Ooh dat geldt ook voor mij hoor. Zit er vaker naast met de voorspelling dan dat het klopt. Kooks heeft inderdaad wel vaker al de Megahit gehad dus wat dat betreft zou een andere artiest ook wel eens mogen. Killers!!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuke plaat, maar het album is nu al een tijdje uit (en ik ken em nu dus ook al een tijdje) en Always where I need to be is ook al MH geweest.
Maar mijn mening wordt volgens mij zelden tot nooit gedeeld door de 3FM-dj's.
Beast geval? die hoor ik nog heel af en toe. Waardeloos nummer.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:39 schreef LeonH het volgende:
9 crimes was weer mooi!
Gek eigenlijk dat ik die depressieve plaat wat 2 weken terug MH was, eigenlijk niet meer gehoord heb![]()
of heb ik de radio te weinig aan gehad?
live is het echt een drama zoals je kon zien op dat MTV awards taart filmpje, maar dit is wel leuk ja, tegenover dat vorige graf nummer van d'rquote:
Dat was echt slecht ja!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:48 schreef LeonH het volgende:
[..]
live is het echt een drama zoals je kon zien op dat MTV awards taart filmpje, maar dit is wel leuk ja, tegenover dat vorige graf nummer van d'r
Jupquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zoals ze zouden zeggen bij Dit Was Het Nieuws: 'Gelukkig hebben we de foto's nog!'
Jup, ze gaat weer aan de studie.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Neuh!![]()
![]()
Hebben ze nog gezegd wat ze nu gaat doen?
Wie weetquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Laat haar dan maar in Amsterdam gaan studeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |