Fail.quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:35 schreef Grulez het volgende:
thipo
Aan de binnenkant gaan we alles vervenquote:Op zaterdag 13 september 2008 12:39 schreef Isegrim het volgende:
Mooie vormgeving, apart. Maar die kléuren...
Ja beter... het is alleen nu 1 grote modderpool geworden dankzij alle regenquote:Op zaterdag 13 september 2008 12:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoe voelt het nou sientje, dat je niet meer over hekken hoeft te klimmen?
Je woont toch niet aan de buitenkantquote:Op zaterdag 13 september 2008 12:57 schreef appelsientje het volgende:
Aan de binnenkant gaan we alles vervendus dat komt goed...
maar ach aan de buitenkant valt 't allemaal wel mee..
quote:Op zondag 14 september 2008 17:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kleurt goed bijelkaar die sweater van appelsientje man en het groen van de voordeur![]()
![]()
Hopelijk is de achterdeur een andere kleur, kan hij daardoor naar binnen![]()
![]()
Hoe heet die archtect die die kleuren heeft uitgezocht.![]()
Is het niet toevallig Bert uit sesamstraat met die gele kop van hem en die groene broek als inspiratie![]()
Nu maar even wachten op foto's van de binnenkant kijken of daar nog meer kleur momententegenkomen
Schimmel viel gelukkig mee, dan moet 'gewoon' opdrogen.quote:Op maandag 15 september 2008 08:54 schreef Gurb het volgende:
Veel plezier met klussen en inrichten!
Waren er nog veel onoverkomelijke punten met de oplevering (schimmel, kozijnen, scheve vloer?)
En wat was de mening van de opleverman van VEH?
Mooi om te horen, en gelukkig dat zo'n man van VEH ook positief is, dan krijg je weer vertrouwen in je eigen woning en de aannemer.!quote:Op maandag 15 september 2008 10:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Schimmel viel gelukkig mee, dan moet 'gewoon' opdrogen.
De vloer kunnen ze weer rechtmaken (dat hadden ze beneden al gedaan alleen waren ze 1 kamer vergeten)
1 kozijn moet vervangen worden, maar de rest van de ramen waren verkeerd ingehangen maar dat hadden ze al vervangen.
Ik moet eerlijk zeggen dat de man van VEH erg positief was over het huis (en de constructie)
Er viel wel een last af na vrijdagmiddag.. ze hadden hard gewerkt om het allemaal in orde te maken en de punten die zijn overgebleven worden de aankomende 3 weken gedaan (bij de buren waren ze al meteen begonnen om de meeste punten op te lossen)
quote:Op maandag 15 september 2008 23:38 schreef rubbereend het volgende:
nog even hier feliciteren
al hard aan het klussen?
Binnen gaan we het ook nog verven.. want het staat gewoon niet bij de meubels..quote:Op zondag 21 september 2008 21:20 schreef vicz het volgende:
Ik vind dat groen en geel aan de buitenkant wel leuk staan (maar ja, wie ben ik).... binnenkant zou ik het wel een andere kleur geven...
de hele wijk is zo (toch?) dus na 3 keer de wijk inrijden weet je ook niet beterquote:Op maandag 22 september 2008 09:21 schreef Jose1985 het volgende:
tvp!
Erg leuk! Idd de kozijnen, het twistpunt hier, zijn ook niet mijn smaak; maar zoals ik altijd zeg; Stem het af met je buren! Dus tja.. Geel blijft dan (helaas) geel.. Ach, en dat went vast ook wel!
Klopt... het valt ons tenminste niet meer opquote:Op maandag 22 september 2008 14:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de hele wijk is zo (toch?) dus na 3 keer de wijk inrijden weet je ook niet beter
Er komt wel een Ikea PAX inloopkast inquote:Op maandag 22 september 2008 15:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
Appelsien, je gaat er toch geen IKEA-showroom van maken hè?
quote:Op maandag 22 september 2008 15:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Er komt wel een Ikea PAX inloopkast in
[ afbeelding ]
Laminaat leggen kan erg snel gaan als je het ff te pakken hebt, dus dat gaat wel lukken denk ikquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:20 schreef appelsientje het volgende:
Zo dat waren weer een paar klus dagen
De keuken is ondertussen geplaatst, de zolder is wit geschilderd(morgen ga ik het laminaat leggen)
Schiet allemaal lekker op
Morgen zal ik ff wat foto's plaatsen
quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
Laminaat leggen kan erg snel gaan als je het ff te pakken hebt, dus dat gaat wel lukken denk ik
En een keuken is natuurlijk geweldig: kan je lekker koken in je huis
We weten het nu wel hoor.quote:Op maandag 22 september 2008 15:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
In die inloop kast kan Appelsientjeman mooi zijn groene sweater kwijt![]()
Je weet wel diegene die zo mooi bij de voordeur pasten hij nu dus niet meer mee op de foto wil
![]()
![]()
We hebben hem bij Neff vandaan (http://www.neff.nl/Product/C7660N1.aspx)quote:Op zondag 28 september 2008 18:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
Inbouwzetapparaat
![]()
![]()
Waar haal je die vandaanen zit hij aan de waterleiding aangesloten
![]()
Als hij ook koffie verkeerd kan maken dan kom ik langs voor een![]()
Kan ik gelijk ff vragen wat dat nou kost
apart je zou verwachten dat zo'n mooi ding beide mogelijkheden heeftquote:Op maandag 29 september 2008 08:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
We hebben hem bij Neff vandaan (http://www.neff.nl/Product/C7660N1.aspx)
Hij's niet aangesloten op het water (dat moet je zelf bijvullen)
Ja eigenlijk wel apart.... we hebben ook gekeken bij Bosch en Miele... maar ook daar hebben ze dat niet..quote:Op maandag 29 september 2008 08:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
apart je zou verwachten dat zo'n mooi ding beide mogelijkheden heeft
Als je nou even gekeken had op http://www.bestekeus.nl/p(...)5_RVS-pId-14616.htmlquote:Op maandag 29 september 2008 09:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel apart.... we hebben ook gekeken bij Bosch en Miele... maar ook daar hebben ze dat niet..
Nou ja aan de andere kant.. het zou wel weer duurder zijn en we moesten dan speciaal een waterleiding laten omleggen hiervoor...
Hey wat leuk dat je zelfs in Ozzie nog aan ons denktquote:Op maandag 29 september 2008 13:24 schreef Bluezz het volgende:
Even snel gespiekt, gaat lekker daar
Die inloopkast!!!!![]()
Nee Amersfoortquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:42 schreef rubbereend het volgende:
Ikea Uterecht neem ik dan aan? Kun je meteen bij Memento-Mori buurten, die werkt daar
Donderdag wordt de elektra aangesloten, gaan we hem meteen testenquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:36 schreef pascalheister het volgende:
Nice, die ingebouwde koffiemachine, heel belangrijk
Mooiquote:[b]Op dinsdag 30 september 2008 20:09 schreef appelsientje het volgende
Donderdag wordt de elektra aangesloten, gaan we hem meteen testen
Dat was dus afgelopen zaterdagquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:40 schreef appelsientje het volgende:
Oja foto's
Ik zal ze vandaag ff maken
Nee dat gelukkig nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
ze hebben de telefoonlijn doorgezaagd
Ik zeg Housewarmingpartyquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:11 schreef appelsientje het volgende:
Als het goed is, gaan we de laatste week van November in ons huis
VBL meetquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:11 schreef appelsientje het volgende:
Als het goed is, gaan we de laatste week van November in ons huis
Dan kan ik daarna weer opnieuw beginnenquote:
inderdaad, een VBL meet kan je beter houden als je gaat verhuizen, niet als je ergens in trektquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dan kan ik daarna weer opnieuw beginnen
Idd veel werkquote:
Storten, ik vind dat altijd zo lekker klinkenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 07:44 schreef appelsientje het volgende:
En vandaag gaan we weer aan de slagwe gaan de vloer erin storten!
Ben benieuwd
Wij dus ookquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 07:44 schreef appelsientje het volgende:
En vandaag gaan we weer aan de slagwe gaan de vloer erin storten!
Ben benieuwd
Ja dat ging eigenlijk heel erg goedquote:
Yupquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:49 schreef rubbereend het volgende:
ik gok dat jij je spierballen hebt getraind met naar boven sjouwen
Hmm ff denken ik geloof ongeveer 7 cm... dat zou voldoende moeten zijnquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
hoe dik hebben jullie de deklaag gestort , moet het over paar maanden ook gaan doen als we leidingwerk in badkamers hebben doorgetrokken.
We krijgen het aan de muur te hangen, lekker ons het makkelijkstquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:34 schreef rubbereend het volgende:
krijg je eigenlijk vloerverwarming in je badkamer of komt er wat aan de muur te hangen?
quote:
of doe ff een heel foto rondje door het huis, hebben we een complete updatequote:Op maandag 3 november 2008 07:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]vanavond gaan we een muurtje optrekken in de badkamer... ik zal daar ook ff foto's van nemen en online zetten
Oja dat is misschien ook wel een leuk ideequote:Op maandag 3 november 2008 11:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
of doe ff een heel foto rondje door het huis, hebben we een complete updateaub
verder ben ik totaal niet nieuwsgierig
Ik noem het altijd een Beukhaag, klinkt stoerderquote:
Ja daar zijn we zelf ook niet echt heel blij mee... moeten nog ff kijken wat we daar mee gaan doen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:39 schreef rubbereend het volgende:
ziet er goed uitzit er nu een klein deurtje achter in de schutting? Voor het betere gluurwerk
quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:47 schreef Bluezz het volgende:
Wat is er anders aan de knoppen in de keuken? goudkl. ipv chroom?
Gaat goed zoIk zou er ook een grotere tuindeur ingooien, nou je toch nog bezig bent.
Wij hebben nog een zandbak over, hebbuh?
stuk van de schutting ernaast afhalenquote:Op dinsdag 4 november 2008 07:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja daar zijn we zelf ook niet echt heel blij mee... moeten nog ff kijken wat we daar mee gaan doen.
Dat wasquote:Op donderdag 11 december 2008 19:29 schreef Bluezz het volgende:
En de blik van Sientje naar zijn lieftallige appellinnetje
1,2,3,4, komt er nog wat vanquote:Op donderdag 11 december 2008 08:44 schreef appelsientje het volgende:
Oja foto's, dat is misschien wel een goed idee
ik zal ze ff maken aankomende dagen
Zoals?quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:52 schreef rubbereend het volgende:
Sientje heeft wel wat anders te doen thuis
Monopoly spelenquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Zoals?![]()
![]()
Of bedoel je soms n**ken in de nieuwe keuken![]()
Heb je daar nog wel geld voorquote:Op zondag 21 december 2008 08:34 schreef appelsientje het volgende:
De camera is dus kapot... morgen ga ik een nieuwe kopen![]()
quote:Op zondag 21 december 2008 16:11 schreef clauwheee het volgende:
Vind het ook maar kutsmoes, morgen. Vandaag is het overal koopzondag!
Wat een gelulquote:Op zondag 21 december 2008 16:44 schreef appelsientje het volgende:maar ik moet helemaal naar Urk toe.... en daar is alles op zondag dicht natuurlijk
En hoelang moeten we daar dan weer op wachtenquote:Op zondag 28 december 2008 09:42 schreef appelsientje het volgende:
oke hier zijn de foto's van ons huisduurde ff, heb je ook wat
er komen er nog meer aan
we zijn beiden gek op lezen, dus vandaar de boekenkastquote:Op zondag 28 december 2008 12:44 schreef Bluezz het volgende:
Netjes hoor
De bank lijkt heeeeeeel erg op dat van ons, en ik mis nog een gezellig poes![]()
En komt er nog wat aan de muur of laat je het zo?
Vind de gordijnen/rol/vouwdingen ook goed staan
Mensen met boeken in de kamer! Zie je veel te weinig nowadays.
er gaat nog wel wat aan de muren hangen, maar we weten nog ff niet wat.... dus dat komt nogquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:41 schreef dennisdotcom het volgende:
Mooi!. Komt er nog iets aan de muren of laat je het zo? Het oogt altijd wat groter als je niets ophangt of als je alles in ieder geval laag houd.
quote:Op zondag 29 maart 2009 16:57 schreef Ml-etje het volgende:
Jammer heb hier alleen kruisjes..straks nog eens proberen
quote:
Tot zijn volgende nieuwbouw huisquote:Op woensdag 22 april 2009 12:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hoe lang laat je ons nog wachten dan![]()
![]()
Maak eens zinquote:Op woensdag 22 april 2009 08:26 schreef appelsientje het volgende:
ik ben verhuist van webserver... ik moet alles nog overzetten.. en daar had ik nog geen tijd/zin in
quote:Op zondag 3 mei 2009 18:55 schreef ikweethetookniet het volgende:![]()
*mompelt iets van foto's*
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar wachten we op![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|