10 berichten terug alquote:
true.. you wishquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
neuh ik neuk niet elk wijf dat ik spreek
ow ik d8 dat je naar de fysio gingquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:54 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
10 berichten terug al
Was ff douchen, haar doen en pijnstillers slikken
1 IBU 600 is gnoeg hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:54 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
10 berichten terug al
Was ff douchen, haar doen en pijnstillers slikken
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:54 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wat barra doet met debbie doe ik met barra's vriendin
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:54 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wat barra doet met debbie doe ik met barra's vriendin
weet je dat van alle vrouwen die ik tegen kom maar minder dan 0.1% neukbaar is... dus nee niet echtquote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:57 schreef GilaMonyet het volgende:
Mozzie pas maar op straks krijg je klappen
Owja en als escape plan doe dan niet het raam
[ afbeelding ]
Das nog best veelquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
weet je dat van alle vrouwen die ik tegen kom maar minder dan 1% neukbaar is... dus nee niet echt
Lolquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:57 schreef GilaMonyet het volgende:
[ afbeelding ]
ik denk dat mijn vriendin niet met moozzie zou neuken.... ligt niet aan moozzie maar mijn vriendin heeft nogal een hoge standaardquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:57 schreef GilaMonyet het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, in de Randstad is het minderquote:
Haha.. mijne ookquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik denk dat mijn vriendin niet met moozzie zou neuken.... ligt niet aan moozzie maar mijn vriendin heeft nogal een hoge standaard![]()
1 op de 1000 vrouwen....quote:
This is where I enter the scenequote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik denk dat mijn vriendin niet met moozzie zou neuken.... ligt niet aan moozzie maar mijn vriendin heeft nogal een hoge standaard![]()
Bedoel je nieuwe vrouwen of wat?!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
1 op de 1000 vrouwen....
let maar eens op... zoveel vrouwen kom je niet vaak tegen.. ongeveer 1 per jaar ofzo?
de mijne ook niet..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:00 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha.. mijne ook
En geen gevoel voor fok humor
Kwart voor 5 pas, over een half uurtje moet ik weg.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:56 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
ow ik d8 dat je naar de fysio ging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |