Heb 3FM niet aan maar je bedoelt Armin FT Sharon? Ach, ik vind dat wel een aardige combinatie.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
* Dit * vind ik ook helemaal niks. Zielloos gedoe.
4quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:37 schreef -Hans- het volgende:
Lulring 4 wedstrijden geschorst.. lachertje.
Ej ! hadden er wat mij betreft ook veel meer mogen zijn want het sloeg weer nergens op waar die gast deed. Irritant figuur die Lurling.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:51 schreef borisz het volgende:
[..]
4hadden er ook 6 mogen wezen.
Ohja hoi
WEEKEND
vd Bergh nog niks van bekend ? Die mepte Suarez.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej ! hadden er wat mij betreft ook veel meer mogen zijn want het sloeg weer nergens op waar die gast deed. Irritant figuur die Lurling.
Volgens mij nog niet. Althans ik heb er nog niks over gelezen of gehoord.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:57 schreef borisz het volgende:
[..]
vd Bergh nog niks van bekend ? Die mepte Suarez.
En nog raarder dat ze die mensen er ook altijd net uitpikken.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:56 schreef Sersjee het volgende:
Ik blijf het raar vinden dat mensen platen aanvragen die op elk gegeven moment wel ergens op een radiostation langs komen.
Tsja.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:02 schreef cosmick het volgende:
En nog raarder dat ze die mensen er ook altijd net uitpikken.
Dat vind ik dan weer niet raar, dat komt ze alleen maar goed uitquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:02 schreef cosmick het volgende:
[..]
En nog raarder dat ze die mensen er ook altijd net uitpikken.
Die plaat stond dan toch al klaar, zeg maar.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer niet raar, dat komt ze alleen maar goed uit
Absoluut! Misschien wel een 3FM Meeeeeee-ga-hit kandidaat.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:29 schreef LeonH het volgende:
wat een fijn plaatje blijft dat Mr. Maker
Ik vind het wel een leuke plaat, maar het album is nu al een tijdje uit (en ik ken em nu dus ook al een tijdje) en Always where I need to be is ook al MH geweest.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Absoluut! Misschien wel een 3FM Meeeeeee-ga-hit kandidaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |