Omdat de cruise naar Newcastle geboekt is, en omdat ik binnen 2 dagen een nieuwe baan geregeld hebquote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:43 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Geen idee waarom, maar ik doe gewoon mee.
Ooooh. Dat zijn inderdaad wel redenen om tequote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:02 schreef Brennel het volgende:
[..]
Omdat de cruise naar Newcastle geboekt is, en omdat ik binnen 2 dagen een nieuwe baan geregeld heb
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:02 schreef Brennel het volgende:
[..]
Omdat de cruise naar Newcastle geboekt is, en omdat ik binnen 2 dagen een nieuwe baan geregeld heb
Ik vrees het ookquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:59 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
En er zullen nog vele "nieuwe" plaatjes volgen, vrees ik..
Zoveelste vage actie van hem.. die gast spoort echt niet hoor. Kan me nog een strakke actie van de FC Groningen supporters voor de geest halen waarbij ze hem een naaimachine hadden kado gedaan. "Lurling matennaaier " oid.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:21 schreef DiedjeeJ het volgende:
Die had van mij wel tot na de winterstop "vakantie" mogen hebben. Belachelijke actie weer van 'm.
Gunstig voor Grunn, maar wij missen wel Granqvist zaterdag tegen NAC..
Een van de favo liedjes van Edwin Diergaarde. Echt een prachtige plaat.quote:
Ik ben verliefd op het album. Werkelijk fantastisch. Goed voor bij de open haard ook.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Een van de favo liedjes van Edwin Diergaarde. Echt een prachtige plaat.
quote:
quote:
Hebben ze niets te doen de hele dag of is twitteren zo verslavend?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:13 schreef Sirolf het volgende:
Een willekeurige Twitter-conversatie die ik vandaag langs zag komen:
Domien: Ik wil naar Disneyland!
MarichaK: @Domien Ik ga bijna!
Domien: @MarichaK Wanneer? ... Wacht, misschien kan ik dat ook gewoon even aan je vragen, want je zit niet voor niets naast me. Nou, komt 'ie!
MarichaK: @Domien nou, dan dus
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:13 schreef Sirolf het volgende:
Een willekeurige Twitter-conversatie die ik vandaag langs zag komen:
Domien: Ik wil naar Disneyland!
MarichaK: @Domien Ik ga bijna!
Domien: @MarichaK Wanneer? ... Wacht, misschien kan ik dat ook gewoon even aan je vragen, want je zit niet voor niets naast me. Nou, komt 'ie!
MarichaK: @Domien nou, dan dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |