Als jij die map zelf nog hebt open staan...sluit 'm eens ?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:07 schreef Runx het volgende:
[..]
nou , daar gat die dan
we hebben een gedeelde map , daar kan je mensen uit de AD adden dat ze erin mogen , lezen/schrijfen/ full control blabla bla
nou normaal werkt dit ook , ik kan gewoon iemand toevoegen en dan kan hij/zij in de map. maar nu kan dat dus niet ik probeer een gebruiker toe te voegen en dat gaat goed ik stel de rechten in dat gaat goed , ik ga naar gebruiker en zij kan er niet in krijgt steeds dat ze geen recht op heeft ? , maar als ik haar toevoeg aan een bepaalde groep komt ze er wel in alleen heeft ze dan full contol , en dat willen de mensen van wie de map is dat liever niet hebben .
Verhuizen!quote:
Zit in die gedeelde map nog een map?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:07 schreef Runx het volgende:
[..]
nou , daar gat die dan
we hebben een gedeelde map , daar kan je mensen uit de AD adden dat ze erin mogen , lezen/schrijfen/ full control blabla bla
nou normaal werkt dit ook , ik kan gewoon iemand toevoegen en dan kan hij/zij in de map. maar nu kan dat dus niet ik probeer een gebruiker toe te voegen en dat gaat goed ik stel de rechten in dat gaat goed , ik ga naar gebruiker en zij kan er niet in krijgt steeds dat ze geen recht op heeft ? , maar als ik haar toevoeg aan een bepaalde groep komt ze er wel in alleen heeft ze dan full contol , en dat willen de mensen van wie de map is dat liever niet hebben .
Ik vond het al lang durenquote:
Daar halen ze de 0.333% nietquote:
runx is sensai geworden he:quote:
zij mag in de hoofd map alleen lezen en op sommige submappen mag ze full controlquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:09 schreef kin238 het volgende:
[..]
Hoe staan de rechten op de share?
Me tooquote:
k heb m ookquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:09 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ej een linksys wrt54, die heb ik ook
Ja, dan is alles goed!
quote:
Dit is al mijn 2e, eerst is de software op zijn bek gegaan.quote:
quote:
gewoon hoge eisen!quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wist niet goed wat ik er mee aan moest
Dude!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:11 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ken je hazerswoude daar woonde ik eerst
ja daar zitten submappen in , en ze heeft nu gewoon full contol alleen kan ze nog steeds niet in de map ,quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:10 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zit in die gedeelde map nog een map?
Zo ja, check even of ze daar toevallig geen rechten heeft
Chicks die blowenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:13 schreef Crazyessie het volgende:
NOg een uur en n kwartiertje..
en dan jointje pour moi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |