We krijgen het aan de muur te hangen, lekker ons het makkelijkstquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:34 schreef rubbereend het volgende:
krijg je eigenlijk vloerverwarming in je badkamer of komt er wat aan de muur te hangen?
quote:
of doe ff een heel foto rondje door het huis, hebben we een complete updatequote:Op maandag 3 november 2008 07:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]vanavond gaan we een muurtje optrekken in de badkamer... ik zal daar ook ff foto's van nemen en online zetten
Oja dat is misschien ook wel een leuk ideequote:Op maandag 3 november 2008 11:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
of doe ff een heel foto rondje door het huis, hebben we een complete updateaub
verder ben ik totaal niet nieuwsgierig
Ik noem het altijd een Beukhaag, klinkt stoerderquote:
Ja daar zijn we zelf ook niet echt heel blij mee... moeten nog ff kijken wat we daar mee gaan doen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:39 schreef rubbereend het volgende:
ziet er goed uitzit er nu een klein deurtje achter in de schutting? Voor het betere gluurwerk
quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:47 schreef Bluezz het volgende:
Wat is er anders aan de knoppen in de keuken? goudkl. ipv chroom?
Gaat goed zoIk zou er ook een grotere tuindeur ingooien, nou je toch nog bezig bent.
Wij hebben nog een zandbak over, hebbuh?
stuk van de schutting ernaast afhalenquote:Op dinsdag 4 november 2008 07:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja daar zijn we zelf ook niet echt heel blij mee... moeten nog ff kijken wat we daar mee gaan doen.
Dat wasquote:Op donderdag 11 december 2008 19:29 schreef Bluezz het volgende:
En de blik van Sientje naar zijn lieftallige appellinnetje
1,2,3,4, komt er nog wat vanquote:Op donderdag 11 december 2008 08:44 schreef appelsientje het volgende:
Oja foto's, dat is misschien wel een goed idee
ik zal ze ff maken aankomende dagen
Zoals?quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:52 schreef rubbereend het volgende:
Sientje heeft wel wat anders te doen thuis
Monopoly spelenquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Zoals?![]()
![]()
Of bedoel je soms n**ken in de nieuwe keuken![]()
Heb je daar nog wel geld voorquote:Op zondag 21 december 2008 08:34 schreef appelsientje het volgende:
De camera is dus kapot... morgen ga ik een nieuwe kopen![]()
quote:Op zondag 21 december 2008 16:11 schreef clauwheee het volgende:
Vind het ook maar kutsmoes, morgen. Vandaag is het overal koopzondag!
Wat een gelulquote:Op zondag 21 december 2008 16:44 schreef appelsientje het volgende:maar ik moet helemaal naar Urk toe.... en daar is alles op zondag dicht natuurlijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |