Storten, ik vind dat altijd zo lekker klinkenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 07:44 schreef appelsientje het volgende:
En vandaag gaan we weer aan de slagwe gaan de vloer erin storten!
Ben benieuwd
Wij dus ookquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 07:44 schreef appelsientje het volgende:
En vandaag gaan we weer aan de slagwe gaan de vloer erin storten!
Ben benieuwd
Ja dat ging eigenlijk heel erg goedquote:
Yupquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:49 schreef rubbereend het volgende:
ik gok dat jij je spierballen hebt getraind met naar boven sjouwen
Hmm ff denken ik geloof ongeveer 7 cm... dat zou voldoende moeten zijnquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
hoe dik hebben jullie de deklaag gestort , moet het over paar maanden ook gaan doen als we leidingwerk in badkamers hebben doorgetrokken.
We krijgen het aan de muur te hangen, lekker ons het makkelijkstquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:34 schreef rubbereend het volgende:
krijg je eigenlijk vloerverwarming in je badkamer of komt er wat aan de muur te hangen?
quote:
of doe ff een heel foto rondje door het huis, hebben we een complete updatequote:Op maandag 3 november 2008 07:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]vanavond gaan we een muurtje optrekken in de badkamer... ik zal daar ook ff foto's van nemen en online zetten
Oja dat is misschien ook wel een leuk ideequote:Op maandag 3 november 2008 11:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
of doe ff een heel foto rondje door het huis, hebben we een complete updateaub
verder ben ik totaal niet nieuwsgierig
Ik noem het altijd een Beukhaag, klinkt stoerderquote:
Ja daar zijn we zelf ook niet echt heel blij mee... moeten nog ff kijken wat we daar mee gaan doen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:39 schreef rubbereend het volgende:
ziet er goed uitzit er nu een klein deurtje achter in de schutting? Voor het betere gluurwerk
quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:47 schreef Bluezz het volgende:
Wat is er anders aan de knoppen in de keuken? goudkl. ipv chroom?
Gaat goed zoIk zou er ook een grotere tuindeur ingooien, nou je toch nog bezig bent.
Wij hebben nog een zandbak over, hebbuh?
stuk van de schutting ernaast afhalenquote:Op dinsdag 4 november 2008 07:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja daar zijn we zelf ook niet echt heel blij mee... moeten nog ff kijken wat we daar mee gaan doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |