Originele fipoquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:45 schreef D.Rose het volgende:
oja, een OP
Als je van muziek houdt, dan luister je naar...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Bekijk de website of de fansite voor meer informatie. Luisteren in 32 kbps of 96 kbps Windows Media, 128kbps MP3, 24kbps AAC+ of 64kbps AAC+. Bekijk de webcam (Windows Media) (Alternatief 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6). Uitzending terugluisteren (Windows Media)? Hoe heette dat ene nummer ook alweer? Bekijk de muziek statistieken. Is FOK! weer traag? Of wil je gewoon chatten met je mede-3FM-verslaafden? Chat dan mee in de enige echte FOK!3FM Chat! Statistieken van deze topicreeks.
3FM-ers op FOK! zijn:
› Gerard Ekdom (Ekdom)
› Rachid Finge (Rachidfinge, nieuwslezer NOS headlines)
› Robert-Jan Glasman (robertjanglas3fm, producer MoveYourAss)
› Sander Guis (Guis)
› Maricha Kroeske (Maricha, producer MetMichiel)
› Tjitse Leemhuis (Tjitse, producer Ekstra Weekend & Weekend DNA)
› Kevin Moens (moveyourass-kevin, producer MoveYourAss)
› Martijn Muijs (MartijnMuijs)
› Roosmarijn Reijmer (antiroos)
› Michiel de Romijn (afzuigkapfilter, knoppendraaier en schuiventrekker 3FM/NOB)
› Annemieke Schollaardt (annemic)
› Ancilla Tilia (3fmancilla, sidekick Nachtegiel)
› Michiel Veenstra (MichielV)
› Robbert-Jan van de Velde (rjvandevelde)
› Domien Verschuuren (DomienVerschuuren)
Overzicht van de voorgaande topics in de 3FM Slowchat Reeks.
Om direct naar het laatste topic te gaan kan je http://forum.3fmfan.nl in je favorieten zetten.
[ afbeelding ]
Welke OP? Deze! Deze!
originele OP dan maarquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Thanks
Maareh, een OP is eigenlijk een Fipo he
Sterktequote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:05 schreef borisz het volgende:
TIjd voor 1 college finance, en daarna is het weekend
zappen is hier helaas niet mogelijkquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
originele OP dan maar
Marc gaat uit z'n dak met Rod Stewart
* Againzender plakt er nog een uurtje Radio 2 aan
Morgen nog werken, en dan weekend tot 17 novemberquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vandaag nog werken en dan tot dinsdag weekend.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Morgen nog werken, en dan weekend tot 17 november
Baas boven baas.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Morgen nog werken, en dan weekend tot 17 november
Weinig. In maart een paar dagen en in september 3 weken. Dus nu nog 16 dagen over. Die maak ik de komende dagen een beetje op en over een paar weken nog een weekje.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ach, jullie hebben vast ook wel eens vrij gehad dit jaar
3 weken is weinigquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Weinig. In maart een paar dagen en in september 3 weken. Dus nu nog 16 dagen over. Die maak ik de komende dagen een beetje op en over een paar weken nog een weekje.
Ik heb ook nog maar 2 keer een weekje gehad. En hier en daar een dagjequote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als je de rest van 't jaar nauwelijks iets opneemt, is dat niet veel nee.
Ik heb nog 276,4 uur (42,3 dagen) over, waarvan ik maar 45 uur (7,2 dagen) mee mag nemen naar volgend jaarquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Weinig. In maart een paar dagen en in september 3 weken. Dus nu nog 16 dagen over. Die maak ik de komende dagen een beetje op en over een paar weken nog een weekje.
Ik mag er 5 mee over nemen. Als bedrijf zou ik 't ook niet fijn vinden als medewerkers nog 42 dagen hebben staanquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:18 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik heb nog 276,4 uur (42,3 dagen) over, waarvan ik maar 45 uur (7,2 dagen) mee mag nemen naar volgend jaar
Dat wordt dus vrij nemen tot oud&nieuw Broekie!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:18 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik heb nog 276,4 uur (42,3 dagen) over, waarvan ik maar 45 uur (7,2 dagen) mee mag nemen naar volgend jaar
Yepquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoe kun je in godsnaam zoveel uren over hebben? Krijg je tijd voor tijd voor overwerk?
Hmja, nou, niets te klagen dusquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:02 schreef Broekie het volgende:
[..]
Yep
En standaard gewoon al recht op veel te veel vakantieuren met die HBO CAO. 'k vind het echt onzinnig.
'k kan ze wel uit laten betalen, maar 'k begreep dat ze dan onder een ander belastingtarief vallen waardoor er bijna niets van over blijft.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:15 schreef Jannekje7 het volgende:
Maar je krijgt ze natuurlijk niet uitbetaald Broekie? Da's wel jammer...
Dat klopt. Iets hoger belastingtarief dan over je normale salaris, maar niet heel dramatisch hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:17 schreef Broekie het volgende:
[..]
'k kan ze wel uit laten betalen, maar 'k begreep dat ze dan onder een ander belastingtarief vallen waardoor er bijna niets van over blijft.
Ik schrijf dit jaar nog een paar dagen die ik pas ergens begin volgend jaar opneem. Worden ze dus niet uitbetaald, kan ik er nog van genieten. Iedereen blij.quote:M'n leidinggevende had het al over het zoeken naar een creatieve oplossing. Eens kijken waar hij mee komt.
En anders kan ik altijd nog de HU opdracht geven om in plaats van de uren aan mij uit te betalen ze een evenredig bedrag aan SR08 doneren. Misschien wel een goed idee om dat eens te roepen bij m'n collega's, zij hebben ook bijna allemaal uren over...
Het enige wat ik speel is een F1 spel uit 2001 en wat geinig spul van miniclip.com, dus je kan wel stellen dat het ook niet aan mij besteed is.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:39 schreef Jannekje7 het volgende:
Die gameweek he... daar heb ik nou helemaal niks mee!
Jullie..?
He-le-maal niets. Heb al es geroepen dat dit niet op 3FM thuishoort, maarja, toen werd gezegd dat dit luisteraars boeit etc. Ja, dan kun je ook een autoprogramma op 3FM gaan uitzenden. Er zijn vast luisteraars die dat boeit.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:39 schreef Jannekje7 het volgende:
Die gameweek he... daar heb ik nou helemaal niks mee!
Jullie..?
De link muziek-games snap ik nog wel, al was het alleen maar vanwege Guitar Hero en aanverwanten. Maar ik heb ook het idee dat steeds vaker artiesten speciaal voor games nummers schrijven. Ik noem maar een JunkieXL.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
He-le-maal niets. Heb al es geroepen dat dit niet op 3FM thuishoort, maarja, toen werd gezegd dat dit luisteraars boeit etc. Ja, dan kun je ook een autoprogramma op 3FM gaan uitzenden. Er zijn vast luisteraars die dat boeit.
Op een muziekzender.
Ah, vandaar dat nu zo krampachtig maar één keer per uur Guitar Hero (met 23.187 toespelingen) wordt genoemdquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:14 schreef Sirolf het volgende:
3FM krijgt 20.000 euro boete voor Simpsons-actie
Het Commissariaat voor de Media legt 3FM definitief een boete van 20.000 euro op. Aanleiding is de Simpsons Movie-actie die de popzender vorig jaar zomer hield. Volgens de mediawaakhod heeft 3FM zich hiermee dienstbaar gemaakt aan het maken van winst door derden. Een bezwaar van de NPO tegen het besluit is ongegrond verklaard.
Het commissariaat startte een onderzoek naar de actie die door 3FM in samenwerking met 20th Century Fox was opgezet. Daaruit bleek dat gedurende de actieweek op de radio zenderbreed nadrukkelijk en voortdurend positieve aandacht werd besteed aan The Simpsons Movie, meldt het commissariaat. Zo waren meerdere malen per dag jingles en actiepromo’s te beluisteren waarin aandacht werd gevraagd voor de film en de mogelijkheid om kaartjes voor de voorpremière te winnen. Ook werden zowel de film als de productionele betrokkenheid van 3FM diskjockeys tijdens programma’s als Zoeyzo, Coen & Sander Show, Arbeidsvitaminen en Giel telkens uitgebreid besproken.
De NPO tekende bezwaar aan en stelde dat ze er op mocht vertrouwen (het vertrouwensbeginsel) dat het commissariaat geen onderzoek zou doen naar de 3FM-actie omdat dat eerder bij vergelijkbare acties ook niet was gebeurd. De mediawaakhond was het daar niet mee eens. In de andere zaken betrof het steeds de promotie van muziek, iets wat bij een muziekzender als 3FM als normaal kan worden beschouwd.
Ook vond de NPO dat er geen overdreven of overdadige aandacht voor de film was geweest. De 3FM actie was slechts bedoeld om aan te geven dat er kaartjes te winnen waren voor de speciale voorpremière. Verder zou de film niet op een andere wijze zijn besproken dan dat dit bij bijvoorbeeld een nieuwe cd’s gebeurd. Het commissariaat zegt echter dat het veelvuldig ten gehore brengen van een cd waardoor de verkoop daarvan wordt bevorderd, het promoten van een bioscoopfilm door een muziekzender echter niet echtvaardigt.
Bron: http://www.mediajournaal.(...)-simpsons-actie.html
Pjanoooo ?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:42 schreef cosmick het volgende:
Wat een kutnummer vind ik dit toch.
Een gameweek kunnen ze best doen, aangezien 3FM zichzelf profileert als een jongerenzender en games deel uitmaken van de jongerencultuur van tegenwoordig. Maar het gaat natuurlijk wel om een muziekzender. Leg dan meer nadruk op muziek in games. Je hoort steeds vaker dat bands platen maken speciaal voor een game. Wat betreft games ligt de nadruk deze week vooral op de prijzen die je kunt winnen en niet op het verband tussen games en muziek.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat nu zo krampachtig maar één keer per uur Guitar Hero (met 23.187 toespelingen) wordt genoemd. Overigens kan ik me in de gedachtengang van de Commissariaat wel vinden. Zie m'n reactie van vanmorgen. Er kan dan wel muziek in zoiets als Guitar Hero zitten, maar dat heeft niks met het draaien van muziek op 3FM te maken.
Zeg dan eens dat het Human absoluut niet wordtquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:20 schreef -Hans- het volgende:
Net even snel de MoveYourAss playlist bekeken en ik zet m'n Megahit geld op Mr. Maker of toch de Killers. Maar... ik zit er meestal toch naast.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:47 schreef Sersjee het volgende:
Euhm... Ik wil niemand ongerust maken, maar volgens mij zag ik net mama Dikeb op de webcam.
Altijd beter dan zoon Dikeb.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:47 schreef Sersjee het volgende:
Euhm... Ik wil niemand ongerust maken, maar volgens mij zag ik net mama Dikeb op de webcam.
Milow is coolquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja ook, maar ik doelde op die van Millow.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zeg dan eens dat het Human absoluut niet wordt
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hey Roel!DASOO klantje
![]()
Slaap lekker
quote:
quote:Was het nr kwijt van StendersGelukkig zei die het nog es
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:15 schreef -Hans- het volgende:
[..], maar Cos is gewoon een aparte gast. He Cos
![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:36 schreef cosmick het volgende:. "Wat heb jij toch een rare smaak" heb ik wel vaak gehoord iig. Maar dat lag meestal aan de mensen zelf
.
Heb 3FM niet aan maar je bedoelt Armin FT Sharon? Ach, ik vind dat wel een aardige combinatie.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
* Dit * vind ik ook helemaal niks. Zielloos gedoe.
4quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:37 schreef -Hans- het volgende:
Lulring 4 wedstrijden geschorst.. lachertje.
Ej ! hadden er wat mij betreft ook veel meer mogen zijn want het sloeg weer nergens op waar die gast deed. Irritant figuur die Lurling.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:51 schreef borisz het volgende:
[..]
4hadden er ook 6 mogen wezen.
Ohja hoi
WEEKEND
vd Bergh nog niks van bekend ? Die mepte Suarez.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej ! hadden er wat mij betreft ook veel meer mogen zijn want het sloeg weer nergens op waar die gast deed. Irritant figuur die Lurling.
Volgens mij nog niet. Althans ik heb er nog niks over gelezen of gehoord.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:57 schreef borisz het volgende:
[..]
vd Bergh nog niks van bekend ? Die mepte Suarez.
En nog raarder dat ze die mensen er ook altijd net uitpikken.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:56 schreef Sersjee het volgende:
Ik blijf het raar vinden dat mensen platen aanvragen die op elk gegeven moment wel ergens op een radiostation langs komen.
Tsja.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:02 schreef cosmick het volgende:
En nog raarder dat ze die mensen er ook altijd net uitpikken.
Dat vind ik dan weer niet raar, dat komt ze alleen maar goed uitquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:02 schreef cosmick het volgende:
[..]
En nog raarder dat ze die mensen er ook altijd net uitpikken.
Die plaat stond dan toch al klaar, zeg maar.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer niet raar, dat komt ze alleen maar goed uit
Absoluut! Misschien wel een 3FM Meeeeeee-ga-hit kandidaat.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:29 schreef LeonH het volgende:
wat een fijn plaatje blijft dat Mr. Maker
Ik vind het wel een leuke plaat, maar het album is nu al een tijdje uit (en ik ken em nu dus ook al een tijdje) en Always where I need to be is ook al MH geweest.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Absoluut! Misschien wel een 3FM Meeeeeee-ga-hit kandidaat.
Ooh dat geldt ook voor mij hoor. Zit er vaker naast met de voorspelling dan dat het klopt. Kooks heeft inderdaad wel vaker al de Megahit gehad dus wat dat betreft zou een andere artiest ook wel eens mogen. Killers!!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuke plaat, maar het album is nu al een tijdje uit (en ik ken em nu dus ook al een tijdje) en Always where I need to be is ook al MH geweest.
Maar mijn mening wordt volgens mij zelden tot nooit gedeeld door de 3FM-dj's.
Beast geval? die hoor ik nog heel af en toe. Waardeloos nummer.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:39 schreef LeonH het volgende:
9 crimes was weer mooi!
Gek eigenlijk dat ik die depressieve plaat wat 2 weken terug MH was, eigenlijk niet meer gehoord heb![]()
of heb ik de radio te weinig aan gehad?
live is het echt een drama zoals je kon zien op dat MTV awards taart filmpje, maar dit is wel leuk ja, tegenover dat vorige graf nummer van d'rquote:
Dat was echt slecht ja!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:48 schreef LeonH het volgende:
[..]
live is het echt een drama zoals je kon zien op dat MTV awards taart filmpje, maar dit is wel leuk ja, tegenover dat vorige graf nummer van d'r
Jupquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zoals ze zouden zeggen bij Dit Was Het Nieuws: 'Gelukkig hebben we de foto's nog!'
Jup, ze gaat weer aan de studie.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Neuh!![]()
![]()
Hebben ze nog gezegd wat ze nu gaat doen?
Wie weetquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Laat haar dan maar in Amsterdam gaan studeren
Deze zal binnenkort wel aardig wat airplay gaan krijgen..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:47 schreef -Hans- het volgende:
Robin S... waardeloos deze uitvoering.
http://meysjeloesje.hyves.nl/quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:48 schreef -Hans- het volgende:
Roel heeft vast wel de Hyves link van Loes
Aah nee he niet nog zo'n 2009 uitvoering... Lekker goedkoopquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:53 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Deze zal binnenkort wel aardig wat airplay gaan krijgen..![]()
+3 behulpzaamquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://meysjeloesje.hyves.nl/
http://www.radiobitches.nl/bitches/de_bitches/loes-meys/
Leuke foto'squote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En er zullen nog vele "nieuwe" plaatjes volgen, vrees ik..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aah nee he niet nog zo'n 2009 uitvoering... Lekker goedkoop
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
quote:Bij welke soort muziek glunder je als een Amerikaan bij een donut?
Omdat ik ermee ben opgegroeid, lig ik erg in de doelgroep van 3FM. Maar
ik vind het ook heerlijk om helemaal los te gaan op een goede
hiphop/urban plaat!
Corton zei gisteren tegen 'n beller: "Ik mag de naam niet meer noemen, maar als jij 't zegt...."quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
3FM krijgt 20.000 euro boete voor Simpsons-actie
[..]
Ah, vandaar dat nu zo krampachtig maar één keer per uur Guitar Hero (met 23.187 toespelingen) wordt genoemd.
Die had van mij wel tot na de winterstop "vakantie" mogen hebben. Belachelijke actie weer van 'm.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:37 schreef -Hans- het volgende:
Lurling 4 wedstrijden geschorst.. lachertje.
* DiedjeeJ checkt of z'n versleten spijkerbroek en ouderwetse onderbroek onder z'n bilnaad hangen:quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, bouwvakkerradio is weer begonnen.
Omdat de cruise naar Newcastle geboekt is, en omdat ik binnen 2 dagen een nieuwe baan geregeld hebquote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:43 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Geen idee waarom, maar ik doe gewoon mee.
Ooooh. Dat zijn inderdaad wel redenen om tequote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:02 schreef Brennel het volgende:
[..]
Omdat de cruise naar Newcastle geboekt is, en omdat ik binnen 2 dagen een nieuwe baan geregeld heb
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:02 schreef Brennel het volgende:
[..]
Omdat de cruise naar Newcastle geboekt is, en omdat ik binnen 2 dagen een nieuwe baan geregeld heb
Ik vrees het ookquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:59 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
En er zullen nog vele "nieuwe" plaatjes volgen, vrees ik..
Zoveelste vage actie van hem.. die gast spoort echt niet hoor. Kan me nog een strakke actie van de FC Groningen supporters voor de geest halen waarbij ze hem een naaimachine hadden kado gedaan. "Lurling matennaaier " oid.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:21 schreef DiedjeeJ het volgende:
Die had van mij wel tot na de winterstop "vakantie" mogen hebben. Belachelijke actie weer van 'm.
Gunstig voor Grunn, maar wij missen wel Granqvist zaterdag tegen NAC..
Een van de favo liedjes van Edwin Diergaarde. Echt een prachtige plaat.quote:
Ik ben verliefd op het album. Werkelijk fantastisch. Goed voor bij de open haard ook.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Een van de favo liedjes van Edwin Diergaarde. Echt een prachtige plaat.
quote:
quote:
Hebben ze niets te doen de hele dag of is twitteren zo verslavend?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:13 schreef Sirolf het volgende:
Een willekeurige Twitter-conversatie die ik vandaag langs zag komen:
Domien: Ik wil naar Disneyland!
MarichaK: @Domien Ik ga bijna!
Domien: @MarichaK Wanneer? ... Wacht, misschien kan ik dat ook gewoon even aan je vragen, want je zit niet voor niets naast me. Nou, komt 'ie!
MarichaK: @Domien nou, dan dus
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:13 schreef Sirolf het volgende:
Domien: @MarichaK Wanneer? ... Wacht, misschien kan ik dat ook gewoon even aan je vragen, want je zit niet voor niets naast me. Nou, komt 'ie!
kost geen tijd en kan dus overal tussendoor, op vele verschillende manierenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hebben ze niets te doen de hele dag of is twitteren zo verslavend?
quote:
Ik krijg hem als het goed is binnen een paar dagen binnen, samen met het nieuwe album van de Kaiser Chiefsquote:
Als je een date kunt vinden kun je meteen Valentijnsdag vierenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:00 schreef on_air het volgende:
WHAHAHA.
Novastar NOG EEN KEER IN PARADISO.
14 februari.
Bday cadeautje aan mezelf.
*zucht**zwijmel* vreugde ende jolijt.
Don't ruin this for me...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als je een date kunt vinden kun je meteen Valentijnsdag vieren
Hebben we het nog steeds over een Valentijnsdate? Of over wat je vannacht gedroomd hebt?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:06 schreef on_air het volgende:
Hoewel... als ik een geflipte idioot vind die Novastar net zo waardeert, mij vooral in mijn waarde laat daarmee, het concert en de avond uit niet verpest, geen verwachtingen heeft, half autistisch is, over intelligent, grappig, amusant, en Gil Grissom is, of David Duchovny, of Hugh Laurie, of Robert Sean Leonard, of gewoon dodelijk mooi en onbereikbaar, maar sierlijke aan mijn zijde... Ja, dan misschien wel.
Daten is z'n algemeenheid.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hebben we het nog steeds over een Valentijnsdate? Of over wat je vannacht gedroomd hebt?
Ik zou zeggen, meld u massaal aan!quote:Vrijwilliger bij Serious Request?
(30-10-08) - Wil je een bijdrage leveren aan Serious Request, meld je dan nu aan als vrijwilliger van het Rode Kruis. Hoe je dat doet, lees je hier.
Doet me denken aan mijn tijd bij systeembeheer, waar m'n collega en ik ook hele conversaties hadden via IRC. En dat terwijl we dus inderdaad gewoon in dezelfde ruimte zaten...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:13 schreef Sirolf het volgende:
Oh. Sorry. Waarom zijn we eigenlijk stil? Herdenken we iemand?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:17 schreef Brennel het volgende:
Sssst!
Tnx, was er ook blij meequote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:22 schreef Broekie het volgende:
Ja Michiel, dat was inderdaad een nette overgang zo, mijn complimenten
Dat viel ook helemaal niet op hoorquote:
we hebben je niet gezien , we ontkennen alles.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:23 schreef Sersjee het volgende:
Ik hoorde Rude Boy!
*note to self: spul van UDS "kopen"*
O ja, ik was weg![]()
had hem ook gehoord, leuk geprobeerd, maar zwaar gefaaldquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:34 schreef Sirolf het volgende:
De Armin-remix van Killers - Human is trouwens al op Youtube te vinden, al vind ik 'm zwaar tegenvallen...
Er was ook over nagedacht! Dankquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:24 schreef Marc63 het volgende:
Ik vind dat item met Junkie XL net wel het beste item dat ik deze week gehoord heb. Best leuk en aardig dat het gameweek is op 3FM, maar laat dan ook horen wat muziek en games met elkaar te maken hebben.
Heul zwaar... wat een slaapverwekkende remix. Hoewel... remix? Lijkt meer op een plaat met een Human-sampletje.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:34 schreef Sirolf het volgende:
De Armin-remix van Killers - Human is trouwens al op Youtube te vinden, al vind ik 'm zwaar tegenvallen...
Hallloooooo hier Feivel 1 het is nu 41 over achten en we hebben een stapel hete hits hits hitsquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:36 schreef Feivel1 het volgende:
Volgende week wordt leuk, een van de laatste onderdelen voor we naar de volgende fase gaan bij de lokale zender :-).
(Het enigste wat ik nog beter moet doen is NOG sneller instarten.. Pjieuw pjief pjieuwwwww!)
Daar heb ik mannetjes en vrouwtjes voor die dat voor me zeggen, ik schuif het alleen ;-).quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Hallloooooo hier Feivel 1 het is nu 41 over achten en we hebben een stapel hete hits hits hits
In dat geval, wil je koffie halen ?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:44 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Daar heb ik mannetjes en vrouwtjes voor die dat voor me zeggen, ik schuif het alleen ;-).
En ook daar heb ik mannetjes voorquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:46 schreef borisz het volgende:
[..]
In dat geval, wil je koffie halen ?
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:46 schreef borisz het volgende:
[..]
In dat geval, wil je koffie halen ?
Snap niet wat mensen aan alfabeat vindenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:48 schreef Brennel het volgende:
Jammer dat je Alfafriet niet gelijk stopte na dat extra geweersschot
wat heeft deze misdaanquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:00 schreef Sirolf het volgende:
Over schieten gesproken... kan iemand die EPD-postbode neerschieten...?
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:00 schreef Sirolf het volgende:
euh, ik mis wat geloof ikquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:00 schreef Sirolf het volgende:
Armin van Buuren is om half 9 ook al gedraaid.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:06 schreef borisz het volgende:
Ik heb een plaat van de beste DJ van de wereld aangevraagd
jep, mijn mail was al eerder de deur uit dan die gedraaid was. Dus dat is pech.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:08 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Armin van Buuren is om half 9 ook al gedraaid.
Als ie maar niet te hard valt, dan kun je nog langer wachten.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:10 schreef morpheus_at_work het volgende:morgen of overmorgen valt mijn gechipte wii in de bus
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als ie maar niet te hard valt, dan kun je nog langer wachten.
staat hier al in de download quequote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:13 schreef borisz het volgende:
Ik ga morgen ook weer eens WII'en. Verder met mario galaxy ofzo.
Dat spel downloadenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
staat hier al in de download que
Mario Galaxy wil ik nog wel een keer hebben, maar heb nu al een aantal spellen die ik nog uit moet spelen (Zelda bijvoorbeeld). Heb ook niet zelf een Wii, maar mn broertje en zus hebben er 1. Met andere woorden: ik kan er alleen op spelen als ik bij mn ouders ben.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:13 schreef borisz het volgende:
Ik ga morgen ook weer eens WII'en. Verder met mario galaxy ofzo.
Koop hem wel als ik het echt leuk vind en ze goedkoper zijnquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat spel downloaden![]()
Dat is zijn centen wel waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |