Ik heb nog 276,4 uur (42,3 dagen) over, waarvan ik maar 45 uur (7,2 dagen) mee mag nemen naar volgend jaarquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Weinig. In maart een paar dagen en in september 3 weken. Dus nu nog 16 dagen over. Die maak ik de komende dagen een beetje op en over een paar weken nog een weekje.
Ik mag er 5 mee over nemen. Als bedrijf zou ik 't ook niet fijn vinden als medewerkers nog 42 dagen hebben staanquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:18 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik heb nog 276,4 uur (42,3 dagen) over, waarvan ik maar 45 uur (7,2 dagen) mee mag nemen naar volgend jaar
Dat wordt dus vrij nemen tot oud&nieuw Broekie!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:18 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik heb nog 276,4 uur (42,3 dagen) over, waarvan ik maar 45 uur (7,2 dagen) mee mag nemen naar volgend jaar
Yepquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoe kun je in godsnaam zoveel uren over hebben? Krijg je tijd voor tijd voor overwerk?
Hmja, nou, niets te klagen dusquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:02 schreef Broekie het volgende:
[..]
Yep
En standaard gewoon al recht op veel te veel vakantieuren met die HBO CAO. 'k vind het echt onzinnig.
'k kan ze wel uit laten betalen, maar 'k begreep dat ze dan onder een ander belastingtarief vallen waardoor er bijna niets van over blijft.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:15 schreef Jannekje7 het volgende:
Maar je krijgt ze natuurlijk niet uitbetaald Broekie? Da's wel jammer...
Dat klopt. Iets hoger belastingtarief dan over je normale salaris, maar niet heel dramatisch hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:17 schreef Broekie het volgende:
[..]
'k kan ze wel uit laten betalen, maar 'k begreep dat ze dan onder een ander belastingtarief vallen waardoor er bijna niets van over blijft.
Ik schrijf dit jaar nog een paar dagen die ik pas ergens begin volgend jaar opneem. Worden ze dus niet uitbetaald, kan ik er nog van genieten. Iedereen blij.quote:M'n leidinggevende had het al over het zoeken naar een creatieve oplossing. Eens kijken waar hij mee komt.
En anders kan ik altijd nog de HU opdracht geven om in plaats van de uren aan mij uit te betalen ze een evenredig bedrag aan SR08 doneren. Misschien wel een goed idee om dat eens te roepen bij m'n collega's, zij hebben ook bijna allemaal uren over...
Het enige wat ik speel is een F1 spel uit 2001 en wat geinig spul van miniclip.com, dus je kan wel stellen dat het ook niet aan mij besteed is.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:39 schreef Jannekje7 het volgende:
Die gameweek he... daar heb ik nou helemaal niks mee!
Jullie..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |