Ja volgens mij wel (ze hebben een bepaalde style met de ramenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:34 schreef TheFrankey het volgende:
is de architect van dit plan toevallig Albers en van huut?
Tja de meeste mensen zeggen dat als de fundering er ligt, het allemaal zo klein lijkt... Maar goed deze maand komen de muren (zeggen ze) dus zullen we het wel zienquote:Op maandag 5 november 2007 12:26 schreef Bluezz het volgende:
Dat ziet er klein uit, maar het is vast gezichtsbedrog
dat is standaard bij nieuwbouw, als de muren staan valt het weer meequote:Op maandag 5 november 2007 12:26 schreef Bluezz het volgende:
Dat ziet er klein uit, maar het is vast gezichtsbedrog
Zekerquote:Op maandag 5 november 2007 14:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Ook gevonden.
Doet me denken aan toen Sandje nog een jong Sandje was, wij verhuisden toen ik zeven was naar een soortgelijke buurt. Voor een eventueel klein appelsientje is zo een wijk heerlijk
.
Thnxquote:Op maandag 5 november 2007 20:26 schreef Candaasje het volgende:
Waar is dit Appelsientje?
Trouwens erg mooi meubels!
Pardon, wij hebben het weer ook niet echt mee op de bouw hoorquote:Op maandag 5 november 2007 15:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Kijk, dat begint ergens op te lijken. Hup bouwen, werktuig!
Yupquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:25 schreef rubbereend het volgende:
heb je de buren al ontmoet Sientje?
Het zijn dus toch seniorenwoningen?quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Yup
Gezellige mensenbeetje van onze leeftijd
quote:Op woensdag 7 november 2007 11:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het zijn dus toch seniorenwoningen?
De ruimte anders indelen is geen optie... omdat daar de deuren staan.quote:Op dinsdag 27 november 2007 07:57 schreef DIGGER het volgende:
Ziet er netjes uit, alleen als je van een beetje grote TV houdt, zou ik de woonkamer andersom indelen.
Waar blijven de kinderkamer meubeltjes? Nog geen foto's van gezien.....
En de zolder, gewoon wasruimte en openruimte? Op de tekening zie ik geen enkel raam maar er zal toch minimaal wel iets van een ventilatieraampje inzitten?
Pas trouwens op dat je de ruimte rond de wastafel niet te klein maakt.
Is vrij standaard, een netto binnenmaat in de breedte van ca. 5.40.quote:Op maandag 5 november 2007 17:49 schreef pascalheister het volgende:
5,5 meter is toch ook niet zo breed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |