meestal standaard befarie geschonken
heey renedisquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:48 schreef renedis het volgende:
goedemorgen vriendjes en vriendinnetjes!
4 uur, of misschien zelfs half 4 vandaag en dan proefritje maken in andere autoquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:49 schreef Crazy-p het volgende:
zo.. ook op het werk.. nog 12 minuten wachten.. dan beginnen.. en werken tot 5.30
Ongekendquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:49 schreef Crazy-p het volgende:
zo.. ook op het werk.. nog 12 minuten wachten.. dan beginnen.. en werken tot 5.30
Mogguh Pquote:
Nog niet bekendquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:50 schreef crazy987 het volgende:
hoe staan we trouwens vandaag in de dagcijfers ?
Niet aanstellenquote:
Zag twee beren broodjes smerenquote:
ik had gisteren na mijn training nog een teambespreking tot in de late uurtjes... terwijl ik om 7 uur er weer uit moestquote:
ja ja dat zou ik ook zeggen ik wil niets weten over die teambespreking..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:52 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik had gisteren na mijn sex nog een teambespreking tot in de late uurtjes... terwijl ik om 7 uur er weer uit moest![]()
en het gaat over sex, dat er geen misverstanden ontstaan
...Iets zegt me dat ik gisteravond wat vergeten benquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:52 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik had gisteren na mijn training nog een teambespreking tot in de late uurtjes... terwijl ik om 7 uur er weer uit moest![]()
en het gaat over voetbal, dat er geen misverstanden ontstaan
ok, gaan we het zo spelen ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:54 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja ja dat zou ik ook zeggen ik wil niets weten over die teambespreking..
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
...Iets zegt me dat ik gisteravond wat vergeten ben![]()
PSN toevoegen enzo... jeweetschquote:
dus je had een samenzijn met allemaal mannen tot in de late uurtjes?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:52 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik had gisteren na mijn training nog een teambespreking tot in de late uurtjes... terwijl ik om 7 uur er weer uit moest![]()
en het gaat over voetbal, dat er geen misverstanden ontstaan
dank je.. idd.. ik wil het niet wetenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dus je had een samenzijn met allemaal mannen tot in de late uurtjes?
ja, nee, dat maakt het een stuk beter
nee, ze hadden strippers ingehuurd, dus dat maakte het een stuk aangenamerquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja ik weetquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
PSN toevoegen enzo... jeweetsch
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Yepquote:
ja.. het is edit fridayquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ok, gaan we het zo spelen ?
wat een rare namen hebben ze daarquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Yep![]()
OMG
melding:
jah op naam van persoon X vraag ik aan ....
Dus ik bel de gene op die heeft aangevraagd: Maandag pas aanwezig
Ik denk: Bel persoon X op: Ja ik weet van niks, moet je Persoon Y hebben
Ik bel Persoon Y op: Jah ik weet van niks, moet je bij Persoon Z zijn
Persoon Z was de aanmelder
Detailsquote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:58 schreef debbie_19 het volgende:dudesssss wtf..ik ben 2 tellen aan het werk en merk dat ik daar HEUUULLL geen zin in heb
ja zo gaat het hier ook altijd.. nooit de persoon waar je naar zoektquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Yep![]()
OMG
melding:
jah op naam van persoon X vraag ik aan ....
Dus ik bel de gene op die heeft aangevraagd: Maandag pas aanwezig
Ik denk: Bel persoon X op: Ja ik weet van niks, moet je Persoon Y hebben
Ik bel Persoon Y op: Jah ik weet van niks, moet je bij Persoon Z zijn
Persoon Z was de aanmelder
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:58 schreef debbie_19 het volgende:dudesssss wtf..ik ben 2 tellen aan het werk en merk dat ik daar HEUUULLL geen zin in heb
hahaquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:58 schreef debbie_19 het volgende:dudesssss wtf..ik ben 20 minuten aan het neuken en merk dat daar 30 mensen omheen stonden te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |