H*milton moet minstens 5de worden d*n is ie wereldk*mpioen. M*ss* moet winnen d*cht ik.quote:Op zondag 2 november 2008 17:37 schreef RayMania het volgende:
Dit is de laatste race van het seizoen, toch? Misschien ga ik dan ook wel kijken.
Morgen bij mijn broer een nieuwe h*len heeft er nog een liggen.quote:Op zondag 2 november 2008 17:41 schreef Ole het volgende:
heb je al een ander toetsenbord geprobeerd?
Ik zit al te denken welke 13 andere tradities we hier dan in godsnaam hebben.quote:Op zondag 2 november 2008 17:50 schreef SCH het volgende:
Ik heb er de hele middag over nagedacht waarom Ray het zo erg zou vinden dat het Suikerfeest op nr. 14 staat maar ik weet het nog steeds niet.
Carnavalquote:Op zondag 2 november 2008 17:54 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik zit al te denken welke 13 andere tradities we hier dan in godsnaam hebben.
Klop het effe *fquote:
Was je het maarquote:Op zondag 2 november 2008 18:20 schreef Messenga het volgende:
Dood...
OKquote:
Idd, het was gewoon in beeld, Hamilton 5e.quote:Op zondag 2 november 2008 19:51 schreef SCH het volgende:
Jezus, wat is die Olav Mol toch een prutser
Jammerquote:
Oh j* ou het bijn* vergetenquote:Op zondag 2 november 2008 20:26 schreef lookinforyou het volgende:
Avond![]()
Zo weer lekker ergeren met ER
Ik twijfel nog. Misschien zie je me straks aan tafel. Of nietquote:Op zondag 2 november 2008 20:55 schreef -Vaduz- het volgende:
FOK! Pokertoernooi. Zondag 2 november Pokerstars 21.45 uur
Wie weet heeft een enkeling hier nog zin om mee te doen.
Tong, weet jij welke club nummer één staat in Nederland?quote:Op zondag 2 november 2008 21:10 schreef tong80 het volgende:
Trouwens v*nd**g niet n**r studio sport gekeken De Formule-* w*s te mooi
** ?quote:Op zondag 2 november 2008 21:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tong, weet jij welke club nummer één staat in Nederland?
Ja maar hij niet alleen... de meeste mensen zaten er naast volgens mij (ik in ieder geval welquote:Op zondag 2 november 2008 19:51 schreef SCH het volgende:
Jezus, wat is die Olav Mol toch een prutser
Ferrari zelf ook.quote:Op zondag 2 november 2008 21:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja maar hij niet alleen... de meeste mensen zaten er naast volgens mij (ik in ieder geval wel)
quote:
Dubbel met je eensquote:Op zondag 2 november 2008 22:30 schreef rubbereend het volgende:oi
stond ik toch ff 15 seconden te juichen voor de wereldtitel van Massa
[..]een beetje Ireen diskwalificeren
quote:
Goedemorgenquote:Op zondag 2 november 2008 22:30 schreef rubbereend het volgende:
stond ik toch ff 15 balen voor de wereldtitel van Massa
[..]
Moeilijk he een bericht goed aanpassen op de vroege morgenquote:
quote:Op maandag 3 november 2008 07:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Moeilijk he een bericht goed aanpassen op de vroege morgen
quote:
7 weken en het is weer kerstvakantiequote:Op maandag 3 november 2008 12:28 schreef Ole het volgende:
Zo dat was weer wennen vanmorgen om 8 uur op
en nog maar 6 leswekenquote:Op maandag 3 november 2008 12:32 schreef borisz het volgende:
[..]
7 weken en het is weer kerstvakantie.
ik mis daar Carnaval?quote:Op maandag 3 november 2008 12:38 schreef Ole het volgende:
[..]
en nog maar 6 lesweken![]()
en dan is het toetsperiode.......
en dan komt de krokusvakantie,
dan pasen,
mei
hemelvaart
pinksteren
toetsperiode
toetsperiode
en dan is het weer zomervakantie![]()
Wasdaquote:
Houden zo. Het is ook niet bedoeld voor mensen uit Grunn.quote:Op maandag 3 november 2008 17:03 schreef Grulez het volgende:
Tsja carnaval kan ik niet.
Nee ik krijg er één v*n mijn broer m**r die is v*nd**g niet thuis.quote:
Had je geen nieuw toetsenbord voor Tong mee kunnen brengen?quote:
Ooo maar ik ben ook een fan van Ferrari... maar toch een leuke prestatie van Hamiltonquote:Op maandag 3 november 2008 11:50 schreef rubbereend het volgende:
oi
[..]ik ga toch niet staan juichen voor McLaren en Hamilton
Ferrari
Da's logisch, maar wie zijn in vredesnaam die anderen?quote:Op maandag 3 november 2008 21:30 schreef tong80 het volgende:
Top 50 posters in oktober 2008
De afgelopen maand hebben deze 50 mensen het meest gepost:
Plaats / aantal / gebruiker
001. 4235 tong80
002. 3861 Pheno
003. 3788 GilaMonyet
004. 3734 Moozzie
005. 3368 Briggy
Gewoon weer eerste
Weer geen Iron Maiden in de lijstquote:Op maandag 3 november 2008 21:38 schreef borisz het volgende:
Men hoeft dit jaar geen lijstje in te leveren voor de top2000.
Vanwege het 10 jarige bestaan worden alle lijstjes van de laatste negen jaar op een grote hoop gegooid en daaruit de top2000 samengesteld.
*elfs in de top tien ken ik niem*ndquote:Op maandag 3 november 2008 21:40 schreef Suijk het volgende:
Vroeger stonden in de top 5 nog wel eens bekenden. Tegenwoordig is Tong de enige stabiele factor.
quote:Op maandag 3 november 2008 21:38 schreef borisz het volgende:
Vanwege het 10 jarige bestaan worden alle lijstjes van de laatste negen jaar op een grote hoop gegooid en daaruit de top2000 samengesteld.
Kennen jullie The The nog?quote:Op maandag 3 november 2008 23:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dus Uncertain Smile die ik nu heb draaien gaat er niet in komen
omdat het een hoofdletter verdientquote:Op maandag 3 november 2008 16:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Studiegenoot van me mag dit jaar mn zn toetervriendjes carnaval openen in Maastricht.
Maar daar houdt mijn connectie met caraval ook wel op.
Waarom carnaval met een hoofdletter, rubber?
het begint een beetj obligaat te worden die top 2000, en dan helpt dit nietquote:Op maandag 3 november 2008 21:38 schreef borisz het volgende:
Laat me raden... als je moest stemmen, zou je dat doen op Obamaquote:
Mijn zus was al op jouw radio vanmorgen, vanuit Chicago.quote:
Die kerk beperkt wel je blikveld zeg...quote:Op dinsdag 4 november 2008 07:25 schreef appelsientje het volgende:
eens ff kijken of ik door de mis m'n werk kan vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |