Dr. Shumacher biedt uitkomstquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja nieuwe... vrouwen die je niet neukbaar vind worden van de een op de andere dag niet ineens neukbaar!
rm -rf /quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Simpel,
Start -> uitvoeren -> cmd
format c: /q
Mijn F5:quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het aan m'n F5 lag
nee precies..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja nieuwe... vrouwen die je niet neukbaar vind worden van de een op de andere dag niet ineens neukbaar!
en dan is het weer helemaal hamdoela?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Simpel,
Start -> uitvoeren -> cmd
format c: /q
nou , daar gat die danquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:03 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Normaal wel, maar ben niet aan het werk vandaag
Wat wil je weten?
Wtf is dit danquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:07 schreef renedis het volgende:
[..]
en dan is het weer helemaal hamdoela?
[ afbeelding ]
Hoever woon jij van leiden?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:06 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
nee precies..
maar daarom vind ik 1% veel van de vrouwen die ik tegen kom dat ze neukbaar zijn
Ik denk meer 0.333%
quote:
Hoe staan de rechten op de share?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:07 schreef Runx het volgende:
[..]
nou , daar gat die dan
we hebben een gedeelde map , daar kan je mensen uit de AD adden dat ze erin mogen , lezen/schrijfen/ full control blabla bla
nou normaal werkt dit ook , ik kan gewoon iemand toevoegen en dan kan hij/zij in de map. maar nu kan dat dus niet ik probeer een gebruiker toe te voegen en dat gaat goed ik stel de rechten in dat gaat goed , ik ga naar gebruiker en zij kan er niet in krijgt steeds dat ze geen recht op heeft ? , maar als ik haar toevoeg aan een bepaalde groep komt ze er wel in alleen heeft ze dan full contol , en dat willen de mensen van wie de map is dat liever niet hebben .
Ej een linksys wrt54, die heb ik ookquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:07 schreef renedis het volgende:
[..]
en dan is het weer helemaal hamdoela?
[ afbeelding ]
k zei 0.1quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:06 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
nee precies..
maar daarom vind ik 1% veel van de vrouwen die ik tegen kom dat ze neukbaar zijn
Ik denk meer 0.333%
Als jij die map zelf nog hebt open staan...sluit 'm eens ?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:07 schreef Runx het volgende:
[..]
nou , daar gat die dan
we hebben een gedeelde map , daar kan je mensen uit de AD adden dat ze erin mogen , lezen/schrijfen/ full control blabla bla
nou normaal werkt dit ook , ik kan gewoon iemand toevoegen en dan kan hij/zij in de map. maar nu kan dat dus niet ik probeer een gebruiker toe te voegen en dat gaat goed ik stel de rechten in dat gaat goed , ik ga naar gebruiker en zij kan er niet in krijgt steeds dat ze geen recht op heeft ? , maar als ik haar toevoeg aan een bepaalde groep komt ze er wel in alleen heeft ze dan full contol , en dat willen de mensen van wie de map is dat liever niet hebben .
Verhuizen!quote:
Zit in die gedeelde map nog een map?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:07 schreef Runx het volgende:
[..]
nou , daar gat die dan
Ik vond het al lang durenquote:
Daar halen ze de 0.333% nietquote:
runx is sensai geworden he:quote:
zij mag in de hoofd map alleen lezen en op sommige submappen mag ze full controlquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:09 schreef kin238 het volgende:
[..]
Hoe staan de rechten op de share?
Me tooquote:
k heb m ookquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:09 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ej een linksys wrt54, die heb ik ook
Ja, dan is alles goed!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |