Een gameweek kunnen ze best doen, aangezien 3FM zichzelf profileert als een jongerenzender en games deel uitmaken van de jongerencultuur van tegenwoordig. Maar het gaat natuurlijk wel om een muziekzender. Leg dan meer nadruk op muziek in games. Je hoort steeds vaker dat bands platen maken speciaal voor een game. Wat betreft games ligt de nadruk deze week vooral op de prijzen die je kunt winnen en niet op het verband tussen games en muziek.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat nu zo krampachtig maar één keer per uur Guitar Hero (met 23.187 toespelingen) wordt genoemd. Overigens kan ik me in de gedachtengang van de Commissariaat wel vinden. Zie m'n reactie van vanmorgen. Er kan dan wel muziek in zoiets als Guitar Hero zitten, maar dat heeft niks met het draaien van muziek op 3FM te maken.
Zeg dan eens dat het Human absoluut niet wordtquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:20 schreef -Hans- het volgende:
Net even snel de MoveYourAss playlist bekeken en ik zet m'n Megahit geld op Mr. Maker of toch de Killers. Maar... ik zit er meestal toch naast.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:47 schreef Sersjee het volgende:
Euhm... Ik wil niemand ongerust maken, maar volgens mij zag ik net mama Dikeb op de webcam.
Altijd beter dan zoon Dikeb.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:47 schreef Sersjee het volgende:
Euhm... Ik wil niemand ongerust maken, maar volgens mij zag ik net mama Dikeb op de webcam.
Milow is coolquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja ook, maar ik doelde op die van Millow.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zeg dan eens dat het Human absoluut niet wordt
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hey Roel!DASOO klantje
![]()
Slaap lekker
quote:
quote:Was het nr kwijt van StendersGelukkig zei die het nog es
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:15 schreef -Hans- het volgende:
[..], maar Cos is gewoon een aparte gast. He Cos
![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:36 schreef cosmick het volgende:. "Wat heb jij toch een rare smaak" heb ik wel vaak gehoord iig. Maar dat lag meestal aan de mensen zelf
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |