We hebben een zolder (een aardig hoge zolder).. maar nog niet ingericht... komt tegen die tijd wel...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:20 schreef Nanook24 het volgende:
Het lijkt de huizenbouwers op Fok! allemaal niet echt mee te zitten maar wel een leuk huis hoor!!
Hebben jullie er ook nog een zolder op of is het gewoon 2 verdiepingen?
(Staat onder de schets) floorplanner is gebruiktquote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:28 schreef Bellerophon het volgende:
Een aparte vraag misschien, maar die schetsen, gebruik je er een bepaald programma voor?
Ahem ik let weer niet opquote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:40 schreef Batsies het volgende:
[..]
(Staat onder de schets) floorplanner is gebruikt
Ermelo is gewoon Harderwijk-Zuid.quote:
Hehe enkel in de planning, een kale kamer stond zo raar in de schetsquote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:26 schreef Grulez het volgende:
Is de kleine er al of zit ie enkel in de planning
Nee de trap begint in de hal ( maar door floorplanner lijkt het andersom)quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:31 schreef PeuRac het volgende:
lekker ruim huis zo, zo'n inloop kast is echt geweldigwel balen dat de oplevering zo lang is uitgelopen, zit er een boeteclausule in het koopcontract, of kan de aannemer rustig de opleverdatum opschuiven?
Trouwens, start de trap (beneden) in de woonkamer of de hal? Als ik zo kijk, lijkt het vanuit de woonkamer, lijkt je dat niet vervelend? (zeker als je kinderen hebt later) dat je altijd door de woonkamer moet?)
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:58 schreef Bluezz het volgende:
Jaaaaaaa jullie eigen Klus & Wachttopic
Leuke schets, babykamer, rode bank, kleur van de meubels zijn nu ook beter te zien.
Gaat apfeldinnetje nu ook hier posten om het leuk bij te houden
Het is de deur van de kastquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:11 schreef Renesite het volgende:
Is het niet mogelijk om de deur van de trap in de hal te brengen? Scheelt wel weer het een en ander met dat geklap met de deuren. Of het open laten. Op die manier heb je dus die deurzwaai niet midden in de woonkamer/eetkamer
Dat zou wel leuk zijnquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:05 schreef leonieke het volgende:
Als medebouwer wil ik dit topic toch heel graag volgen. En als het voor ons beiden heel even meezit, kunnen we misschien tegelijkertijd in ons huis(ik wil wel verhuizen eind juni 2008, maar jij waarschijnlijk ook
)
Ja volgens mij wel (ze hebben een bepaalde style met de ramenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:34 schreef TheFrankey het volgende:
is de architect van dit plan toevallig Albers en van huut?
Tja de meeste mensen zeggen dat als de fundering er ligt, het allemaal zo klein lijkt... Maar goed deze maand komen de muren (zeggen ze) dus zullen we het wel zienquote:Op maandag 5 november 2007 12:26 schreef Bluezz het volgende:
Dat ziet er klein uit, maar het is vast gezichtsbedrog
dat is standaard bij nieuwbouw, als de muren staan valt het weer meequote:Op maandag 5 november 2007 12:26 schreef Bluezz het volgende:
Dat ziet er klein uit, maar het is vast gezichtsbedrog
Zekerquote:Op maandag 5 november 2007 14:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Ook gevonden.
Doet me denken aan toen Sandje nog een jong Sandje was, wij verhuisden toen ik zeven was naar een soortgelijke buurt. Voor een eventueel klein appelsientje is zo een wijk heerlijk
.
Thnxquote:Op maandag 5 november 2007 20:26 schreef Candaasje het volgende:
Waar is dit Appelsientje?
Trouwens erg mooi meubels!
Pardon, wij hebben het weer ook niet echt mee op de bouw hoorquote:Op maandag 5 november 2007 15:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Kijk, dat begint ergens op te lijken. Hup bouwen, werktuig!
Yupquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:25 schreef rubbereend het volgende:
heb je de buren al ontmoet Sientje?
Het zijn dus toch seniorenwoningen?quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Yup
Gezellige mensenbeetje van onze leeftijd
quote:Op woensdag 7 november 2007 11:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het zijn dus toch seniorenwoningen?
De ruimte anders indelen is geen optie... omdat daar de deuren staan.quote:Op dinsdag 27 november 2007 07:57 schreef DIGGER het volgende:
Ziet er netjes uit, alleen als je van een beetje grote TV houdt, zou ik de woonkamer andersom indelen.
Waar blijven de kinderkamer meubeltjes? Nog geen foto's van gezien.....
En de zolder, gewoon wasruimte en openruimte? Op de tekening zie ik geen enkel raam maar er zal toch minimaal wel iets van een ventilatieraampje inzitten?
Pas trouwens op dat je de ruimte rond de wastafel niet te klein maakt.
Is vrij standaard, een netto binnenmaat in de breedte van ca. 5.40.quote:Op maandag 5 november 2007 17:49 schreef pascalheister het volgende:
5,5 meter is toch ook niet zo breed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |