ga je alleen rokenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:13 schreef Crazyessie het volgende:
NOg een uur en n kwartiertje..
en dan jointje pour moi
Wiet of hash?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:13 schreef Crazyessie het volgende:
NOg een uur en n kwartiertje..
en dan jointje pour moi
AD niet gelocked? (anders had je niet opnieuw kunnen inloggen, maar het is altijd een optie)quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:13 schreef Runx het volgende:
[..]
ja daar zitten submappen in , en ze heeft nu gewoon full contol alleen kan ze nog steeds niet in de map ,
ik ben al uit die map ik heb haar pc opnieuw opgestart heb al alles gedaan
ja heb nog geen pics binnen van sgele zn harem dus ik weet niet of me kunnen ruilenquote:
Ach ja poepen is ook niet fijn, maar moet ook gebeuren..quote:
1 keer per half jaar of jaar, prima!quote:
Ik hoop dat die dan wel rechte lens heeft..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja heb nog geen pics binnen van sgele zn harem dus ik weet niet of me kunnen ruilen
runx doet het "map" probleem zich nog steeds voor?quote:
Of een deny ergensquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:15 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
AD niet gelocked? (anders had je niet opnieuw kunnen inloggen, maar het is altijd een optie)
En andere mensen met die zelfde rechten laten inloggen op deze pc?
Lijkt toch of er ergens een hogere map is waar ze geen rechten heeft.
nee de map staat op de server , en ad is niet geblockt , er zit geen andere map die hoger is , het rare is dat het met andere mensen het wel goed gaat , of als ik haar aanmeld in het groep secretariaat , dan kan ze wel in alleen dan heeft ze full controll , en dat wil ik niet .quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:15 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
AD niet gelocked? (anders had je niet opnieuw kunnen inloggen, maar het is altijd een optie)
En andere mensen met die zelfde rechten laten inloggen op deze pc?
Lijkt toch of er ergens een hogere map is waar ze geen rechten heeft.
Dat zeg ik dus ook....quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:17 schreef renedis het volgende:
[..]
runx doet het "map" probleem zich nog steeds voor?
ik denk namelijk dat er een andere authorisatie hem over-ruled.
staat ze niet in een groep die GEEN rechten heeft op die map?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:17 schreef Runx het volgende:
[..]
nee de map staat op de server , en ad is niet geblockt , er zit geen andere map die hoger is , het rare is dat het met andere mensen het wel goed gaat , of als ik haar aanmeld in het groep secretariaat , dan kan ze wel in alleen dan heeft ze full controll , en dat wil ik niet .
das toch niet leuk meid , blowen vind ik leuk met vriendenquote:
Misschien zit ze dus in meerdere groepen in AD, waarvan de 1, de ander overruled zoals hierboven staat?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:17 schreef Runx het volgende:
[..]
nee de map staat op de server , en ad is niet geblockt , er zit geen andere map die hoger is , het rare is dat het met andere mensen het wel goed gaat , of als ik haar aanmeld in het groep secretariaat , dan kan ze wel in alleen dan heeft ze full controll , en dat wil ik niet .
nee ze staat gewoon in de AD bij medewerkers (dus waar iedereen staat )quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:18 schreef kin238 het volgende:
[..]
staat ze niet in een groep die GEEN rechten heeft op die map?
Stiekem moest ik even lachenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:17 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik hoop dat die dan wel rechte lens heeft..
Straks zijn et allemaal van die meisjes waar de greppel zelfs voor weg rent
Tsja, maar ja mn vriendin waar ik gezellig samen mee rook woont nog in Friesland. En voor 1 avondje op en neer? Is nie echt haalbaarquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:18 schreef Runx het volgende:
[..]
das toch niet leuk meid , blowen vind ik leuk met vrienden, nou dan moet ik door de regen weer langs komen
:p
af en toe in je 1tje is wel lekker hoor.. lekker relax tot rust komenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:18 schreef Runx het volgende:
[..]
das toch niet leuk meid , blowen vind ik leuk met vrienden, nou dan moet ik door de regen weer langs komen
:p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |