Je had ook van het rustige moment gebruik kunnen maken om daad bij woord te voegen en eindelijk eens met je Iran verhaal te komen maar je verbergt je onwetendheid achter je werk. Als je geen zin hebt om het e.e.a. toe te lichten kun je ook eerlijk zijn maar da's geen optie voor je, blijkt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:40 schreef laforest het volgende:
[..]
![]()
Ik heb even een rustig moment omdat een US vlucht laat is en een aantal Ambassade problemen.![]()
Maar ja dat is je tactiek hè? Zonder argumenten mensen belachelijk proberen te maken.
Joe the non-plumberquote:
Joe de non license die gelijk meer dan 250.000 dollar per jaar gaat verdienenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:02 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Joe the non-plumber
Kleine wereld eigenlijk, he ... Naast dat Joe the Plumber helemaal geen plumber is en belasting ontduiker is is het ook nog eens een aanverwante van Charles Keating (van de Keating 5).
Joe the scammer is inderdaad een adequatere benaming.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:02 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Joe the non-plumber
Kleine wereld eigenlijk, he ... Naast dat Joe the Plumber helemaal geen plumber is en belasting ontduiker is is het ook nog eens een aanverwante van Charles Keating (van de Keating 5).
Haha, waar heb je die vandaan geplukt?quote:
Kwam ik tegen op Googlequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:16 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Haha, waar heb je die vandaan geplukt?
Geen idee, heb nog nooit iets van hem gezien.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:18 schreef Klopkoek het volgende:
Vinden jullie die Olbermann ook niet een gigantische kleuter? Een beetje Foxnews elke dag afzeiken
StefanP maar dan omgekeerd: dat is Keith Olbermannquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Geen idee, heb nog nooit iets van hem gezien.
Bwahahahaquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:23 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
StefanP maar dan omgekeerd: dat is Keith Olbermann
Hij heeft het over You Know Who uit Harry Potter.quote:
Ik vind het altijd wel aandoenlijk, dat 'Help Amerika verandert in Sodom en Gomorra met een democraat' riedeltje, terwijl de statistieken duidelijk uitwijzen dat Amerika in vergelijking met een vermeend Sodom en Gomorra als Nederland toch een extreem verderfelijk land is.quote:
Olbermannquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:18 schreef Klopkoek het volgende:
Vinden jullie die Olbermann ook niet een gigantische kleuter? Een beetje Foxnews elke dag afzeiken
en een plaatje op internet is de waarheid?quote:
Ik heb ook maar weinig respect voor Olbermann. Het irriteert mij dat hij denkt dat hij een soort nieuwe Murrow is. Ik schat hem op hetzelfde niveau als Hannity.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:18 schreef Klopkoek het volgende:
Het is een plaatje van Pew --> de factsquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:32 schreef Argento het volgende:
[..]
en een plaatje op internet is de waarheid?
en dan mag ik McCain/Palin aanhangers niet dom vinden...
Hannityquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:32 schreef AlanSmitheeJr het volgende:
[..]
Ik heb ook maar weinig respect voor Olbermann. Het irriteert mij dat hij denkt dat hij een soort nieuwe Murrow is. Ik schat hem op hetzelfde niveau als Hannity.
Klopt, dat zei Excellence in Journalism ook al.quote:
Exclellence in journalism is een subdivisie van Pewquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:35 schreef laforest het volgende:
[..]
Klopt, dat zei Excellence in Journalism ook al.
Gebaseerd op feiten en wetenschappelijk onderzoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |