Ik denk dat een presidentschap van Palin eerder zal leiden tot het zetten van dubbelglas.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:10 schreef Semisane het volgende:
[..]
Je vergeet wellicht dat segregatie nog gewoon bestond zo'n 40 jaar geleden in een groot aantal staten in de USA en dat het stemrecht van die "negermannen" niet bepaald veel voorstelde, vooral in die staten niet. "not to mention" dat er nog behoorlijk wat rasisme bestaat in de USA tov de afro-american community, dat kan je denk ik toch nauwelijk ontkennen?
Je hebt overigens wel gelijk dat er voor vrouwen ook een glazen plafond bestaat in de USA politiek, maar om dat te veranderen is Palin niet de juiste persoon imho. Hillary Clinton was daar toch een stuk geschikter voor.
LOL!quote:
Nou ja dat is wat ik ook denk, enkel ik wilde het niet zo "hard" brengen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik denk dat een presidentschap van Palin eerder zal leiden tot het zetten van dubbelglas.
Terroristen steunen Obama!!!!!!!!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:17 schreef laforest het volgende:
Al Qaeda Web Video Calls for 'Humiliation' of GOP, Bush
Al Qaeda commander calls for God's wrath to be brought against Bush and likened him to past tyrants in history.
http://www.reuters.com/article/topNews/idUSTRE49T76620081030?feedType=RSS&feedName=topNews&rpc=22&sp=true
Wat willen die gasten nou? 2 weken geleden zei Osama Bin Laden nog dat hij liever McCain zag winnen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Terroristen steunen Obama!!!!!!!!
quote:"Vote for a real American -- John McCain," Wurzelbacher told backers at campaign rallies Thursday.
Obama is geen echte Amerikaan? Wat een heerlijke kul cq racisme.quote:
Real American...zegt degene die in Panama is geboren.quote:
Ik quote het alleen maarquote:
Is Joe Wurzelbacher in Panama geboren dan?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:24 schreef Semisane het volgende:
[..]
Real American...zegt degene die in Panama is geboren.De beste man is echt dementerende.
Wat nou ik quote alleen maar. Jij zet er toch deze smiley bij:quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:26 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik quote het alleen maar
Trick or Treat: McCain, Schwarzenegger to Barnstorm Ohio
....campaigning with Joe the Plumber, the Ohio man McCain has made central to his stump speech since the plumber confronted Obama over raising taxes. The plumber, Joe Wurzelbacher, of Toledo, Ohio, has joined McCain for the final push.
"Vote for a real American -- John McCain," Wurzelbacher told backers at campaign rallies Thursday.....
Lees zelf: http://elections.foxnews.(...)gger-barnstorm-ohio/
Ik krabbel niet terug, IK vind het de quote van de week (dat meen ik dus wel).quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:28 schreef Toad het volgende:
[..]
Wat nou ik quote alleen maar. Jij zet er toch deze smiley bij:![]()
Moet je niet opeens gaan terugkrabbelen.
Nee McCain wel...en Wurzelbachet is dementerende dat hij dat niet meer weet nou goed.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:27 schreef laforest het volgende:
[..]
Is Joe Wurzelbacher in Panama geboren dan?
Volgens mij ben jij dementerende
Ik zou zeggen, koop net als ik een ABO, steun hiermee FOK! en blokkeer me.quote:
Da's geen terugkrabbellen ... hij's keihard aan het werk en heeft hier eigenlijk helemaal geen tijd voor!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:28 schreef Toad het volgende:
Wat nou ik quote alleen maar. Jij zet er toch deze smiley bij:![]()
Moet je niet opeens gaan terugkrabbelen.
quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:36 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Da's geen terugkrabbellen ... hij's keihard aan het werk en heeft hier eigenlijk helemaal geen tijd voor!
Bovendien ... "" is een goede onderbouwing ... vraag maar aan Klopkoek
Je had ook van het rustige moment gebruik kunnen maken om daad bij woord te voegen en eindelijk eens met je Iran verhaal te komen maar je verbergt je onwetendheid achter je werk. Als je geen zin hebt om het e.e.a. toe te lichten kun je ook eerlijk zijn maar da's geen optie voor je, blijkt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:40 schreef laforest het volgende:
[..]
![]()
Ik heb even een rustig moment omdat een US vlucht laat is en een aantal Ambassade problemen.![]()
Maar ja dat is je tactiek hè? Zonder argumenten mensen belachelijk proberen te maken.
Joe the non-plumberquote:
Joe de non license die gelijk meer dan 250.000 dollar per jaar gaat verdienenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:02 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Joe the non-plumber
Kleine wereld eigenlijk, he ... Naast dat Joe the Plumber helemaal geen plumber is en belasting ontduiker is is het ook nog eens een aanverwante van Charles Keating (van de Keating 5).
Joe the scammer is inderdaad een adequatere benaming.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:02 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Joe the non-plumber
Kleine wereld eigenlijk, he ... Naast dat Joe the Plumber helemaal geen plumber is en belasting ontduiker is is het ook nog eens een aanverwante van Charles Keating (van de Keating 5).
Haha, waar heb je die vandaan geplukt?quote:
Kwam ik tegen op Googlequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:16 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Haha, waar heb je die vandaan geplukt?
Geen idee, heb nog nooit iets van hem gezien.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:18 schreef Klopkoek het volgende:
Vinden jullie die Olbermann ook niet een gigantische kleuter? Een beetje Foxnews elke dag afzeiken
StefanP maar dan omgekeerd: dat is Keith Olbermannquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Geen idee, heb nog nooit iets van hem gezien.
Bwahahahaquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:23 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
StefanP maar dan omgekeerd: dat is Keith Olbermann
Hij heeft het over You Know Who uit Harry Potter.quote:
Ik vind het altijd wel aandoenlijk, dat 'Help Amerika verandert in Sodom en Gomorra met een democraat' riedeltje, terwijl de statistieken duidelijk uitwijzen dat Amerika in vergelijking met een vermeend Sodom en Gomorra als Nederland toch een extreem verderfelijk land is.quote:
Olbermannquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:18 schreef Klopkoek het volgende:
Vinden jullie die Olbermann ook niet een gigantische kleuter? Een beetje Foxnews elke dag afzeiken
en een plaatje op internet is de waarheid?quote:
Ik heb ook maar weinig respect voor Olbermann. Het irriteert mij dat hij denkt dat hij een soort nieuwe Murrow is. Ik schat hem op hetzelfde niveau als Hannity.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:18 schreef Klopkoek het volgende:
Het is een plaatje van Pew --> de factsquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:32 schreef Argento het volgende:
[..]
en een plaatje op internet is de waarheid?
en dan mag ik McCain/Palin aanhangers niet dom vinden...
Hannityquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:32 schreef AlanSmitheeJr het volgende:
[..]
Ik heb ook maar weinig respect voor Olbermann. Het irriteert mij dat hij denkt dat hij een soort nieuwe Murrow is. Ik schat hem op hetzelfde niveau als Hannity.
Klopt, dat zei Excellence in Journalism ook al.quote:
Exclellence in journalism is een subdivisie van Pewquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:35 schreef laforest het volgende:
[..]
Klopt, dat zei Excellence in Journalism ook al.
Gebaseerd op feiten en wetenschappelijk onderzoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |