Dat dus.quote:
Ik vond het toch ook wel leuk om het live te zien.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:10 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben blij dat ik gewoon ben gaan slapen vannacht![]()
Goeie combiquote:Op woensdag 5 november 2008 17:16 schreef motorbloempje het volgende:
groene curry met kip en groente met erbij gegrillde aubergine met geitenkaas en honing
Neem het morgen als lunch mee op je bammen! Als je gegrillde aubergine koel bewaart, is het prima houdbaar.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:20 schreef motorbloempje het volgende:
het restje van de aubergine moest opeten de rest van de week niet meer thuis
Ik wilde om 6u slapen, toen ik me bedacht dat ik er om 08:30 toch weer uit moest voor mn studiequote:Op woensdag 5 november 2008 13:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik vond het toch ook wel leuk om het live te zien.![]()
Ben rond 6 uur naar bed gegaan na de speech van Obama en om 11 uur er weer uit. Vanavond vroeg naar bed en dan heb ik die slaap wel weer ingehaald.
Nu een preisoepje. En dan ben ik eindelijk van al die prei af.
op mn boterhammen.. nee dank jequote:Op woensdag 5 november 2008 17:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Neem het morgen als lunch mee op je bammen! Als je gegrillde aubergine koel bewaart, is het prima houdbaar.
Zelf gekookt?quote:Op woensdag 5 november 2008 17:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wilde om 6u slapen, toen ik me bedacht dat ik er om 08:30 toch weer uit moest voor mn studieDus ik ben maar wakker gebleven
:O
![]()
OT ; Boontjes, aardappeltjes, karbonade en een lekkere gevulde groentesoep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |