1 IBU 600 is gnoeg hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:54 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
10 berichten terug al
Was ff douchen, haar doen en pijnstillers slikken
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:54 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wat barra doet met debbie doe ik met barra's vriendin
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:54 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wat barra doet met debbie doe ik met barra's vriendin
weet je dat van alle vrouwen die ik tegen kom maar minder dan 0.1% neukbaar is... dus nee niet echtquote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:57 schreef GilaMonyet het volgende:
Mozzie pas maar op straks krijg je klappen
Owja en als escape plan doe dan niet het raam
[ afbeelding ]
Das nog best veelquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
weet je dat van alle vrouwen die ik tegen kom maar minder dan 1% neukbaar is... dus nee niet echt
Lolquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:57 schreef GilaMonyet het volgende:
[ afbeelding ]
ik denk dat mijn vriendin niet met moozzie zou neuken.... ligt niet aan moozzie maar mijn vriendin heeft nogal een hoge standaardquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:57 schreef GilaMonyet het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, in de Randstad is het minderquote:
Haha.. mijne ookquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik denk dat mijn vriendin niet met moozzie zou neuken.... ligt niet aan moozzie maar mijn vriendin heeft nogal een hoge standaard![]()
1 op de 1000 vrouwen....quote:
This is where I enter the scenequote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik denk dat mijn vriendin niet met moozzie zou neuken.... ligt niet aan moozzie maar mijn vriendin heeft nogal een hoge standaard![]()
Bedoel je nieuwe vrouwen of wat?!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
1 op de 1000 vrouwen....
let maar eens op... zoveel vrouwen kom je niet vaak tegen.. ongeveer 1 per jaar ofzo?
de mijne ook niet..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:00 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha.. mijne ook
En geen gevoel voor fok humor
Kwart voor 5 pas, over een half uurtje moet ik weg.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:56 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
ow ik d8 dat je naar de fysio ging
Je kan het proberenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:01 schreef Runx het volgende:
ok ik ben er weermaar ik heb een probleempje wie is hier een ervaren icter ?
Normaal wel, maar ben niet aan het werk vandaagquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:01 schreef Runx het volgende:
ok ik ben er weermaar ik heb een probleempje wie is hier een ervaren icter ?
Hoe hij z'n modem moet defragmenterenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:03 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Normaal wel, maar ben niet aan het werk vandaag
Wat wil je weten?
Tjah..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
de mijne ook niet..
ligt niet echt aan ons.. ook niet aan hun.
jaloezie factor... hoe eerder ze je gewoon vertrouwd hoe beter
Ik dacht al dat het aan m'n F5 lagquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:04 schreef renedis het volgende:
wat gaan we langzaam opeens? ik ben een klant wezen helpen, printserver weze nresetten, pissen..
en we zijn nog steeds op de zelfde pagina?!
Simpel,quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoe hij z'n modem moet defragmenteren
ja nieuwe... vrouwen die je niet neukbaar vind worden van de een op de andere dag niet ineens neukbaar!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:01 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Bedoel je nieuwe vrouwen of wat?!
Bedoel ik kom zon elke dag wel 3 nieuwe tegen waarvan er 0 neukbaar zijn
Ja opeens is iedereen weg ofzoquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:04 schreef renedis het volgende:
wat gaan we langzaam opeens? ik ben een klant wezen helpen, printserver weze nresetten, pissen..
en we zijn nog steeds op de zelfde pagina?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |