Je kan het proberenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:01 schreef Runx het volgende:
ok ik ben er weermaar ik heb een probleempje wie is hier een ervaren icter ?
Normaal wel, maar ben niet aan het werk vandaagquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:01 schreef Runx het volgende:
ok ik ben er weermaar ik heb een probleempje wie is hier een ervaren icter ?
Hoe hij z'n modem moet defragmenterenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:03 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Normaal wel, maar ben niet aan het werk vandaag
Wat wil je weten?
Tjah..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
de mijne ook niet..
ligt niet echt aan ons.. ook niet aan hun.
jaloezie factor... hoe eerder ze je gewoon vertrouwd hoe beter
Ik dacht al dat het aan m'n F5 lagquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:04 schreef renedis het volgende:
wat gaan we langzaam opeens? ik ben een klant wezen helpen, printserver weze nresetten, pissen..
en we zijn nog steeds op de zelfde pagina?!
Simpel,quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoe hij z'n modem moet defragmenteren
ja nieuwe... vrouwen die je niet neukbaar vind worden van de een op de andere dag niet ineens neukbaar!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:01 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Bedoel je nieuwe vrouwen of wat?!
Bedoel ik kom zon elke dag wel 3 nieuwe tegen waarvan er 0 neukbaar zijn
Ja opeens is iedereen weg ofzoquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:04 schreef renedis het volgende:
wat gaan we langzaam opeens? ik ben een klant wezen helpen, printserver weze nresetten, pissen..
en we zijn nog steeds op de zelfde pagina?!
Dr. Shumacher biedt uitkomstquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja nieuwe... vrouwen die je niet neukbaar vind worden van de een op de andere dag niet ineens neukbaar!
rm -rf /quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Simpel,
Start -> uitvoeren -> cmd
format c: /q
Mijn F5:quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het aan m'n F5 lag
nee precies..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja nieuwe... vrouwen die je niet neukbaar vind worden van de een op de andere dag niet ineens neukbaar!
en dan is het weer helemaal hamdoela?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Simpel,
Start -> uitvoeren -> cmd
format c: /q
nou , daar gat die danquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:03 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Normaal wel, maar ben niet aan het werk vandaag
Wat wil je weten?
Wtf is dit danquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:07 schreef renedis het volgende:
[..]
en dan is het weer helemaal hamdoela?
[ afbeelding ]
Hoever woon jij van leiden?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:06 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
nee precies..
maar daarom vind ik 1% veel van de vrouwen die ik tegen kom dat ze neukbaar zijn
Ik denk meer 0.333%
quote:
Hoe staan de rechten op de share?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:07 schreef Runx het volgende:
[..]
nou , daar gat die dan
we hebben een gedeelde map , daar kan je mensen uit de AD adden dat ze erin mogen , lezen/schrijfen/ full control blabla bla
nou normaal werkt dit ook , ik kan gewoon iemand toevoegen en dan kan hij/zij in de map. maar nu kan dat dus niet ik probeer een gebruiker toe te voegen en dat gaat goed ik stel de rechten in dat gaat goed , ik ga naar gebruiker en zij kan er niet in krijgt steeds dat ze geen recht op heeft ? , maar als ik haar toevoeg aan een bepaalde groep komt ze er wel in alleen heeft ze dan full contol , en dat willen de mensen van wie de map is dat liever niet hebben .
Ej een linksys wrt54, die heb ik ookquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:07 schreef renedis het volgende:
[..]
en dan is het weer helemaal hamdoela?
[ afbeelding ]
k zei 0.1quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:06 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
nee precies..
maar daarom vind ik 1% veel van de vrouwen die ik tegen kom dat ze neukbaar zijn
Ik denk meer 0.333%
Als jij die map zelf nog hebt open staan...sluit 'm eens ?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:07 schreef Runx het volgende:
[..]
nou , daar gat die dan
we hebben een gedeelde map , daar kan je mensen uit de AD adden dat ze erin mogen , lezen/schrijfen/ full control blabla bla
nou normaal werkt dit ook , ik kan gewoon iemand toevoegen en dan kan hij/zij in de map. maar nu kan dat dus niet ik probeer een gebruiker toe te voegen en dat gaat goed ik stel de rechten in dat gaat goed , ik ga naar gebruiker en zij kan er niet in krijgt steeds dat ze geen recht op heeft ? , maar als ik haar toevoeg aan een bepaalde groep komt ze er wel in alleen heeft ze dan full contol , en dat willen de mensen van wie de map is dat liever niet hebben .
Verhuizen!quote:
Zit in die gedeelde map nog een map?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:07 schreef Runx het volgende:
[..]
nou , daar gat die dan
Ik vond het al lang durenquote:
Daar halen ze de 0.333% nietquote:
runx is sensai geworden he:quote:
zij mag in de hoofd map alleen lezen en op sommige submappen mag ze full controlquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:09 schreef kin238 het volgende:
[..]
Hoe staan de rechten op de share?
Me tooquote:
k heb m ookquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:09 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ej een linksys wrt54, die heb ik ook
Ja, dan is alles goed!
quote:
Dit is al mijn 2e, eerst is de software op zijn bek gegaan.quote:
quote:
gewoon hoge eisen!quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wist niet goed wat ik er mee aan moest
Dude!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:11 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ken je hazerswoude daar woonde ik eerst
ja daar zitten submappen in , en ze heeft nu gewoon full contol alleen kan ze nog steeds niet in de map ,quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:10 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zit in die gedeelde map nog een map?
Zo ja, check even of ze daar toevallig geen rechten heeft
Chicks die blowenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:13 schreef Crazyessie het volgende:
NOg een uur en n kwartiertje..
en dan jointje pour moi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |