nee ze zit nu alleen in domain users de standaard , maar als ik haar in de secretariaat groep zet kan ze er wel bij ? alleen dan heeft ze full controllquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:19 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Misschien zit ze dus in meerdere groepen in AD, waarvan de 1, de ander overruled zoals hierboven staat?
runx wordt altijf actief ervan, ook van alcohol.. als we dan zitten te pokeren wordt ie heel vervelend, wil die alles doen..het liefst wil hij voor ons ook nog bepalen wat wij hebben of nietquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:21 schreef renedis het volgende:
[..]
af en toe in je 1tje is wel lekker hoor.. lekker relax tot rust komen
Mijn mening dus ook, wat all1 soms vervelend is is als mn vriend erbij zit. Die blowt niet, dus die zit er als n nuchtere aap bij. Sindsdien rook ik liever helemaal all1..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:21 schreef renedis het volgende:
[..]
af en toe in je 1tje is wel lekker hoor.. lekker relax tot rust komen
|quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:22 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Mijn mening dus ook, wat all1 soms vervelend is is als mn vriend erbij zit. Die blowt niet, dus die zit er als n nuchtere aap bij. Sindsdien rook ik liever helemaal all1..
Of samen, of all1.. Maar niet de 1 wel en de ander niet, dat werkt sowieso al niet heb ik gemerkt
kan je niet al haar rechten tijdelijk weggooien die "overbodig zijn" op dit moment.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:19 schreef Runx het volgende:
[..]
nee ze staat gewoon in de AD bij medewerkers (dus waar iedereen staat )
blowen in je uppie is net als je aftrekken... dat ding niet gebruiken waarvoor hij gemaakt is...geeft matige voldoening en als je het tegen de rest van de wereld verteld verklaren ze je voor gekquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:20 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Tsja, maar ja mn vriendin waar ik gezellig samen mee rook woont nog in Friesland. En voor 1 avondje op en neer? Is nie echt haalbaarEn tsja.. dan maar in mn uppiej, maar ach kan ook fun zijn!
Als je die momenten op waarde weet te schatten dan
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
blowen in je uppie is net als je aftrekken... dat ding niet gebruiken waarvoor hij gemaakt is...geeft matige voldoening en als je het tegen de rest van de wereld verteld verklaren ze je voor gek
pssst moet je een andere vriend zoekenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:22 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Mijn mening dus ook, wat all1 soms vervelend is is als mn vriend erbij zit. Die blowt niet, dus die zit er als n nuchtere aap bij. Sindsdien rook ik liever helemaal all1..
Of samen, of all1.. Maar niet de 1 wel en de ander niet, dat werkt sowieso al niet heb ik gemerkt
Ik isch g1 ervaring jij weet!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
blowen in je uppie is net als je aftrekken... dat ding niet gebruiken waarvoor hij gemaakt is...geeft matige voldoening en als je het tegen de rest van de wereld verteld verklaren ze je voor gek
je realiseert je dat ze van het vrouwelijk geslacht is hequote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Absolutmentquote:
Neuh, deze bevalt me prima in bed...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:25 schreef Runx het volgende:
[..]
pssst moet je een andere vriend zoeken![]()
Kan je beter hash roken, dan wordt je niet zo stoned, maar gewoon relaxed high.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:22 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Je moet prioriteiten stellen..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:27 schreef Runx het volgende:
naja dat probleem van de rechten shit enzo ga ik morgen wel achter aan van ik ben over 4 min vrij
maar iedereen hartstikke bedankt voor jullie hulp
quote:
Ja maar vind hasj nie lekker roken.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:27 schreef kin238 het volgende:
[..]
Kan je beter hash roken, dan wordt je niet zo stoned, maar gewoon relaxed high.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |