ALs het lampje niet brand werken die cijfers ook niet. Dus dan kun je inderdaad niet die codes gebruiken.quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:14 schreef tong80 het volgende:
Nee br*nd niet. M**r gisteren toen ik probeerde te posten begon het wel steeds te br*nden
Kreeg een lieve PM v*n iem*nd die de*elfde tips heeft *ls Bossie. Ik gebruikte de linker *lquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:23 schreef RayMania het volgende:
Er is een verschil tussen de linker-alt en de rechter-alt.
Ik zag het in je MSN-naam jaquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:32 schreef Messenga het volgende:
Ik ga vanavond echt naar een feest voor Bos.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:59 schreef appelsientje het volgende:
Veel plezier Bos
Hopelijk dat je droog zit
quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:46 schreef appelsientje het volgende:
ZO lekker spannend aan de top geworden...
Maar uiteindelijk wordt PSV gewoon weer kampioen
Doe je *lleen omd*t ik geen *j*x k*n postenquote:Op zaterdag 1 november 2008 23:55 schreef SCH het volgende:
Lekkere wedstrijd van Heerenveen gezien
Twente-Ajax viel tegen.
Ja jammer dat Heerenveen niet gewonnen heeft!quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:55 schreef SCH het volgende:
Lekkere wedstrijd van Heerenveen gezien
Twente-Ajax viel tegen.
Niet vals spelen hequote:Op zondag 2 november 2008 13:08 schreef SCH het volgende:
Ik ga zo bij mijn nieuwe nichtje het spelletje "wil het echte nichtje" opstaan spelen
Moet jou sterrenslag een boycot van AZ voorstellen?quote:
Nee w*nt ik heb niks tegen **quote:Op zondag 2 november 2008 17:32 schreef Breach het volgende:
[..]
Moet jou sterrenslag een boycot van AZ voorstellen?
Heb er ook *in inquote:Op zondag 2 november 2008 17:33 schreef Suijk het volgende:
Ik zit klaar voor de F1. Hopelijk wat regen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |