heb precies het zelfde gister gegetenquote:
quote:Op maandag 3 november 2008 14:11 schreef MinderMutsig het volgende:
Een broodje beenham.
En vanavond kippensoep of kung pao kip, afhankelijk van hoe ik me dan voel.
Vertel, hoe maak je het, en wat ga je nog veranderen?quote:Op maandag 3 november 2008 19:59 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Dit ga ik perfectioneren, was lekkah.
Ik heb nu dit recept gebruikt met iets minder pepers in verband met ziek en dus ook iets minder suiker omdat het anders wel heel zoet wordt. En in plaats van lente-ui een sjalotje en een stuk van het groene deel van een prei in reepjes omdat ik geen lente-ui in huis had en cashews in plaats van pinda's.quote:Op maandag 3 november 2008 20:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vertel, hoe maak je het, en wat ga je nog veranderen?
Ah, dan moet je zeker mijn geperfectioneerde recept voor Kip Kung Pao eens uitproberen!quote:Op maandag 3 november 2008 20:20 schreef MinderMutsig het volgende:Wat ik ga veranderen weet ik nog niet, eerst maar eens een aantal andere recepten proberen en dan de lekkerste samenvoegen in het ultieme recept. [/sub]
Dat klinkt allemaal alsof jij mij wel kan vertellen hoe lang ik die rijstwijn kan bewaren.quote:Op maandag 3 november 2008 23:33 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ah, dan moet je zeker mijn geperfectioneerde recept voor Kip Kung Pao eens uitproberen!![]()
Kijk, hierzo : http://kokrobin.wordpress.com/2008/09/13/chicken-kung-pao/
[ afbeelding ]
Toevallig ooit begonnen met hetzelfde recept als waar jij naar linkt, dat boek heb ik ook. En ik ken het dus uit de tijd dat ik in Peking woonde. En dat was waar ik naartoe werkte, die herinnering. En dit recept was het eindresultaat. Behalve dan dat ik vaak liever cashewnoten gebruik dan pinda's, maar dat komt omdat ik stiekem iets tegen pinda's heb.
Ik wil 'm van het weekend weer eens gaan maken, met vers spul uit de groententas van deze week.quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:49 schreef DarkElf het volgende:
vanavond dan biefstukje met verse spinazie en pijnboompitjes enzo
Ah koken met Ashwin, ik ga vrijdag de pastasaus maken, die zoveel uur moet staan. ben benieuwd
Mijn tomaten haal ik bij de turk dus zijn sowieso al geen keiharde kleurloze waterbommenquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik wil 'm van het weekend weer eens gaan maken, met vers spul uit de groententas van deze week.. Hij's echt super! Zorg wel voor goede, smaakvolle tomaten!!!!
Nope, nou dat wordt dan toch een Zonbootjequote:Op dinsdag 4 november 2008 18:07 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik denk dat je voor shoarma toch een iets vetter stukje vlees nodig hebt. Heb je geen Turkse toko in de buurt?
Zonboot?quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:12 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nope, nou dat wordt dan toch een Zonbootje![]()
Ik zou dan sowieso naar de overkant gaan, die vind ik persoonlijk beter.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:20 schreef uniekhoorn het volgende:
YepStaat nog niet in profiel geloof ik, sinds 3 maand pas..
Nog anders lamsvlees te halen hierzo??
Jajaja, zijn we zaterdag nog uit eten geweest, Mazzelquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:26 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik zou dan sowieso naar de overkant gaan, die vind ik persoonlijk beter.![]()
Ik heb een Islamitische slager ontdekt op het industrieterrein in Tolbert maar ik moet nog uitzoeken of zij ook aan huis en aan particulieren verkopen. Andere bronnen van lamsvlees zijn hier niet echt, dan moet je al naar Groningen.
Dat dus.quote:
Ik vond het toch ook wel leuk om het live te zien.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:10 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben blij dat ik gewoon ben gaan slapen vannacht![]()
Goeie combiquote:Op woensdag 5 november 2008 17:16 schreef motorbloempje het volgende:
groene curry met kip en groente met erbij gegrillde aubergine met geitenkaas en honing
Neem het morgen als lunch mee op je bammen! Als je gegrillde aubergine koel bewaart, is het prima houdbaar.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:20 schreef motorbloempje het volgende:
het restje van de aubergine moest opeten de rest van de week niet meer thuis
Ik wilde om 6u slapen, toen ik me bedacht dat ik er om 08:30 toch weer uit moest voor mn studiequote:Op woensdag 5 november 2008 13:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik vond het toch ook wel leuk om het live te zien.![]()
Ben rond 6 uur naar bed gegaan na de speech van Obama en om 11 uur er weer uit. Vanavond vroeg naar bed en dan heb ik die slaap wel weer ingehaald.
Nu een preisoepje. En dan ben ik eindelijk van al die prei af.
op mn boterhammen.. nee dank jequote:Op woensdag 5 november 2008 17:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Neem het morgen als lunch mee op je bammen! Als je gegrillde aubergine koel bewaart, is het prima houdbaar.
Zelf gekookt?quote:Op woensdag 5 november 2008 17:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wilde om 6u slapen, toen ik me bedacht dat ik er om 08:30 toch weer uit moest voor mn studieDus ik ben maar wakker gebleven
:O
![]()
OT ; Boontjes, aardappeltjes, karbonade en een lekkere gevulde groentesoep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |