Ik heb nog 276,4 uur (42,3 dagen) over, waarvan ik maar 45 uur (7,2 dagen) mee mag nemen naar volgend jaarquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Weinig. In maart een paar dagen en in september 3 weken. Dus nu nog 16 dagen over. Die maak ik de komende dagen een beetje op en over een paar weken nog een weekje.
Ik mag er 5 mee over nemen. Als bedrijf zou ik 't ook niet fijn vinden als medewerkers nog 42 dagen hebben staanquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:18 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik heb nog 276,4 uur (42,3 dagen) over, waarvan ik maar 45 uur (7,2 dagen) mee mag nemen naar volgend jaar
Dat wordt dus vrij nemen tot oud&nieuw Broekie!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:18 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik heb nog 276,4 uur (42,3 dagen) over, waarvan ik maar 45 uur (7,2 dagen) mee mag nemen naar volgend jaar
Yepquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoe kun je in godsnaam zoveel uren over hebben? Krijg je tijd voor tijd voor overwerk?
Hmja, nou, niets te klagen dusquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:02 schreef Broekie het volgende:
[..]
Yep
En standaard gewoon al recht op veel te veel vakantieuren met die HBO CAO. 'k vind het echt onzinnig.
'k kan ze wel uit laten betalen, maar 'k begreep dat ze dan onder een ander belastingtarief vallen waardoor er bijna niets van over blijft.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:15 schreef Jannekje7 het volgende:
Maar je krijgt ze natuurlijk niet uitbetaald Broekie? Da's wel jammer...
Dat klopt. Iets hoger belastingtarief dan over je normale salaris, maar niet heel dramatisch hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:17 schreef Broekie het volgende:
[..]
'k kan ze wel uit laten betalen, maar 'k begreep dat ze dan onder een ander belastingtarief vallen waardoor er bijna niets van over blijft.
Ik schrijf dit jaar nog een paar dagen die ik pas ergens begin volgend jaar opneem. Worden ze dus niet uitbetaald, kan ik er nog van genieten. Iedereen blij.quote:M'n leidinggevende had het al over het zoeken naar een creatieve oplossing. Eens kijken waar hij mee komt.
En anders kan ik altijd nog de HU opdracht geven om in plaats van de uren aan mij uit te betalen ze een evenredig bedrag aan SR08 doneren. Misschien wel een goed idee om dat eens te roepen bij m'n collega's, zij hebben ook bijna allemaal uren over...
Het enige wat ik speel is een F1 spel uit 2001 en wat geinig spul van miniclip.com, dus je kan wel stellen dat het ook niet aan mij besteed is.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:39 schreef Jannekje7 het volgende:
Die gameweek he... daar heb ik nou helemaal niks mee!
Jullie..?
He-le-maal niets. Heb al es geroepen dat dit niet op 3FM thuishoort, maarja, toen werd gezegd dat dit luisteraars boeit etc. Ja, dan kun je ook een autoprogramma op 3FM gaan uitzenden. Er zijn vast luisteraars die dat boeit.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:39 schreef Jannekje7 het volgende:
Die gameweek he... daar heb ik nou helemaal niks mee!
Jullie..?
De link muziek-games snap ik nog wel, al was het alleen maar vanwege Guitar Hero en aanverwanten. Maar ik heb ook het idee dat steeds vaker artiesten speciaal voor games nummers schrijven. Ik noem maar een JunkieXL.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
He-le-maal niets. Heb al es geroepen dat dit niet op 3FM thuishoort, maarja, toen werd gezegd dat dit luisteraars boeit etc. Ja, dan kun je ook een autoprogramma op 3FM gaan uitzenden. Er zijn vast luisteraars die dat boeit.
Op een muziekzender.
Ah, vandaar dat nu zo krampachtig maar één keer per uur Guitar Hero (met 23.187 toespelingen) wordt genoemdquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:14 schreef Sirolf het volgende:
3FM krijgt 20.000 euro boete voor Simpsons-actie
Het Commissariaat voor de Media legt 3FM definitief een boete van 20.000 euro op. Aanleiding is de Simpsons Movie-actie die de popzender vorig jaar zomer hield. Volgens de mediawaakhod heeft 3FM zich hiermee dienstbaar gemaakt aan het maken van winst door derden. Een bezwaar van de NPO tegen het besluit is ongegrond verklaard.
Het commissariaat startte een onderzoek naar de actie die door 3FM in samenwerking met 20th Century Fox was opgezet. Daaruit bleek dat gedurende de actieweek op de radio zenderbreed nadrukkelijk en voortdurend positieve aandacht werd besteed aan The Simpsons Movie, meldt het commissariaat. Zo waren meerdere malen per dag jingles en actiepromo’s te beluisteren waarin aandacht werd gevraagd voor de film en de mogelijkheid om kaartjes voor de voorpremière te winnen. Ook werden zowel de film als de productionele betrokkenheid van 3FM diskjockeys tijdens programma’s als Zoeyzo, Coen & Sander Show, Arbeidsvitaminen en Giel telkens uitgebreid besproken.
De NPO tekende bezwaar aan en stelde dat ze er op mocht vertrouwen (het vertrouwensbeginsel) dat het commissariaat geen onderzoek zou doen naar de 3FM-actie omdat dat eerder bij vergelijkbare acties ook niet was gebeurd. De mediawaakhond was het daar niet mee eens. In de andere zaken betrof het steeds de promotie van muziek, iets wat bij een muziekzender als 3FM als normaal kan worden beschouwd.
Ook vond de NPO dat er geen overdreven of overdadige aandacht voor de film was geweest. De 3FM actie was slechts bedoeld om aan te geven dat er kaartjes te winnen waren voor de speciale voorpremière. Verder zou de film niet op een andere wijze zijn besproken dan dat dit bij bijvoorbeeld een nieuwe cd’s gebeurd. Het commissariaat zegt echter dat het veelvuldig ten gehore brengen van een cd waardoor de verkoop daarvan wordt bevorderd, het promoten van een bioscoopfilm door een muziekzender echter niet echtvaardigt.
Bron: http://www.mediajournaal.(...)-simpsons-actie.html
Pjanoooo ?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:42 schreef cosmick het volgende:
Wat een kutnummer vind ik dit toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |