Mogguh Sgelequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:16 schreef Sgele het volgende:
De tering ik heb me verslapennog onderweg enzo
Goedemorgen
Ik had hem al gedownload, was het een .can bestand. Ik ben nu de versie van Reloaded aan het downloaden, met fix en allesquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee, ik heb téveel spellen op dit moment
heb em wel gedownload![]()
je moet ook de fix downloaden hé
whahaquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:16 schreef Sgele het volgende:
De tering ik heb me verslapennog onderweg enzo
Goedemorgen
vanavond ook maar is downloaden danquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik had hem al gedownload, was het een .can bestand. Ik ben nu de versie van Reloaded aan het downloaden, met fix en alles
SCHIP IN ZICHT !!!!quote:
Moet je doenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vanavond ook maar is downloaden dan
Ben nu op het werk
Goedemorgenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:23 schreef draculettetje het volgende:
toch nog even geslapen
en goede morgen vanuit citrix!
ja ik download altijd de Reloaded/razor1911quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik had hem al gedownload, was het een .can bestand. Ik ben nu de versie van Reloaded aan het downloaden, met fix en alles
Jadoeiquote:
jah, moet voor farcry2 ook nog vid drivers verbeteren.quote:
Ach jah, je weet tenminste dat hij goed isquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik download altijd de Reloaded/razor1911alhoewel de clonedvd wel wat makkelijker is, geen crack nodig ed
Whehehequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
neehoi!
mag de hele dag vandaag![]()
Jaaaahquote:
hij schijnt uitgesteld te zijnquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, moet voor farcry2 ook nog vid drivers verbeteren.
Wordt nog moeilijk welk spel ik ga spelen
en dan binnenkort gta4 op de pc erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |