doet het niet echt lekker in FF heb ik het idee, maar misschien moet ik dot ook maar niet de kids voorzetten?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:51 schreef Bluezz het volgende:
http://neurokids.nl/speel/stroop-kleur-in-kleur/
Jaaaaaa...quote:
WB Ooltje, wat heerlijk he om weer thuis te komen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:54 schreef Ole het volgende:
Jaaaaaa...
lekker weer in mijn eigen bedje![]()
Het gaat om de puntenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou ja, ook jullie waren kut gelukkig.
hadden jullie niet ff van die club kunnen winnenquote:
i k hoef ook niet te werken morgenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:58 schreef tong80 het volgende:
12 uur 's nachts en een vriend van me belt me. Ik heb net het doelpunt van het jaar gezien op de BBC.
Ik van man het is 12 uur.
Hij
Man je hoeft toch niet te werken morgen.
I am nowquote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:01 schreef tong80 het volgende:
Kijk je wel naar de BBC wereldwedstijd
damn tong, lok je mij weer in een interessant programma waardoor ik veels te laat ga pittenquote:
Sorryquote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
damn tong, lok je mij weer in een interessant programma waardoor ik veels te laat ga pitten
ik ben gek op dit soort programma's, dus wat dat betreft bedanktquote:
Ik hou hier ook vanquote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben gek op dit soort programma's, dus wat dat betreft bedankt
Maar de jongens zijn weer vroeg wakker natuurlijjk morgen...
Gewoon naar behoren. Eindelijk weer internet hier in Eindhoven. Nu houdt ie het wat langer vol nu.quote:
Ja, ik las het gisteren, waar was je ook al weer geweest?quote:Ik ben weer veilig thuis. Wel even wennen aan de kou hier hoor.
Dat "homo"-plaatsje waar je ook vorig jaar bent geweest? Cices ofzo?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:29 schreef Ole het volgende:
Ik zat in Spanje, vlakbij Barcelona. Het was er maandag nog lekker 24 graden!
Dat bedoelde ik inderdaadquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:42 schreef Ole het volgende:
Sitges was het.
Okeequote:Het was nu heerlijk rustig. Heb ook echt een uitrust-vakantie gehad.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:47 schreef rubbereend het volgende:oi
van mij mag het overdag ook gaan vriezen hoortijd voor ijs
die moeten hier nog van het grasveld gehaald wordenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Van mij mag het 12 maanden per jaar herfst zijn. Al die bladeren op de grond
Je kon je oorspronkelijke plan niet tot uitvoer brengen?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:42 schreef Ole het volgende:
een uitrust-vakantie gehad.
Je bent gekquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:47 schreef rubbereend het volgende:
oi
van mij mag het overdag ook gaan vriezen hoortijd voor ijs
Nee, hij heeft een dikke speklaag.quote:
Kipnuggetsquote:
Die over de houdbaarheidsdatum waren neem ik aan. Dan past dat wel bij Rene Frogerquote:
Allebei danquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee, hij heeft een dikke speklaag.
Nee was een aanbiedingquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die over de houdbaarheidsdatum waren neem ik aan. Dan past dat wel bij Rene Froger
Ik kijk naar Ned-2quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:40 schreef rubbereend het volgende:
best interessant de reportage over de ontvoering van Heineken. Bijzonder boek ook
hm, had ik willen kijken, vergetenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:40 schreef rubbereend het volgende:
best interessant de reportage over de ontvoering van Heineken. Bijzonder boek ook
en dat leek mij ook wel interessantquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk naar Ned-2
Over Jimmy Carter.
En ja ik hou van pinda's
Ik zal je vaker tippenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
en dat leek mij ook wel interessant
Zaptquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:56 schreef borisz het volgende:
Ik blijf bij NL3, keuringsdienst van waarde over de ui.
Ik ook.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:56 schreef borisz het volgende:
Ik blijf bij NL3, keuringsdienst van waarde over de ui.
gisteren was je ook al goed bezig wat dat betreftquote:
als je het boek kent was het weinig nieuws hoor.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
hm, had ik willen kijken, vergeten
tof liedje, maar hun optreden op Lowlands was echt saaiquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
MGMT - Kids
MGMT heeft gewoon een super album afgeleverdquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
MGMT - Kids
Ik kijk naar het leed van Feijenoordquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:32 schreef rubbereend het volgende:
en alweer afgelopen
nu beautiful people
en na het weekend wordt het nog ergerquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk naar het leed van Feijenoord
Nee, maar wel rijkquote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:21 schreef Grulez het volgende:
Zijn jullie gelukkig?
En mandarijnen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:30 schreef Grulez het volgende:
in de zin van geld?
verdomme, ook vergeten dusquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:29 schreef rubbereend het volgende:
AZ, vergeet de Buzzcocks niet. Met gabriella cilmi
okequote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
verdomme, ook vergeten dusen Mock the Week kijk ik zo af en toe wel eens, best grappig
Ik wel Weet niet of het in Hools is. Ik blijf wel opquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:17 schreef SCH het volgende:
Gaan we nog met zijn allen verkiezingen kijken dinsdag in Hools?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:17 schreef SCH het volgende:
Gaan we nog met zijn allen verkiezingen kijken dinsdag in Hools?
ik ben nog aan het regelen dat ik vrij ben. Maar lijkt me erg leuk, eerst competitie spelen en dan rond 1 uur thuiskomen en nog wat uurtjes de verkiezingen volgenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wel Weet niet of het in Hools is. Ik blijf wel op
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ben nog aan het regelen dat ik vrij ben. Maar lijkt me erg leuk, eerst competitie spelen en dan rond 1 uur thuiskomen en nog wat uurtjes de verkiezingen volgenen dan de grote speech van Obama
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zullen we duimen dat het zo zal gaan ?
Idd.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 01:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]ze zijn in iedergeval een enorm feest in Chicago aan het voorbereiden
inderdaad, verschrikkelijke beatquote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:33 schreef rubbereend het volgende:
heb je al een feedback dilemma topic Tong?
Fortuin???quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:21 schreef RayMania het volgende:
Hoi hoi.
http://www.dumpert.nl/med(...)t_zat._c_est_ca.html
Ik mis hem.
Vreselijk iddquote:
Dat je niet meer over de blauwe lijn mag zijn met je schaats.quote:
Volgens mij w*s e er niet eens overheenquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat je niet meer over de blauwe lijn mag zijn met je schaats.
Copy/paste werkt zeker niet bij wachtwoorden? en de code met de ALT toets weet je zeker ook niet?quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:36 schreef tong80 het volgende:
Ik k*n niet op MSN omd*t de * het niet doet v*n mijn w*chtwoord
Geen fl*uw ideequote:Op zaterdag 1 november 2008 17:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Copy/paste werkt zeker niet bij wachtwoorden? en de code met de ALT toets weet je zeker ook niet?
Ik heb een reserve muis. Je weet n*melijk nooit w*nneer ie het begeeftquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:45 schreef RayMania het volgende:
En mijn muis is overleden. Dus alles met touchpad, ook zo irritant.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:52 schreef Bos81 het volgende:
TONG:
z= ALT (ingedrukt houden) 122
a= ALT (ingedrukt houden) 97
Wel de cijfers rechts gebruiken en niet die op de horizontale lijn.
Vreemd, want bij mij lukte het wel.quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bed*nkt voor de tip.
M**r het werkt niet
ALs het lampje niet brand werken die cijfers ook niet. Dus dan kun je inderdaad niet die codes gebruiken.quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:14 schreef tong80 het volgende:
Nee br*nd niet. M**r gisteren toen ik probeerde te posten begon het wel steeds te br*nden
Kreeg een lieve PM v*n iem*nd die de*elfde tips heeft *ls Bossie. Ik gebruikte de linker *lquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:23 schreef RayMania het volgende:
Er is een verschil tussen de linker-alt en de rechter-alt.
Ik zag het in je MSN-naam jaquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:32 schreef Messenga het volgende:
Ik ga vanavond echt naar een feest voor Bos.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:59 schreef appelsientje het volgende:
Veel plezier Bos
Hopelijk dat je droog zit
quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:46 schreef appelsientje het volgende:
ZO lekker spannend aan de top geworden...
Maar uiteindelijk wordt PSV gewoon weer kampioen
Doe je *lleen omd*t ik geen *j*x k*n postenquote:Op zaterdag 1 november 2008 23:55 schreef SCH het volgende:
Lekkere wedstrijd van Heerenveen gezien
Twente-Ajax viel tegen.
Ja jammer dat Heerenveen niet gewonnen heeft!quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:55 schreef SCH het volgende:
Lekkere wedstrijd van Heerenveen gezien
Twente-Ajax viel tegen.
Niet vals spelen hequote:Op zondag 2 november 2008 13:08 schreef SCH het volgende:
Ik ga zo bij mijn nieuwe nichtje het spelletje "wil het echte nichtje" opstaan spelen
Moet jou sterrenslag een boycot van AZ voorstellen?quote:
Nee w*nt ik heb niks tegen **quote:Op zondag 2 november 2008 17:32 schreef Breach het volgende:
[..]
Moet jou sterrenslag een boycot van AZ voorstellen?
Heb er ook *in inquote:Op zondag 2 november 2008 17:33 schreef Suijk het volgende:
Ik zit klaar voor de F1. Hopelijk wat regen.
H*milton moet minstens 5de worden d*n is ie wereldk*mpioen. M*ss* moet winnen d*cht ik.quote:Op zondag 2 november 2008 17:37 schreef RayMania het volgende:
Dit is de laatste race van het seizoen, toch? Misschien ga ik dan ook wel kijken.
Morgen bij mijn broer een nieuwe h*len heeft er nog een liggen.quote:Op zondag 2 november 2008 17:41 schreef Ole het volgende:
heb je al een ander toetsenbord geprobeerd?
Ik zit al te denken welke 13 andere tradities we hier dan in godsnaam hebben.quote:Op zondag 2 november 2008 17:50 schreef SCH het volgende:
Ik heb er de hele middag over nagedacht waarom Ray het zo erg zou vinden dat het Suikerfeest op nr. 14 staat maar ik weet het nog steeds niet.
Carnavalquote:Op zondag 2 november 2008 17:54 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik zit al te denken welke 13 andere tradities we hier dan in godsnaam hebben.
Klop het effe *fquote:
Was je het maarquote:Op zondag 2 november 2008 18:20 schreef Messenga het volgende:
Dood...
OKquote:
Idd, het was gewoon in beeld, Hamilton 5e.quote:Op zondag 2 november 2008 19:51 schreef SCH het volgende:
Jezus, wat is die Olav Mol toch een prutser
Jammerquote:
Oh j* ou het bijn* vergetenquote:Op zondag 2 november 2008 20:26 schreef lookinforyou het volgende:
Avond![]()
Zo weer lekker ergeren met ER
Ik twijfel nog. Misschien zie je me straks aan tafel. Of nietquote:Op zondag 2 november 2008 20:55 schreef -Vaduz- het volgende:
FOK! Pokertoernooi. Zondag 2 november Pokerstars 21.45 uur
Wie weet heeft een enkeling hier nog zin om mee te doen.
Tong, weet jij welke club nummer één staat in Nederland?quote:Op zondag 2 november 2008 21:10 schreef tong80 het volgende:
Trouwens v*nd**g niet n**r studio sport gekeken De Formule-* w*s te mooi
** ?quote:Op zondag 2 november 2008 21:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tong, weet jij welke club nummer één staat in Nederland?
Ja maar hij niet alleen... de meeste mensen zaten er naast volgens mij (ik in ieder geval welquote:Op zondag 2 november 2008 19:51 schreef SCH het volgende:
Jezus, wat is die Olav Mol toch een prutser
Ferrari zelf ook.quote:Op zondag 2 november 2008 21:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja maar hij niet alleen... de meeste mensen zaten er naast volgens mij (ik in ieder geval wel)
quote:
Dubbel met je eensquote:Op zondag 2 november 2008 22:30 schreef rubbereend het volgende:oi
stond ik toch ff 15 seconden te juichen voor de wereldtitel van Massa
[..]een beetje Ireen diskwalificeren
quote:
Goedemorgenquote:Op zondag 2 november 2008 22:30 schreef rubbereend het volgende:
stond ik toch ff 15 balen voor de wereldtitel van Massa
[..]
Moeilijk he een bericht goed aanpassen op de vroege morgenquote:
quote:Op maandag 3 november 2008 07:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Moeilijk he een bericht goed aanpassen op de vroege morgen
quote:
7 weken en het is weer kerstvakantiequote:Op maandag 3 november 2008 12:28 schreef Ole het volgende:
Zo dat was weer wennen vanmorgen om 8 uur op
en nog maar 6 leswekenquote:Op maandag 3 november 2008 12:32 schreef borisz het volgende:
[..]
7 weken en het is weer kerstvakantie.
ik mis daar Carnaval?quote:Op maandag 3 november 2008 12:38 schreef Ole het volgende:
[..]
en nog maar 6 lesweken![]()
en dan is het toetsperiode.......
en dan komt de krokusvakantie,
dan pasen,
mei
hemelvaart
pinksteren
toetsperiode
toetsperiode
en dan is het weer zomervakantie![]()
Wasdaquote:
Houden zo. Het is ook niet bedoeld voor mensen uit Grunn.quote:Op maandag 3 november 2008 17:03 schreef Grulez het volgende:
Tsja carnaval kan ik niet.
Nee ik krijg er één v*n mijn broer m**r die is v*nd**g niet thuis.quote:
Had je geen nieuw toetsenbord voor Tong mee kunnen brengen?quote:
Ooo maar ik ben ook een fan van Ferrari... maar toch een leuke prestatie van Hamiltonquote:Op maandag 3 november 2008 11:50 schreef rubbereend het volgende:
oi
[..]ik ga toch niet staan juichen voor McLaren en Hamilton
Ferrari
Da's logisch, maar wie zijn in vredesnaam die anderen?quote:Op maandag 3 november 2008 21:30 schreef tong80 het volgende:
Top 50 posters in oktober 2008
De afgelopen maand hebben deze 50 mensen het meest gepost:
Plaats / aantal / gebruiker
001. 4235 tong80
002. 3861 Pheno
003. 3788 GilaMonyet
004. 3734 Moozzie
005. 3368 Briggy
Gewoon weer eerste
Weer geen Iron Maiden in de lijstquote:Op maandag 3 november 2008 21:38 schreef borisz het volgende:
Men hoeft dit jaar geen lijstje in te leveren voor de top2000.
Vanwege het 10 jarige bestaan worden alle lijstjes van de laatste negen jaar op een grote hoop gegooid en daaruit de top2000 samengesteld.
*elfs in de top tien ken ik niem*ndquote:Op maandag 3 november 2008 21:40 schreef Suijk het volgende:
Vroeger stonden in de top 5 nog wel eens bekenden. Tegenwoordig is Tong de enige stabiele factor.
quote:Op maandag 3 november 2008 21:38 schreef borisz het volgende:
Vanwege het 10 jarige bestaan worden alle lijstjes van de laatste negen jaar op een grote hoop gegooid en daaruit de top2000 samengesteld.
Kennen jullie The The nog?quote:Op maandag 3 november 2008 23:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dus Uncertain Smile die ik nu heb draaien gaat er niet in komen
omdat het een hoofdletter verdientquote:Op maandag 3 november 2008 16:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Studiegenoot van me mag dit jaar mn zn toetervriendjes carnaval openen in Maastricht.
Maar daar houdt mijn connectie met caraval ook wel op.
Waarom carnaval met een hoofdletter, rubber?
het begint een beetj obligaat te worden die top 2000, en dan helpt dit nietquote:Op maandag 3 november 2008 21:38 schreef borisz het volgende:
Laat me raden... als je moest stemmen, zou je dat doen op Obamaquote:
Mijn zus was al op jouw radio vanmorgen, vanuit Chicago.quote:
Die kerk beperkt wel je blikveld zeg...quote:Op dinsdag 4 november 2008 07:25 schreef appelsientje het volgende:
eens ff kijken of ik door de mis m'n werk kan vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |